Luopioranking JT-näkökulmasta

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

wolframium

Re: Luopioranking JT-näkökulmasta

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Analysoija kirjoitti:Vaihdetaanko sijoituksia, mä voin olla sijalla 21. Sä voit mennä viidenneksi tai kuudenneksi, kumpi se mun sijoitus nyt sitten olikaan..
Näin runsaaseen objektiivisuuteen perustuvaa kilpailutulosta ei saisi koskaan mennä käpälöimään pelkillä hatarilla tuomaripäätöksillä.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

rippeli kirjoitti:Jos tuo luopio-ranking keskittyisi ulkonäköön, niin susihukkanen voittaisi jo ihan rintakehän mitalla muut.
Kauneuskilpailussa pyrkisin ensimmäisenä maalilinjan yli kurottamaan vatsani, jolloin tiukassa kilpailutilanteessa sijoitukseni saattaisi nousta Top-kahteenkymppiin.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Aaac

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Vieras kirjoitti: #3, Aaac
Kansainvälisen luopiojärjestön Suomen solu.
Veke tainnut olla konsulttina tässä :D
Religionsfri.
nasiiri

Viesti Kirjoittaja nasiiri »

Täytyy parantaa tapansa, että pääsisi edes seuraavalle ranking-listalle. :mrgreen:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Wittless kirjoitti:Provoihin ei kuulemma pitäisi lähteä, mutta tämä provo kuulostaa kovin tutulta. Kaikesta päätellen tämä Jehovan todistajia diggaileva anonyymi on keksinyt "hajota ja hallitse" -periaatteen.
Tämän ketjun avauksessa on kyse juuri tuosta "hajota ja hallitse" -periaatteesta, jota amerikanjehova on käyttänyt tottuneesti tavanomaisessa seurakuntaelämässä. Kun jehovat eivät oikein voi soluttatutua exien joukkoon, eikä exien parjaaminen auta, on keksittävä keino miten exien välille voitaisiin yrittää rakentaa eripuraa; "luopioranking" on säälittävän surkuhupaisa amerikanjehovamainen menettelytapa :)

-Corrector-
Viimeksi muokannut almi, 31.01.2009 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: quote korjattu
Analysoija

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Vieras kirjoitti:
Wittless kirjoitti:Provoihin ei kuulemma pitäisi lähteä, mutta tämä provo kuulostaa kovin tutulta. Kaikesta päätellen tämä Jehovan todistajia diggaileva anonyymi on keksinyt "hajota ja hallitse" -periaatteen.
Tämän ketjun avauksessa on kyse juuri tuosta "hajota ja hallitse" -periaatteesta, jota amerikanjehova on käyttänyt tottuneesti tavanomaisessa seurakuntaelämässä. Kun jehovat eivät oikein voi soluttatutua exien joukkoon, eikä exien parjaaminen auta, on keksittävä keino miten exien välille voitaisiin yrittää rakentaa eripuraa; "luopioranking" on säälittävän surkuhupaisa amerikanjehovamainen menettelytapa :)

-Corrector-
Itse lähinnä naureskelen tuolle luopiorankingille. Samoin useimmat. Lähinnä hauskaa, että "JT:nä esiintyville" kirjoittajille on sellainen oletus että entiset Jehovan todistajat ovat jokin järjestäytynyt taho. Vaikkapa Veljesseuran veljeskunnan nettiseurakunta jossa on esivalvojat ynnä muut.

Mainitsemasti periaate on sinänsä osittain nähtävissä oleva tässäkin "rankkauksessa".
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

#9, Vieras
Heh heh, pääsin listalle, vaikka olen täysin vieras!
Analysoija

Vieras kirjoitti:
#9, Vieras
Tutuille ei kehtaa vinoilla :P
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Witless

Viesti Kirjoittaja Witless »

Guest kirjoitti:
#9, Vieras
Sori,

olen kuullut sisäpiiristä että sijalle yhdeksän päässyt Vieras oli ihan joku muu vieras kuin sinä, Guest! :( Parempi onni ensi kerralla!
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Analysoija

Witless kirjoitti:
Guest kirjoitti:
#9, Vieras
Sori,

olen kuullut sisäpiiristä että sijalle yhdeksän päässyt Vieras oli ihan joku muu vieras kuin sinä, Guest! :( Parempi onni ensi kerralla!
Kerro lisää, Witless :?:
Vastaa Viestiin