Mikäs tänään harmittaa -ketju

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Jaakob

Re: Mikäs tänään harmittaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Tony Syrjänen kirjoitti:
sinner74 kirjoitti:Mulla v****taa Lidlin (joka täällä myös hieman arveluttavalla nimellä Nazi-Siwa tunnetaan) kassajärjestelyt. Eikö ne s**tana saa sinne normaaleja kaupan kassahihnoja, jonka edessä voi rauhassa lappaa tavaransa kassiin. P****le!
Sellainenkin sitkeä huhu on liikkeellä, että kassat oltaisiin jossain vaiheessa mukauttamassa kotimaiseen malliin. Joka on pelkästään hyvä. Käytössä oleva malli on täysin järjetön.
Ai joissain on vielä käytössä se vanha malli? Kun ainakin Tampereella muuttivat ne hihnat ns. suomi-standardin mukaisiksi...
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Jaakob kirjoitti:Ai joissain on vielä käytössä se vanha malli?
Tänne periferiaan kaikki tulee viiveellä. 8)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Tony Syrjänen kirjoitti:
Jaakob kirjoitti:Ai joissain on vielä käytössä se vanha malli?
Tänne periferiaan kaikki tulee viiveellä. 8)
Jep, tärkeät markkina-alueet hoidetaan kuntoon ensin. Sillä välin täällä pohjoisessa grafenwalderia lapetaan kassiin 16 tölkin sekuntivauhdilla, seuraavan asiakkaan kuvitellun tai todellisen kärsimättömyyden vauhdittamana.
And Justice For All
Tony

sinner74 kirjoitti:Jep, tärkeät markkina-alueet hoidetaan kuntoon ensin. Sillä välin täällä pohjoisessa grafenwalderia lapetaan kassiin 16 tölkin sekuntivauhdilla, seuraavan asiakkaan kuvitellun tai todellisen kärsimättömyyden vauhdittamana.
Tästä syystä ostankin Litskusta nykyään koko lodjun tai en mitään. Ei tarvitse höösätä sen pakkaamisen kanssa. :mrgreen: Suunnitelma toimii hyvin koska juuri muuta ei tule Litku-liiteristä osteltua.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
pakana

Viesti Kirjoittaja pakana »

Työ ette vaan ymmärrä miten liitelissä pittää pakata. Ne kuulkaas lapataan takasin siihen kärryyn, maksetaan ja pakataan siinä ikkunalla olevan pöydän ääressä. :roll: Miehet.... :wink:

Meillä on täällä kajaanissa se vanha tsydeemi, oisko tuo ny parisen vuotta ollu tuossa pydessä.
Tony

pakana kirjoitti:Työ ette vaan ymmärrä miten liitelissä pittää pakata. Ne kuulkaas lapataan takasin siihen kärryyn, maksetaan ja pakataan siinä ikkunalla olevan pöydän ääressä. :roll: Miehet.... :wink:
Sellasia mörriköitä me miehet olemme, että epäloogisuudet ottavat hetkittäin kupoliin. Tuossa germaanisessa tavaran pakkaamisessa tulee yksi lappaamiskerta ylimääräistä, ja se piru vie käy härmäläisen luonteelle. :wink:
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Jaakob kirjoitti:Ai joissain on vielä käytössä se vanha malli? Kun ainakin Tampereella muuttivat ne hihnat ns. suomi-standardin mukaisiksi...
Näin se toimii, en tosin kokemuksen osalta tiedä muuttivatko ne ihan kaikkiin Tre Lidleihin tuon saman systeemin. Voi olla.
Henkilökohtaisen otaksuntani mukaisesti jokseenkin asiakastyytyväisyys sekä myös tehokkuus LIDL:n näkökulmasta parani tuon suomi-standardin osalta. Siis ainakin omakohtaisin kokemuksin. Verrattuna vanhaan "pakkaus-menetelmään".

Vielä kun saisivat ne saatanan pullopalautuskoneet toimimaan kysynnän ja tarjonnan mukaisesti. Tai oikeastaan resurssoitua henkilökuntaa sinne saralle, ei kait niissä koneissa sinänsä mitään vikaa ole. Tämä kait enemmän ns. isojen keskittymien ruuhka-lidlien ongelma. Ehkä.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
nasiiri

Viesti Kirjoittaja nasiiri »

Ei tässä nyt muu harmita kuin, että on hiukan kankkusta :x
Kirsieveliina

Viesti Kirjoittaja Kirsieveliina »

Ei mitään syytä, mutta vanhat kummitukset taas oirehtivat täällä tänään. :(
Robyn

Viesti Kirjoittaja Robyn »

Vastaanotin taas hyytävän viestin vanhemmiltani eilen. :evil:

"Heippa tyttäremme. Haluaisitko tulla tuomaan ne valokuvat mökille ja syömään ja saunomaan Samulin kanssa? T: Ä & I"

Mitä tuohon pitäisi vastata? Kun ainoa asia mitä olen heiltä ikinä pyytänyt (ehtona että suostuisin heille puhumaan), että pyytäisivät anteeksi julmuuksiaan joita ovat tehneet. :roll: Jotkin asiat liittyen uskontoon, toiset taas ihan vain muuta ilkeyttä.

Ja toinen asia jota olen aikaisemmin pyytänyt, ehtona siihen että pystyisin heitä näkemään, olisi se että eivät yrittäisi minulle tuputtaa uskontoa ja alkaa sitten minua haukkumaan kun kieltäydyn.

Sylettää aika reippaasti.
Vastaa Viestiin