Todistaja kävi ovella

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Witless

Re: Todistaja kävi ovella

Viesti Kirjoittaja Witless »

OJA kirjoitti:Meillä kävi juuri vähän aikaa sitten seurakunnan vanhin ja kierrosvalvoja.
Alkoivat selittää että netistä löytyy Vartiotorniseuran sivut mutta ei kannata mennä googlen kautta, tulee kaikkia
valheellisia luopiosivuja.
En voinut itselleni mitään, vaan aloin nauramaan..
Kierrosvalvoja katsoi vähän aikaa kysyvästi.
Kokouksissa emme siis enää ole käyneet ja totuudenjättäminen ei ole ihan julkista vielä.
Sekä vanhimman että kierrosvalvojan takaraivoon on saatu perusasiat internetin käytöstä. Google = luopiosivut, Wikipedia = luopiosivut. Älä paina sitä "luopionappia". Älä paina sitä "luopionappia". Ja samaa toistaen uudestaan ja uudestaan. Onhan se aika koomista.

Jehovan todistajien asenteesta uusien medioiden (ja uusien ajatusten) omaksumiseen tulee hakematta mieleen oheinen sketsi:
http://www.youtube.com/watch?v=aVmep6ld ... re=related (Jehovan todistaja oikealla.)
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Just äsken kävi veljet AV ja JH minunkin ovellani lehdet kädessään. Eivät kuulemma tienneet minun asuvan tässä. Harmillista, että oon sen verran kipeänä etten viitsinyt pyytää sisään. Olis voinu muutaman kiperän kysymyksen heittää :(
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Japi-40
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Meidän ovella ei ole kertaakaan käynyt Jehovan todistajia. Olen joskus ottanut lehdet kadulla kun on tarjottu mutta melkein heti sen jälkeen olen heittänyt lehdet roskakoriin.
uskomaton

Viesti Kirjoittaja uskomaton »

Kerran kun olin tulossa töistä kotio nykyisessä asuinpaikassani, rivitalon pihalta hiippaili poispäin pari jehovantodistajan näköistä lurjusta. En ruvennut kyselemään että millä asialla, eli olivatkohan edes.

Todistajat tuntee kyllä vaatteista, kävelytyylistä, laukuista ja yleisestä olemuksesta :D Kun olen mieheni kyydissä autossa, niin bongailen aina todistajia ja näytän miehelleni, että t u o l l a menee taas kaksi :lol: Automatkat taajama-alueella sujuvat rattoisasti. Uskoisin, etten ole juuri koskaan väärässä.
sorbet

Viesti Kirjoittaja sorbet »

Mä kanssa harrastan tota bongausta. Näkee jo kauas, että on todistajia, erottuu niin selvästi muista. Tuli tossa kulmilla vastaan pari päivää sitten kaksi vanhaa tätiä, mutta ei tarjonneet lehtiä sun muuta. Ajattelin että "lintsarit" :lol:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kyseiseen bongauksen ei ilmeisesti koskaan vailla jäsenyyttä ollut pysty.

Onhan kadulla poikkeavia.

Oman ryhmäläsensä tuntevat toisiaan. Mihin todistajia voisi verrata ?

Hei katso, tuollakin on heroinisti ?

Toi on varmasti myös vankikarkuri taikka etsintäkuulutettu ?
Vastaa Viestiin