Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Alueveli
Eläkeläinen

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Analysoija kirjoitti: Oppikysymysosiossa sai keskustella vain asioista Jehovan todistajuuteen liittyen. YK-osion teema on "Elämä jatkuu Jehovan todistajuuden jälkeen." Jollekin se voi olla buddhalaisuus, toiselle formulat.
Jos YK-alueen etusivulla olisi puolenkymmentä formula-aiheista avausta, oltaisiin epäilemättä eksyksissä ja keskustelu ohjattaisiin yhteen yleiseen formulatrediin tai kehotettaisiin vaihtamaan F1-Forumin puolelle.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
StereoX

Viesti Kirjoittaja StereoX »

Analysoija kirjoitti:
StereoX kirjoitti: Mutta en ymmärrä miksi oppikysymykset ja raamatuntulkinta joka ennen oli oppikysymysosiossa yhtäkkiä muuttaa yleiseen keskusteluun vain sillä verukkeella ettei ne raamatuntulkinnat koske todistajia.
Oppikysymysosiossa sai keskustella vain asioista Jehovan todistajuuteen liittyen. YK-osion teema on "Elämä jatkuu Jehovan todistajuuden jälkeen." Jollekin se voi olla buddhalaisuus, toiselle formulat.
Lukisitko kunnolla ton mitä olen kirjoittanut kiitos. En ole sanonut etteikö siellä voisi keskustella uskonnoista noin yleisesti vaan minä en tykkää siitä kun sinne tulee kaikki oppikysymysasiat mitkä kuuluisi oppikysymysosioon. Mitä järkeä oli kieltää yleisesti raamatuntulkinta oppikysymysosiossa (siis sellainen joka ei koske todistajien oppikysmyksiä) jos niitä sitten voi jatkaa muualla? Virkistäkääs nyt mun muistia miksi se alunperin kiellettiin siellä?
"hedelmistään puu tunnetaan"
Analysoija

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

StereoX kirjoitti:
Analysoija kirjoitti:
StereoX kirjoitti: Mutta en ymmärrä miksi oppikysymykset ja raamatuntulkinta joka ennen oli oppikysymysosiossa yhtäkkiä muuttaa yleiseen keskusteluun vain sillä verukkeella ettei ne raamatuntulkinnat koske todistajia.
Oppikysymysosiossa sai keskustella vain asioista Jehovan todistajuuteen liittyen. YK-osion teema on "Elämä jatkuu Jehovan todistajuuden jälkeen." Jollekin se voi olla buddhalaisuus, toiselle formulat.
Lukisitko kunnolla ton mitä olen kirjoittanut kiitos. En ole sanonut etteikö siellä voisi keskustella uskonnoista noin yleisesti vaan minä en tykkää siitä kun sinne tulee kaikki oppikysymysasiat mitkä kuuluisi oppikysymysosioon. Mitä järkeä oli kieltää yleisesti raamatuntulkinta oppikysymysosiossa (siis sellainen joka ei koske todistajien oppikysmyksiä) jos niitä sitten voi jatkaa muualla? Virkistäkääs nyt mun muistia miksi se alunperin kiellettiin siellä?
Ilmeisesti sen ei haluttu sekoittavan keskustelua Jehovan todistajien opeista. Tarvitaan siis selkeää linjanvetoa, onko esim. uskontoasiat nimenomaan yhdessä ketjussa YK-osiossa kuten formulat vai onko palsta täysin ateistinen. Tai esim. yksi ketju buddhalaisuudesta, toinen sintolaisuudesta ja kolmas adventistien oppien tarkastelusta - kaikki saarnauskiellolla. Toisaalta, YK-osiossa vain rekanneet saavat postata joten vähemmän puskista huutelua.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Alueveli
Eläkeläinen

Monella nettisivulla mukaanlukien veljesseura.org oli tänään yhteysongelmia suuren palveluntarjoajan takkuilujen vuoksi.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
matti

Viesti Kirjoittaja matti »

joo en saanut linkki toimimaan äsken. Yhteysongelmako? :P
Edit: ja jos ei selvennystä tulee vois kyllä ylläpito tai joku poistaa nuo kirjoitukset?
Witless

Viesti Kirjoittaja Witless »

Hyvä että yleiselle uskonnolliselle keskustelulle on nyt oma paikkansa. Tästä seuraa tosin nyt se ongelma, että etsimäänsä viestiketjua on vaikeampi löytää. Erityisesti kun keskustelu poukkoilee väistämättä topicista pykälän sivuun aina välillä. Omien postien haku heittää nyt koko pitkän viestiketjun alkuun, joka tekee vaikeaksi seurata esim. tuoreita keskusteluja joihin on itse osallistunut. Ja ongelma luonnollisesti kasvaa palstan suosion mukana.

Onko phpBB:hen mahdollista saada joku älykkäämpi haku?
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
pakana

Viesti Kirjoittaja pakana »

Witless kirjoitti:Hyvä että yleiselle uskonnolliselle keskustelulle on nyt oma paikkansa. Tästä seuraa tosin nyt se ongelma, että etsimäänsä viestiketjua on vaikeampi löytää. Erityisesti kun keskustelu poukkoilee väistämättä topicista pykälän sivuun aina välillä. Omien postien haku heittää nyt koko pitkän viestiketjun alkuun, joka tekee vaikeaksi seurata esim. tuoreita keskusteluja joihin on itse osallistunut. Ja ongelma luonnollisesti kasvaa palstan suosion mukana.

