Tapaaminen Tampereella torstaina?
Valvoja: Moderaattorit
-
Aaac
Tapaaminen Tampereella torstaina?
Kiinnostaako ketään vertaistukitapaaminen Tampereella torstaina? Paikkana voisi olla Wanha Posti sillankorvassa. Jos kiinnostusta ilmenee, olen paikalla klo 18 kertomassa tuoreita kuulumisia "luopiorintamalta".
Religionsfri.
-
wolframium
Re: Tapaaminen Tampereella torstaina?
Onko Aaac ruvennut tekemään jotain "Surkeiden jääkiekkokaupunkien" kiertuetta?
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
almi
Ei suinkaan. Kai muistat, että Aaac kävi myös Porissa?wolframium kirjoitti:Onko Aaac ruvennut tekemään jotain "Surkeiden jääkiekkokaupunkien" kiertuetta?
Vertaistukitapaamisten järjestäminen eri puolilla Suomea on varmasti tervetullutta. Tämä touhu on muuten niin pk-seutukeskittynyttä.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
-
OJA
Tulisin muuten mutta kun on muistonvietto..
Pitää mennä kuuntelemaan uskollisen ja ymmärtäväisen orjan antamaa hengellistä ravintoa..
Istun siellä takarivissä tämän näkoisenä
vanhimmat on niinkun
sit mä oon
sit ne niinku
et mä oon
sit ne näyttää mulle
Pitää mennä kuuntelemaan uskollisen ja ymmärtäväisen orjan antamaa hengellistä ravintoa..
Istun siellä takarivissä tämän näkoisenä
vanhimmat on niinkun
sit mä oon
sit ne niinku
et mä oon
sit ne näyttää mulle
Uskonnolla tai ilman sitä, meillä olisi hyvä ihmisiä tekemässä hyviä asioita ja pahoja ihmisiä tekemässä pahoja asioita. Mutta jotta hyvät ihmiset tekevät pahoja asioita, siihen tarvitaan uskontoa.
- Steven Weinberg -
- Steven Weinberg -
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Täytyy myöntää, kyllä hymiöillekin voi olla jotain järkevää käyttöä. Hienoa.OJA kirjoitti:Tulisin muuten mutta kun on muistonvietto..![]()
Pitää mennä kuuntelemaan uskollisen ja ymmärtäväisen orjan antamaa hengellistä ravintoa..![]()
Istun siellä takarivissä tämän näkoisenä![]()
vanhimmat on niinkun![]()
sit mä oon![]()
sit ne niinku![]()
et mä oon![]()
sit ne näyttää mulle
And Justice For All
-
Aaac
No joo... muistatkos että tämän piti alkaa Saipan kotikaupungistawolframium kirjoitti:Onko Aaac ruvennut tekemään jotain "Surkeiden jääkiekkokaupunkien" kiertuetta?
Religionsfri.