Onko renkaasi liikkeellä?
Valvoja: Moderaattorit
-
Markoko
Onko renkaasi liikkeellä?
Jos yksikin rengas pyörähtää Jehovan Todistajista tai heistä lähteneistä, minun kotiani päin, niin vannon että maailma kaatuu hänen päälleen.
Oli hauska tutustua tähän tyhjänpäiväiseen raamatulla ja syyllistämisellä täytettyyn sivustoon, niin kuin oli hauska tutustua Jehovan Todistajiinkin.
Tällä ketjulla ei ole mitään sellaista tarkoitusta joksi sen ymmärrät, eli ajattele että sillä ei ole mitään tarkoitusta.
Vaan koska tällä ketjulla on jälleen kerran tarkoitus korottaa itseni muiden yläpuolelle, niin pyydän että lopetat lukemisen. Etköhän jo korota itseäsi?
Älä vain tarkkaile mun jälkiä kun mä oon täältä lähtenyt.
Oli hauska tutustua tähän tyhjänpäiväiseen raamatulla ja syyllistämisellä täytettyyn sivustoon, niin kuin oli hauska tutustua Jehovan Todistajiinkin.
Tällä ketjulla ei ole mitään sellaista tarkoitusta joksi sen ymmärrät, eli ajattele että sillä ei ole mitään tarkoitusta.
Vaan koska tällä ketjulla on jälleen kerran tarkoitus korottaa itseni muiden yläpuolelle, niin pyydän että lopetat lukemisen. Etköhän jo korota itseäsi?
-
Jaakob
Re: Onko renkaasi liikkeellä?
Lukotin tän jo hetkeksi mutta päätin sitten jättää kuitenkin auki, on tää sen verran (surku)hupaisaa luettavaa.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
- Alueveli
- Eläkeläinen
Miksi sitten luot uuden keskusteluketjun jolla ei ole mitään tarkoitusta?Markoko kirjoitti:Tällä ketjulla ei ole mitään sellaista tarkoitusta joksi sen ymmärrät, eli ajattele että sillä ei ole mitään tarkoitusta.
Ei huolta, ketään ei kiinnosta.Markoko kirjoitti:Älä vain tarkkaile mun jälkiä kun mä oon täältä lähtenyt.
Kirjoitin viestin lukottaakseni ketjun, mutta jos kerta Jaakob oli tätä mieltä, niin en siihen puutu. Mutta ei tästä kyllä mitään Jehovan todistajiin liittyvää keskustelua saa aikaiseksiJaakob kirjoitti:Lukotin tän jo hetkeksi mutta päätin sitten jättää kuitenkin auki, on tää sen verran (surku)hupaisaa luettavaa.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
-
Markoko
Olen iloinen että olet sitä mieltä. Itsekin pidän tätä aika surkuhupaisana. Oli pakko avata kone uudestaan kun luin sun kommentin, vaikka olin jo menossa nukkumaan. Hyvää yötä kuitenkin nyt.Jaakob kirjoitti:Lukotin tän jo hetkeksi mutta päätin sitten jättää kuitenkin auki, on tää sen verran (surku)hupaisaa luettavaa.
-
Markoko
Saa aika paljonkin jehovan todistajajiin liittyvää keskustelua aikaiseksi. Koko ketju on omistettu jehovan todistajille. Mutta tehän ette siitä piittaa. Koko keskustelupalsta on teille nykyään yhtä tyhjän kanssa ja yhden tekevää. Aivan niin kuin mullekin. Sillä ei vain oo mitään arvoa. Älä tuomitse kritiikkiäni kovin pikaisesti. Hyvää yötä, nyt kyllä väsyttää.Alueveli kirjoitti:Kirjoitin viestin lukottaakseni ketjun, mutta jos kerta Jaakob oli tätä mieltä, niin en siihen puutu. Mutta ei tästä kyllä mitään Jehovan todistajiin liittyvää keskustelua saa aikaiseksi
- Jaakko Ahvenainen
Vannomatta paras. Go home and sleep well.Markoko kirjoitti:Jos yksikin rengas pyörähtää Jehovan Todistajista tai heistä lähteneistä, minun kotiani päin, niin vannon että maailma kaatuu hänen päälleen.
Ja kun aamusi (joskus) tulee, tiedätkö mistä heräät ja kenen kainaloon käperryt!
-
Nellique
Olenko itse surkuhupaisa ja outo, mutta tykkään Markokon jutuista! Näen niissä sellaista pilkettä ja huumoria, että hyvin usein alkaa hymyilyttää. (No siitä ihme itsetyydytysketjusta en tykännyt, byäks! Sen olisit saanut jättää esikatseluun ja hylätä.)
Markokon tyyli vaan ei ole se kaikkein helpoin. Pitää katsoa sanojen taakse ja rivien väliin - luottaa ihmisten oivallukseen. Ja kuvion mukaisesti Markoko kieltää tämän ja jatkaa kuivalla linjalla. Ainakin jutuissaan.
Markokon tyyli vaan ei ole se kaikkein helpoin. Pitää katsoa sanojen taakse ja rivien väliin - luottaa ihmisten oivallukseen. Ja kuvion mukaisesti Markoko kieltää tämän ja jatkaa kuivalla linjalla. Ainakin jutuissaan.
oh ich kann nicht mehr: ich weiss, ich werde brennen: dein urteil hat sich längst: um meinen hals gelegt:: oh ich kann nicht mehr: ich weiss, du wirst mich hängen:: und die schlinge ist so eng: dass ich kaum noch atmen kann: spiel mir das lied vom tod::
-
Markku Meilo
Kerro ihmeessä osoitteesi, jotta osaan ohjata moottoriajoneuvoani siten, että renkaat eivät missään vaiheessa pyöri kotisi suuntaan.Markoko kirjoitti:Jos yksikin rengas pyörähtää Jehovan Todistajista tai heistä lähteneistä, minun kotiani päin, niin vannon että maailma kaatuu hänen päälleen.
Auta sen verran, että selität onko tää lupaus vai uhkaus?Älä vain tarkkaile mun jälkiä kun mä oon täältä lähtenyt.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
Aaac