Minkäslaisia Juhannusperinteitä nykyään pidätte? Käytkö yhä konventissa?
Itsellä ei vielä juuri perinteitä ole, mutta ehkäpä joskus.
Valvoja: Moderaattorit
Istuskelen noin vartin päästä hiljan ihan itse rempatussa löylyhuoneessa, jossa tuoksuvat ojanpenkalta riivityt koivunvesat.Lehtiveli kirjoitti:Vai onko kenties joku muu korvannut perinteisen kuumassa salissa istuskelun?
Joku on todella kateellinen...Markku Meilo kirjoitti:Istuskelen noin vartin päästä hiljan ihan itse rempatussa löylyhuoneessa, jossa tuoksuvat ojanpenkalta riivityt koivunvesat.Lehtiveli kirjoitti:Vai onko kenties joku muu korvannut perinteisen kuumassa salissa istuskelun?
Ei ainakaan täällä herätä pienintäkään kateutta.am-ha·’a’rets kirjoitti:....eli muutama tunti jäähallia
Maailman rakkaimman saunaseuran ohella onnistumisen takasi suunnittelemani löylyhuoneen lämpötilan kaukomittaus LM35-piirillä, jonka jännitteenseurannan toteutin yläkerran 240 asteen taulumittarin edellyttämään 5 mA täysnäyttämätasoon kahdella TL431-piirillä, kahdella vastuksella sekä yhdellä trimmeripotikalla. Tämä kaikki lisäheebeli sitä varten, ettei LM35-piirin häviölämpö vääristä mittaustulosta.Lehtiveli kirjoitti:Löylyt oli ilmeisesti onnistuneet?
Mitäs sieltä soiteltiin? Yritettiin houkutella lahkojuhliin vai?Hypocrisy Surrounds kirjoitti:Tuli pari puhelua illan päälle ja kun olin jo valmiiksi poistanut meikkukavereiden numerot kun ens tiistaina tuo eroni ilmoitetaan. Koittavat kaikella mahdollisella tavalla masentaa oloani sillä että tuomiopäivä koittaa pian ja mulla on vielä mahollisuus kääntyä. Mulla on viimeisen viikon aikana ollu aivan upea fiilis kahleista pääsemisen jälkeen, että ei kyllä nyt ihan päällimmäisenä mielessä liittyä takaisin.