Mikä asia sai tänään mielesi hyväksi -ketju

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
almi

Re: Mikä asia sai tänään mielesi hyväksi -ketju

Viesti Kirjoittaja almi »

Löysin Helsingin kirjaston sivuilta mahdollisuuden päästä ilmaiseksi Naxoksen musiikkikirjastoon. Ks. http://www.lib.hel.fi/Page/a91b0107-600 ... 4fe0d.aspx. Ihanaa musiikkia. :)

Käyttömahdollisuus koskee vain helsinkiläisiä, joilla on Helmet-kortti.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

almi kirjoitti:Löysin Helsingin kirjaston sivuilta mahdollisuuden päästä ilmaiseksi Naxoksen musiikkikirjastoon. Ks. http://www.lib.hel.fi/Page/a91b0107-600 ... 4fe0d.aspx. Ihanaa musiikkia. :)

Sinulla siis lienee mahdollisuus päästä käsiksi siihen paljon puhuttuun "kirjastokorttiin"?
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
almi

Viesti Kirjoittaja almi »

wolframium kirjoitti:
almi kirjoitti:Löysin Helsingin kirjaston sivuilta mahdollisuuden päästä ilmaiseksi Naxoksen musiikkikirjastoon. Ks. http://www.lib.hel.fi/Page/a91b0107-600 ... 4fe0d.aspx. Ihanaa musiikkia. :)

Sinulla siis lienee mahdollisuus päästä käsiksi siihen paljon puhuttuun "kirjastokorttiin"?
Näin on. Jotain iloa Helsingissä asumisesta... :wink:
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
matti

Viesti Kirjoittaja matti »

Siis jos sain joku gyroniumin shelli johkin helsingin klassiseen kirjastoon voitte poistta tämän koneen kaikki tilit tästä foorumista ja ilmoitta sitä kasperskylle jotta saan se helvettiin mun koneesta!
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Käväisin hierojalla puukkoa yläselästä irroittelemassa.

Hmm huumorilla, ehkä seuraavaksi voisi käydä toimittamassa jollekin homeopaatti-taikurille (vaikka jt-sellaiselle) kolikoita taskun pohjalle , josko vaikka miljoonasosa-laimennuspillerit helpottaisivat silmätutkimisen jälkeen puukkoa selässä :lol: :lol:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
pakana

Viesti Kirjoittaja pakana »

Bergerac kirjoitti:Käväisin hierojalla puukkoa yläselästä irroittelemassa.

Hmm huumorilla, ehkä seuraavaksi voisi käydä toimittamassa jollekin homeopaatti-taikurille (vaikka jt-sellaiselle) kolikoita taskun pohjalle, josko vaikka miljoonasosa-laimennuspillerit helpottaisivat silmätutkimisen jälkeen puukkoa selässä :lol: :lol:
Äläs kuule... :) Mä olen jo vuosia hoitanut koiriani homeopaattisesti. Ja usko tai älä.. se perhana toimii! Kuuden antibioottikuurin jälkeen käännyin eläinhomeopaatin puoleen edellisen koirani kroonisessa virtsatientulehduksessa ja kuukauden homeopaattisella kuurilla koira ei sairastunut virtsatietulehdukseen enää koskaan. :shock:

Sittemmin olen koiraongelmissa kääntynyt aina homeopaatin puoleen ja toistaiseksi ollaan pystytty koirien kanssa välttämään "koululääketieteelliset" operaatiot. :)

Eli ainakin meidän koissuihin nuo lumelääkkeet vaikuttaa jostain syystä... luulisin, että siinä on jonkinlainen samanlainen efekti kuin esim. rokotuksissa tai krapulakaljassa... sama parantaa samaa. :D
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

pakana kirjoitti:
Bergerac kirjoitti: Sittemmin olen koiraongelmissa kääntynyt aina homeopaatin puoleen ja toistaiseksi ollaan pystytty koirien kanssa välttämään "koululääketieteelliset" operaatiot. :)
Ihan vaan mielenkiinnosta, kuinkas itse ?
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
pakana

Bergerac kirjoitti:
pakana kirjoitti:
Bergerac kirjoitti: Sittemmin olen koiraongelmissa kääntynyt aina homeopaatin puoleen ja toistaiseksi ollaan pystytty koirien kanssa välttämään "koululääketieteelliset" operaatiot. :)
Ihan vaan mielenkiinnosta, kuinkas itse ?
Itsellä ei ole kokemusta... vaikka olenkin monasti miettinyt, että varaisin ajan, tokkopa tuohon kuolee vaikka kokeilisikin. :roll: Mulla vaan ei ole mitään perussairauksia mitä varten sais "syyn mennä". :wink: Vaikkakin voi mennä muutenkin... kuulema.

