Jep tällä viikolla tulla tupsahti uuden mallinen Veikkaaja postilaatikkoon...Mun mielestä aikakauslehtiformaatti sinänsä on käytännöllisempi kuin se vanha tabloidi(?) mallinen. Itse sisältö vaikuttaa hieman hmm..seiskamaiselta kaikkine kokosivun kuvineen. Esimerkiksi Saku Koivu poseeraa haastattelujutussa kuin Voguessa konsanaan. Täytyy vaan toivoa ettei itse asia kärsi visuaalisuuden kustannuksella...muutaman numeron päästä voi antaa lopullisen tuomion.Analysoija kirjoitti:Perinteinen Veikkaaja uudistui tällä viikolla totaalisesti.
Mitä piditte kyseisen aviisin nykymuodosta?
Muutaman numeron toki odotellessa joitakin mielipiteitä tässä vaiheessa - sekava, HotLinet vaikeasti saavutettavissa ja liian värikäs. Ydinasia jää varjoon. Sivumäärä on suuri mutta sivun koko pienentyi entisestä joten aika lailla sama määrä tekstiä. Tosin pienempikokoisena helpommin luettavissa kuin ennen.
Mitä medioita kulutat eniten?
Valvoja: Moderaattorit
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Re: Mitä medioita kulutat eniten?
And Justice For All
-
Analysoija
Hienoa, että joku muukin seuraa kyseistä lehteä..sinner74 kirjoitti:Jep tällä viikolla tulla tupsahti uuden mallinen Veikkaaja postilaatikkoon...Mun mielestä aikakauslehtiformaatti sinänsä on käytännöllisempi kuin se vanha tabloidi(?) mallinen. Itse sisältö vaikuttaa hieman hmm..seiskamaiselta kaikkine kokosivun kuvineen. Esimerkiksi Saku Koivu poseeraa haastattelujutussa kuin Voguessa konsanaan. Täytyy vaan toivoa ettei itse asia kärsi visuaalisuuden kustannuksella...muutaman numeron päästä voi antaa lopullisen tuomion.Analysoija kirjoitti:Perinteinen Veikkaaja uudistui tällä viikolla totaalisesti.
Mitä piditte kyseisen aviisin nykymuodosta?
Muutaman numeron toki odotellessa joitakin mielipiteitä tässä vaiheessa - sekava, HotLinet vaikeasti saavutettavissa ja liian värikäs. Ydinasia jää varjoon. Sivumäärä on suuri mutta sivun koko pienentyi entisestä joten aika lailla sama määrä tekstiä. Tosin pienempikokoisena helpommin luettavissa kuin ennen.
Joo, siis helpompi lukea. Itse tykkään Urheilulehden toteutuksesta samankokoisissa lehdissä, tulee kotiinkannettuna ja se kyllä torstaisin työpäivän jälkeen viikon kohokohta.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Urheilulehti tulee kuntosalille, jossa tapaan käydä. Luen sen joka torstai samalla kun poljen kuntopyörääAnalysoija kirjoitti:sinner74 kirjoitti:Analysoija kirjoitti: Joo, siis helpompi lukea. Itse tykkään Urheilulehden toteutuksesta samankokoisissa lehdissä, tulee kotiinkannettuna ja se kyllä torstaisin työpäivän jälkeen viikon kohokohta.
Mielestäni Urheilulehden ja Veikkaajan funktio on vähän eri. Urheilulehti kaivaa todella syvältä ajankohtaisten urheiluaiheiden taustoja. Veikkaaja taas ennemmin analysoi tämänhetkisiä ja ennakoi tulevia tuloksia. Mun mielestä nuo lehdet täydentävät mukavasti toisiaan...
And Justice For All
-
Analysoija
Niinpä. Urheilulehti on kuitenkin harvemmassa viikottaisessa vakiomestassa luettavissa (tosin Veikkaajan suosio laskenut roimasti), joten se tulee tilattua. Visuaalisena ilmeenä pidän Urheilulehdestä siis enemmän, selkeämpi kuin Veikkaajan ensimmäinen numero.sinner74 kirjoitti:Urheilulehti tulee kuntosalille, jossa tapaan käydä. Luen sen joka torstai samalla kun poljen kuntopyörääAnalysoija kirjoitti:sinner74 kirjoitti:Analysoija kirjoitti: Joo, siis helpompi lukea. Itse tykkään Urheilulehden toteutuksesta samankokoisissa lehdissä, tulee kotiinkannettuna ja se kyllä torstaisin työpäivän jälkeen viikon kohokohta.
Mielestäni Urheilulehden ja Veikkaajan funktio on vähän eri. Urheilulehti kaivaa todella syvältä ajankohtaisten urheiluaiheiden taustoja. Veikkaaja taas ennemmin analysoi tämänhetkisiä ja ennakoi tulevia tuloksia. Mun mielestä nuo lehdet täydentävät mukavasti toisiaan...
