Tämän viikon numerossa juttu urheilun roolista Venäjällä oli tavattoman kiinnostava. Jotenkin tämä numero oli enemmän tasoltaan Veikkaajan normaalia analyyttistä tasoa verrattuna ensimmäisen numeron seiskameininkiin. Eli nyt näyttää paremmalta.sinner74 kirjoitti:Jep tällä viikolla tulla tupsahti uuden mallinen Veikkaaja postilaatikkoon...Mun mielestä aikakauslehtiformaatti sinänsä on käytännöllisempi kuin se vanha tabloidi(?) mallinen. Itse sisältö vaikuttaa hieman hmm..seiskamaiselta kaikkine kokosivun kuvineen. Esimerkiksi Saku Koivu poseeraa haastattelujutussa kuin Voguessa konsanaan. Täytyy vaan toivoa ettei itse asia kärsi visuaalisuuden kustannuksella...muutaman numeron päästä voi antaa lopullisen tuomion.Analysoija kirjoitti:Perinteinen Veikkaaja uudistui tällä viikolla totaalisesti.
Mitä piditte kyseisen aviisin nykymuodosta?
Muutaman numeron toki odotellessa joitakin mielipiteitä tässä vaiheessa - sekava, HotLinet vaikeasti saavutettavissa ja liian värikäs. Ydinasia jää varjoon. Sivumäärä on suuri mutta sivun koko pienentyi entisestä joten aika lailla sama määrä tekstiä. Tosin pienempikokoisena helpommin luettavissa kuin ennen.
Mitä medioita kulutat eniten?
Valvoja: Moderaattorit
-
Analysoija
Re: Mitä medioita kulutat eniten?
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Re: Mitä medioita kulutat eniten?
Kun on tullut tuota RadioRockia mainostettua, niin vinkkaan vielä että kannattaa tsekata Heikelä&Linnanahde Korporaation uusi ohjelmanumero "Raamattuvisa". Joka arkiaamu klo 07:30.
And Justice For All