J.Tukiainen valittelee julkisuus-myllytystä

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

sasisa

Re: J.Tukiainen valittelee julkisuus-myllytystä

Viesti Kirjoittaja sasisa »

ja edelleen pakko jatkaa. :D

nyt kaikki ostamaan levy, tämä on taatusti vuoden paras biisi. :lol:

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Johan ... 5243975377
Se parhaiten nauraa kellä on paras lääkitys. Minä nauran paljon!
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Jotta totuus ei unohtuisi, niin palataan lähtökohtaan.

Jos minä olisin mitätön tavis (minähän muuten olen), joka jossain tilanteessa onnistuisin harrastamaan seksiä ministerin kanssa, vaikkapa Paula Risikon, niin sehän olisi onnenpotku. Ottaisin yhteyttä seiskaan ja paljastaisin kaiken sopivaa rahasummaa vastaan. Sen jälkeen olisin automaattisesti julkkis ja rahaa tulisi kaikesta typerästä mitä ikinä keksisin. Ehkäpä Suomen turhin julkkis, mutta jonkin aikaa rahaa tulisi sieltä ja täältä. Nauttisin aikani tilanteesta ja sitten katoaisin takaisin normaaliin elämään. Kuka meistä ei haluaisi joskus kokea jotain hurjaa? Kerranhan täällä vain eletään.
Let me go Master I hate you so
pakana

Viesti Kirjoittaja pakana »

Vähän lisää vettä Tukiaismyllyyn:

http://paranormaaliblogi.net/index.php/ ... en-pizzaa/
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

rippeli kirjoitti:Jotta totuus ei unohtuisi, niin palataan lähtökohtaan.
Jos minä olisin mitätön tavis (minähän muuten olen), joka jossain tilanteessa onnistuisin harrastamaan seksiä ministerin kanssa, vaikkapa Paula Risikon, niin sehän olisi onnenpotku. Ottaisin yhteyttä seiskaan ja paljastaisin kaiken sopivaa rahasummaa vastaan. Sen jälkeen olisin automaattisesti julkkis ja rahaa tulisi kaikesta typerästä mitä ikinä keksisin. Ehkäpä Suomen turhin julkkis, mutta jonkin aikaa rahaa tulisi sieltä ja täältä. Nauttisin aikani tilanteesta ja sitten katoaisin takaisin normaaliin elämään. Kuka meistä ei haluaisi joskus kokea jotain hurjaa? Kerranhan täällä vain eletään.
Mielenkiintoista että esimerkkisi oli Paula Risikko eikä vaikkapa Anne Holmlund...tai Matti Vanhanen...mutta asiaan. Tämähän tietysti on pelkkää spekulointia (=paskan jauhamista) kaikki tyynni, mutta en usko että loppujen lopuksi nauttisit tilanteesta. Ensinnäkin voisit toiminnallasi loukata syvästi ihmistä, joka on harrastanut kanssasi seksiä hyvässä uskossa (mikä ei ole jt, tiedämme). Haluaisitko pilata hänen uransa, ja mikä vielä pahempaa perhe-elämänsä, oman julkisuusambitiosi tähden? Ei, en usko että haluaisit. Antaa ministerin tehdä se ihan itse.

Toisekseen, jos kuitenkin päätyisit lehtien palstalle kertomaan likaisia yksityiskohtia (Paulan Pöheikkö oli kuin työväen presidentin tukka...Paula huusi huipulla "Kansallinen Kokoomus"...jne), muista että on siitä seurauksia sinullekin. Jos vaikka 10 vuoden kuluttua, unohdettuna omasta mielestäsi, olet pyrkimässä Vähäruotsinpyhtään kunnanvaltuustoon, tai kunnallisen kissanhukuttajan virkaan, nämä sinun menneet tekemisesi kaivettaisiin esiin alta aikayksikön. Siinäpä sitä parhain päin selittämistä, riippumatta oliko asento alunperin 69 vai joku muu.
And Justice For All
Vastaa Viestiin