Vieras kirjoitti:
Siis vaikkapa verituotteet, syöttekö nykyisin hyvällä omallatunnolla (heh) verilettuja ja mustaa makkaraa
Mustaa makkaraa menee, mutta ei se ole lempiherkkujeni kymmenen kärjessä.
Vieras kirjoitti:
Tai minkälainen on suhtautuminen (näennäisesti vapaaseen) seksiin
Seksiä on vähän, ei kiinnosta kauheasti. Olen kyllä täysin vapautunut, olin jonkin aikaan prostituoitu. Ei silloinkaan seksi kiinnostanut, mutta tulipahan kokeiltua kaikenlaista.
Vieras kirjoitti:
Tupakointi?
Ei. Olen terveysfasisti. Itse asiassa lopetin kofeiininkin käytön viime syksynä. Osasyy oli se, että jeput on kofeiiniaddikteja.
Minä olenkin terveempi ja laihempi kuin jeppuaikoina.
Vieras kirjoitti:
Äänestäminen?
En äänestä enää. Äänestäminen on täyttä pelleilyä ja valtiojärjestelmän tukemista.
Vieras kirjoitti: Joulun & synttäreiden sun muiden vietto?
Vietän synttäreitä, mutta joulu ei ole kovin iso juttu.
Vieras kirjoitti:Vieläkö ajatusmaailmaa siis leimaa järjestön ehdoton nou-nou joka asiaan, vai onko tullut harrastettua paheita ihan vaan siitä ilosta ettei kaikki enää olekaan Väärin ja Pahaa ja Tuomittavaa? Onko mennyt överiksi vaiko ihan järkevissä mitoissa?
On tullut harrastettua kaikki paheet, aivan erityisesti kaikki demoneihin liittyvä paitsi en ole osallistunut mihinkään aakkoslautajuttuihin, olen kuitenkin ostanut metallimusiikkia ja punkkia ja todennut ne hyviksi.

Tykkään aivan erityisesti punkista.
Katselen "Riivattuja taloja" ja minua kiinnostaa kiinalainen astrologia.
Kyllä minulla on kuitenkin sisäisiä pidäkkeitä ja olen melkoisen estynyt ja totinen, mutta kaipa se on osa minun luonnettani.