Työmatkailua

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Jakke

Työmatkailua

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Varmaan moni muukin kuin minä harhailee työn takia ympäri Suomea ja tylsistyy iltoja hotelleissa. Illathan voi käyttää hyödyllisestikin, esim. tapaamalla muita luppiksia. Joten avataas nyt ketju ihan sitä tarkoitusta varten. Laita tänne viestiä jos olet jossain reissussa ja haluut tavata ihmisiä.

Esimerkkiä näyttääkseni laitan nyt oman "seuranhakuilmoitukseni" :D

Elikkäs ens maanantai-tiistai välinen yön vietän hotellissa joko Lappeenrannassa tai vaihtoehtoisesti Kouvolassa, en ole vielä päättäny kummassa. Hotelli Lappee oli kyllä hyvä valinta tälläkin viikolla, joten se ehkä on hieman houkuttavampi vaihtoehto.

Mutta siis jos sillä suunnalla on kirjoittajia jotka joutaisivat vaikka oluella/syömässä/kahvilla/p*skanjauhannassa pistäytymään maanantai-iltana, niin pankaas vinkaten.

Edit: Hittolainen, tällä viikolla tuli jo koluttua mm.Savonlinna-Imatra-Joutseno -seutua ja siellähän olis näköjään asunu vaikka ketä :?
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
rippeli

Re: Työmatkailua

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Jakke kirjoitti:Varmaan moni muukin kuin minä harhailee työn takia ympäri Suomea ja tylsistyy iltoja hotelleissa. Illathan voi käyttää hyödyllisestikin, esim. tapaamalla muita luppiksia. Joten avataas nyt ketju ihan sitä tarkoitusta varten. Laita tänne viestiä jos olet jossain reissussa ja haluut tavata ihmisiä.

Esimerkkiä näyttääkseni laitan nyt oman "seuranhakuilmoitukseni" :D

Elikkäs ens maanantai-tiistai välinen yön vietän hotellissa joko Lappeenrannassa tai vaihtoehtoisesti Kouvolassa, en ole vielä päättäny kummassa. Hotelli Lappee oli kyllä hyvä valinta tälläkin viikolla, joten se ehkä on hieman houkuttavampi vaihtoehto.

Mutta siis jos sillä suunnalla on kirjoittajia jotka joutaisivat vaikka oluella/syömässä/kahvilla/p*skanjauhannassa pistäytymään maanantai-iltana, niin pankaas vinkaten.

Edit: Hittolainen, tällä viikolla tuli jo koluttua mm.Savonlinna-Imatra-Joutseno -seutua ja siellähän olis näköjään asunu vaikka ketä :?
Ensi maanantaina minulla on vapaa, joten voisin hyvinkin tulla moikkaamaan sinua Lappeenrantaan. Kysyn vielä luvan rouvalta ja palaan sitten asiaan.
Let me go Master I hate you so
Jakke

rippeli kirjoitti: Kysyn vielä luvan rouvalta ja palaan sitten asiaan.
Joskus aina muistuu mieleen, ettei tää sinkkuelämä oo sittenkään hullumpaa :lol:
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Jakke kirjoitti:Elikkäs ens maanantai-tiistai välinen yön vietän hotellissa joko Lappeenrannassa tai vaihtoehtoisesti Kouvolassa, en ole vielä päättäny kummassa. Hotelli Lappee oli kyllä hyvä valinta tälläkin viikolla, joten se ehkä on hieman houkuttavampi vaihtoehto.

Huristelen autollani sillä suunnalla (=Lappeenranta) joka arkipäivä n. klo 16.00-17.00 tietämillä, joten jos et mikään ylityömaanikko ole, niin neliulotteinen aika/paikka-avaruutemme saattaisivat kohdata.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

No ohi meni. En kekannut miten oisin sut tänään vielä tavoittanut, joten pidä seuraa yksinäs Lappeenrannassa.
Let me go Master I hate you so
keijokala

Viesti Kirjoittaja keijokala »

joo mieki reissutyössä hotelleissa homehdun... tällä viikolla täällä merilapissa, ens viikolla jossain muualla. Tiedän, että olen uusi kirjoittaja, mutta olen seurannut tätä foorumia oikeestaan sen alusta asti ja joskus kommentoinu jotain ilman nimimerkkiä :|
Jakke

Ikävä kyllä keikka siirtyi ja täs tuli vähän muitakin sellaisia juttuja joiden takia en nyt ole oikein seurallisella tuulella. Sorry ku en muistanu ilmoittaa etukäteen.
Jepp-ex

Viesti Kirjoittaja Jepp-ex »

Njaa, mulla menee loppuvuosi Saksassa, mutta jos joku sattuu lähellä Frankfurita olemaan (Darmstad), niin viestiä vaan. Hyviä bubejahan täällä on riittämiin...
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

keijokala kirjoitti:joo mieki reissutyössä hotelleissa homehdun... tällä viikolla täällä merilapissa, ens viikolla jossain muualla. Tiedän, että olen uusi kirjoittaja, mutta olen seurannut tätä foorumia oikeestaan sen alusta asti ja joskus kommentoinu jotain ilman nimimerkkiä :|
Uudet kirjoittajat/tuttavuudet ovat aina tervetulleita! Ainaskin jos tulee pk-seudulle aikaa viettämään kannattaa ilmoittaa täällä jos seuraa haluaa... :D
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Jepp-ex

Viesti Kirjoittaja Jepp-ex »

Kaarmis kirjoitti:
keijokala kirjoitti:joo mieki reissutyössä hotelleissa homehdun... tällä viikolla täällä merilapissa, ens viikolla jossain muualla. Tiedän, että olen uusi kirjoittaja, mutta olen seurannut tätä foorumia oikeestaan sen alusta asti ja joskus kommentoinu jotain ilman nimimerkkiä :|
Uudet kirjoittajat/tuttavuudet ovat aina tervetulleita! Ainaskin jos tulee pk-seudulle aikaa viettämään kannattaa ilmoittaa täällä jos seuraa haluaa... :D
Noh ensi vuonna törmäillään vai mitä.?
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Jepp-ex kirjoitti:
Kaarmis kirjoitti:
keijokala kirjoitti:joo mieki.....------

Noh ensi vuonna törmäillään vai mitä.?
Jeh, näin tehdään! :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
keijokala

Viesti Kirjoittaja keijokala »

ja täl viikolla joensuussa.....
Jakke

Viikot kolme ja neljä pitäis lojua Tampereella... Olikos joku sieltä päin? Jos vaikka kävis syömässä tai juomassa joku ilta?
Jakke

YV:llä jo yksi ilmoittautunut, vielä jos joku muu rohkenee mukaan, niin sehän on jo miitti! :wink:
Jakke

No niin, meitähän on jo kokonaista kolme henkeä alustavasti ilmoittautunut vaapaamuotoiseen pizza-olut-jotainmuuta -aiheiseen miittiin Mansessa. Ajankohta ei ole vielä täsmentynyt, mutta valistunut arvaukseni on viikolla kolme joku ilta välillä tiistai-torstai.

Paikka sovittaneen yksityisviestien kautta, mutta itse majailen hotelli Ilveksessä, enkä ole omalla autolla liikenteessä, joten toiveena olis ettei nyt ihan mihinkään Teiskoon tarviis lähtee ketään tapailemaan :D
Vastaa Viestiin