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
-
Markku Meilo
Kyllä se on sukkapari.Mitä kahta mediaa kulutat tuntimääräisesti eniten?
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Nyt joudut kyllä selittämään...ellet ajattele että sukka on mainio sukkahien tallennusväline?Markku Meilo kirjoitti:Kyllä se on sukkapari.Mitä kahta mediaa kulutat tuntimääräisesti eniten?
And Justice For All
-
Aaac
Apropoo, Sinner74, tervetuloa palstalle kirjoittelemaan!
Religionsfri.
-
Witless
Radio Rock on kanavana itselleni vieras, mutta voin kertoa omakohtaisen kokemuksen siitä. Vietimme Helsingin Tehtaankadulla firman bileitä, joissa oli paljon väkeä ja omasta henkilökunnasta pari DJ-tyyppistä hahmoa. Jossain vaiheessa iltaa tultiin alakerrasta valittamaan metelistä. Valittaja oli kaikista maailman ihmisistä pari kerrosta alempana Radio Rockissa työskennellyt Jone Nikula.sinner74 kirjoitti:Mulla on vähän samaan asiaan liittyvä ongelma. Kuuntelen aina Radio Rockia, jos olen sen taajuudella. Tykkään sen tarjoamasta musiikista, ja myös juontajat menettelevät.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
- Richard Feynman
-
Markku Meilo
Media = mediae (lat.) = välillä olevat = rajapinta jalkapohjan ja vaikka nahkasaappaan välissä.sinner74 kirjoitti:Nyt joudut kyllä selittämään...ellet ajattele että sukka on mainio sukkahien tallennusväline?
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Mielenkiintoista...etymologian polut ovat sangen ihmeelliset. Pikaisesti googlettamalla (ja pikaisesti silmäilemällä) en löytänyt vastaavaa selitystä. Nyt druidi MM odotan vastausta kysymykseen: miten tuo kyseinen rajapinta on päätynyt ilmaisemaan sekä ympärillämme vallitsevaa tiedotusvälineistöä että datan tallennukseen tarkoitettua ....tallennusvälinettä?Markku Meilo kirjoitti:Media = mediae (lat.) = välillä olevat = rajapinta jalkapohjan ja vaikka nahkasaappaan välissä.sinner74 kirjoitti:Nyt joudut kyllä selittämään...ellet ajattele että sukka on mainio sukkahien tallennusväline?
And Justice For All
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Kiitos tervetuloista, toivottavasti en kirjoita tänne kovin tyhmiä ja moderoitavia juttujaAaac kirjoitti:Apropoo, Sinner74, tervetuloa palstalle kirjoittelemaan!
And Justice For All
-
Witless
Moni ei muuten hiffaa että media on monikko ja medium yksikkö. Net kun ei tajua kirjoittavat englanniksi että "medias".Markku Meilo kirjoitti:Media = mediae (lat.) = välillä olevat = rajapinta jalkapohjan ja vaikka nahkasaappaan välissä.sinner74 kirjoitti:Nyt joudut kyllä selittämään...ellet ajattele että sukka on mainio sukkahien tallennusväline?
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
- Richard Feynman
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Nyt mie vasta pihalla oonki...Witless kirjoitti:Moni ei muuten hiffaa että media on monikko ja medium yksikkö. Net kun ei tajua kirjoittavat englanniksi että "medias".Markku Meilo kirjoitti:Media = mediae (lat.) = välillä olevat = rajapinta jalkapohjan ja vaikka nahkasaappaan välissä.sinner74 kirjoitti:Nyt joudut kyllä selittämään...ellet ajattele että sukka on mainio sukkahien tallennusväline?
And Justice For All
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Äh, nyt kässäsin. Sytytys on hidas, se johtuu siitä kun täällä pohjoisessa on niin kylmä.sinner74 kirjoitti:Nyt mie vasta pihalla oonki...Witless kirjoitti:Moni ei muuten hiffaa että media on monikko ja medium yksikkö. Net kun ei tajua kirjoittavat englanniksi että "medias".Markku Meilo kirjoitti:Media = mediae (lat.) = välillä olevat = rajapinta jalkapohjan ja vaikka nahkasaappaan välissä.sinner74 kirjoitti:Nyt joudut kyllä selittämään...ellet ajattele että sukka on mainio sukkahien tallennusväline?
And Justice For All
-
Markku Meilo
Kieli elää ikiomaa elämäänsä, mulle stara on edelleen vanha (mies) ja sekstaaminen suutelemista, nuoremmille jo aivan muuta.sinner74 kirjoitti:...miten tuo kyseinen rajapinta on päätynyt ilmaisemaan sekä ympärillämme vallitsevaa tiedotusvälineistöä että datan tallennukseen tarkoitettua ....tallennusvälinettä?