Äiti aikanaan kieltäytyi sytostaateista ja solumyrkyistä sairastuttuaan syöpään ja marssi eräälle... no epsoolaiselle homeopaatille... :wink: yksitoista vuotta myöhemmin sai terveen paperit syövästä. Liekö syy sitten homeopaattisten aineiden, vaiko vaan ihan tahdonvoiman ja lujan uskon, mutta kyllä sekin vähän "hiljensi"...

Jaa.. lasketaanko se mukaan, että olen joskus lapsille antanut belladonnaa ja pulsatillaa korvatulehduksiin öisin, ennen sinne lekurille pääsyä? Näillä on ainakin kipu lähtenyt ja lapset ovat nukkuneet yönsä. Hoito on kuitenkin sitten tapahtunut itseni ja lasten osalta ihan koululääketieteen metodein. :) Ts. antibiooteilla sun muilla tropeilla.
wolframium

pakana kirjoitti:Äiti aikanaan kieltäytyi sytostaateista ja solumyrkyistä sairastuttuaan syöpään ja marssi eräälle... no epsoolaiselle homeopaatille... :wink: yksitoista vuotta myöhemmin sai terveen paperit syövästä. Liekö syy sitten homeopaattisten aineiden, vaiko vaan ihan tahdonvoiman ja lujan uskon, mutta kyllä sekin vähän "hiljensi"...
Minäkin uskon ajattelutavan merkitykseen ihmisen eliniän odotteessa. Itse kun olen tällainen kyyninen ateisti, niin saattaapi tuo elinikä jäädä muutamaa vuotta keskivertoa lyhyemmäksi...
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Markoko

Viesti Kirjoittaja Markoko »

wolframium kirjoitti:Minäkin uskon ajattelutavan merkitykseen ihmisen eliniän odotteessa. Itse kun olen tällainen kyyninen ateisti, niin saattaapi tuo elinikä jäädä muutamaa vuotta keskivertoa lyhyemmäksi...
No et oo ainut meistä ystävistä. Itse olen valehteleva sika joka onkii totuuden totuuden ulkopuoleltakin. Pitkää ikää ei tietenkään tiedä myöskään epäterveelliset elämäntavat joita harrastan. Mutta ne tietävät makoista nautintoa. Jospa se sitten tuplautuu uudessa maailmanjärjestyksessä?

Tänään sain mieleni hyväksi siitä, että veljeni ja sisareni ymmärsivät todellisen tarkoitukseni joka ei ole kylmä, vaikka onkin totuutena kylmä. Siksi teen sotaa teidän liskojen ja kirottujen matelija -veljieni parissa, jotta vihdoinkin alkaisitte ajatella.

Mieleni erittäin hyväksi ja iloiseksi sai tänään se, että näin taas tytön johon olen ollut aina rakastunut.
wolframium

Markoko kirjoitti:Siksi teen sotaa teidän liskojen ja kirottujen matelija -veljieni parissa, jotta vihdoinkin alkaisitte ajatella.
Sorry vaan Jorry, olen tasalämpöinen petoeläin (wannabe kolopesijä), joka kaihtaa kaikenlaista ajatustyötä. Ei saa häiritä.
Nellique

Viesti Kirjoittaja Nellique »

YYY ÖÖÖ vuorot lusittu, edessä muutama vapaa, JIH HUU!
Ehkä ajatusmutkatkin taas oikenevat ymmärrettäviksi. :mrgreen:
oh ich kann nicht mehr: ich weiss, ich werde brennen: dein urteil hat sich längst: um meinen hals gelegt:: oh ich kann nicht mehr: ich weiss, du wirst mich hängen:: und die schlinge ist so eng: dass ich kaum noch atmen kann: spiel mir das lied vom tod::
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Kaksi kuukautta sitten lopetin hommat StoraEnsolla, joten nyt ei ole mitään vaaraa lomautuksesta taikka irtisanomisesta. Pahoittelunika kaikille uhan alla oleville.
Let me go Master I hate you so
pakana

Tänään kävin ekassa raskaus-ultrassa ja siellä näky pienen pieni olio. :P
Sydän suihki -viuh-viuh-viuh-viuh. :D Huhhuh... vähä alkoi jänittämään, vaikka matka on vielä pitkä.
Olen myös onnellinen pitkähköstä sairaslomastani, vaikkei tietysti pitäisi olla niin matalamoraalinen... :roll:
Jekku

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Oi ihanaa! Onnea odotukseen pakana :) Muistan kuinka hienoa oli kuulla, että ultrassa on kaikki kunnossa. Odotus on muutenki aika jännittävää aikaa. Lepää ja nauti olostasi, jos ei ole raskauspahoinvointia.
Vastaa Viestiin