Näin runsaaseen objektiivisuuteen perustuvaa kilpailutulosta ei saisi koskaan mennä käpälöimään pelkillä hatarilla tuomaripäätöksillä.Analysoija kirjoitti:Vaihdetaanko sijoituksia, mä voin olla sijalla 21. Sä voit mennä viidenneksi tai kuudenneksi, kumpi se mun sijoitus nyt sitten olikaan..
Luopioranking JT-näkökulmasta
Valvoja: Moderaattorit
-
wolframium
Re: Luopioranking JT-näkökulmasta
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
wolframium
Kauneuskilpailussa pyrkisin ensimmäisenä maalilinjan yli kurottamaan vatsani, jolloin tiukassa kilpailutilanteessa sijoitukseni saattaisi nousta Top-kahteenkymppiin.rippeli kirjoitti:Jos tuo luopio-ranking keskittyisi ulkonäköön, niin susihukkanen voittaisi jo ihan rintakehän mitalla muut.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
Aaac
Veke tainnut olla konsulttina tässäVieras kirjoitti: #3, Aaac
Kansainvälisen luopiojärjestön Suomen solu.
Religionsfri.
-
nasiiri
Täytyy parantaa tapansa, että pääsisi edes seuraavalle ranking-listalle. 
-
Vieras
Tämän ketjun avauksessa on kyse juuri tuosta "hajota ja hallitse" -periaatteesta, jota amerikanjehova on käyttänyt tottuneesti tavanomaisessa seurakuntaelämässä. Kun jehovat eivät oikein voi soluttatutua exien joukkoon, eikä exien parjaaminen auta, on keksittävä keino miten exien välille voitaisiin yrittää rakentaa eripuraa; "luopioranking" on säälittävän surkuhupaisa amerikanjehovamainen menettelytapaWittless kirjoitti:Provoihin ei kuulemma pitäisi lähteä, mutta tämä provo kuulostaa kovin tutulta. Kaikesta päätellen tämä Jehovan todistajia diggaileva anonyymi on keksinyt "hajota ja hallitse" -periaatteen.
-Corrector-
Viimeksi muokannut almi, 31.01.2009 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: quote korjattu
Syy: quote korjattu
-
Analysoija
Itse lähinnä naureskelen tuolle luopiorankingille. Samoin useimmat. Lähinnä hauskaa, että "JT:nä esiintyville" kirjoittajille on sellainen oletus että entiset Jehovan todistajat ovat jokin järjestäytynyt taho. Vaikkapa Veljesseuran veljeskunnan nettiseurakunta jossa on esivalvojat ynnä muut.Vieras kirjoitti:Tämän ketjun avauksessa on kyse juuri tuosta "hajota ja hallitse" -periaatteesta, jota amerikanjehova on käyttänyt tottuneesti tavanomaisessa seurakuntaelämässä. Kun jehovat eivät oikein voi soluttatutua exien joukkoon, eikä exien parjaaminen auta, on keksittävä keino miten exien välille voitaisiin yrittää rakentaa eripuraa; "luopioranking" on säälittävän surkuhupaisa amerikanjehovamainen menettelytapaWittless kirjoitti:Provoihin ei kuulemma pitäisi lähteä, mutta tämä provo kuulostaa kovin tutulta. Kaikesta päätellen tämä Jehovan todistajia diggaileva anonyymi on keksinyt "hajota ja hallitse" -periaatteen.
-Corrector-
Mainitsemasti periaate on sinänsä osittain nähtävissä oleva tässäkin "rankkauksessa".
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
-
Vieras
Heh heh, pääsin listalle, vaikka olen täysin vieras!#9, Vieras
-
Analysoija
Tutuille ei kehtaa vinoillaVieras kirjoitti:Heh heh, pääsin listalle, vaikka olen täysin vieras!#9, Vieras
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
-
Witless
Sori,Guest kirjoitti:Heh heh, pääsin listalle, vaikka olen täysin vieras!#9, Vieras
olen kuullut sisäpiiristä että sijalle yhdeksän päässyt Vieras oli ihan joku muu vieras kuin sinä, Guest!
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
- Richard Feynman
-
Analysoija
Kerro lisää, WitlessWitless kirjoitti:Sori,Guest kirjoitti:Heh heh, pääsin listalle, vaikka olen täysin vieras!#9, Vieras
olen kuullut sisäpiiristä että sijalle yhdeksän päässyt Vieras oli ihan joku muu vieras kuin sinä, Guest!Parempi onni ensi kerralla!