Jokaisen keskustelun lopussa, siis sivun alareunassa on tuollainen sininen palkki jossa lukkee etusivu, seuraa keskustelua yms. kun tuota linkkiä painaa, niin joka kerta kun kyseiseen keskusteluun vastataan, tulee siitä ilmoitus sähköpostiin suoralla linkillä, mistä sitten pääsee seuraamaan haluamiaan keskusteluja.

Omista asetuksista ainakin saa laitettua ruksin ruutuun, jolloin sama tapahtuu automaattisesti kaikkiin keskusteluihin, joihin osallistut.
Witless

pakana kirjoitti:
Witless kirjoitti:Hyvä että yleiselle uskonnolliselle keskustelulle on nyt oma paikkansa. Tästä seuraa tosin nyt se ongelma, että etsimäänsä viestiketjua on vaikeampi löytää. Erityisesti kun keskustelu poukkoilee väistämättä topicista pykälän sivuun aina välillä. Omien postien haku heittää nyt koko pitkän viestiketjun alkuun, joka tekee vaikeaksi seurata esim. tuoreita keskusteluja joihin on itse osallistunut. Ja ongelma luonnollisesti kasvaa palstan suosion mukana.

Jokaisen keskustelun lopussa, siis sivun alareunassa on tuollainen sininen palkki jossa lukkee etusivu, seuraa keskustelua yms. kun tuota linkkiä painaa, niin joka kerta kun kyseiseen keskusteluun vastataan, tulee siitä ilmoitus sähköpostiin suoralla linkillä, mistä sitten pääsee seuraamaan haluamiaan keskusteluja.

Omista asetuksista ainakin saa laitettua ruksin ruutuun, jolloin sama tapahtuu automaattisesti kaikkiin keskusteluihin, joihin osallistut.
Ok, ei vaan toimi (liian?) aktiiviselle keskustelijalle sekä jo liikaa automaattimeilejä saavalle kovin kätevästi. Itse sekä lähes päivittäin täällä käyvänä että moneen viestiketjuun osallistuvana näkisin parempana listauksen jossa sivustolle tullessa tai erillisellä haulla näkisin ne ketjut joihin on tullut lisää posteja omani jälkeen. Mutta ymmärrän että tilanne on ihan eri jonkun muun kannalta. Tuo älykkäämpi haku tuntuisi näppituntumalta olevan aika helposti toteutettava kikkare, mutta en tunne phpBB:n plugareita yms.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
almi

Viesti Kirjoittaja almi »

Sivun voi laittaa myös kirjanmerkkeihin. Tosin jos ketju jaetaan, kirjanmerkistä on aika vähän hyötyä.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Witless

almi kirjoitti:Sivun voi laittaa myös kirjanmerkkeihin. Tosin jos ketju jaetaan, kirjanmerkistä on aika vähän hyötyä.
Totta. Ongelmani lienee aika uniikki, kirjoitan siis liian moneen ketjuun. :)

Edelleen olen sitä mieltä että omien viestien älykkäämpään hakuun on tod.näk. joku ei-niin vaikea ratkaisu, parhaassa tapauksessa valmis sellainen. Palstan tekkityypit, valistakaa kun olette hollilla!
- Richard Feynman
Alueveli
Eläkeläinen

Ehkä minä en nyt ymmärrä mitä yrität ajaa takaa, mutta mielestäni tuollainen toivottu ominaisuus on jo olemassa. Kohdasta Näytä omat viestit on näkyvissä kaikki viestiketjut, joihin on itse osallistunut. Jos viestiketjuun on tullut uusia vastauksia viime katsomisen jälkeen, topikin nimen vasemmalla puolella näkyy oranssi neliö, jota klikkaamalla pääsee viimeisimpään ei-luettuun viestiin.

Jos taas haluaisi pomppia suoraan jokaiseen viestiin jonka itse on kirjoittanut, se onnistuu tarkastelemalla omaa profiilia ja klikkaamalla Hae käyttäjän viestit.
Witless

Alueveli kirjoitti:Ehkä minä en nyt ymmärrä mitä yrität ajaa takaa, mutta mielestäni tuollainen toivottu ominaisuus on jo olemassa. Kohdasta Näytä omat viestit on näkyvissä kaikki viestiketjut, joihin on itse osallistunut. Jos viestiketjuun on tullut uusia vastauksia viime katsomisen jälkeen, topikin nimen vasemmalla puolella näkyy oranssi neliö, jota klikkaamalla pääsee viimeisimpään ei-luettuun viestiin.

Jos taas haluaisi pomppia suoraan jokaiseen viestiin jonka itse on kirjoittanut, se onnistuu tarkastelemalla omaa profiilia ja klikkaamalla Hae käyttäjän viestit.
Selkis. Tuo pieni ikoni on jäänyt multa kokonaan huomaamatta, eli alustan käyttäjätestausta ei ole tehty meillä värivammaisillla. ;)
- Richard Feynman
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Following the Jehovas Witnesses is like religion..... blind faith lead by someone who promises much but don't know if he'll ever deliver
Always look on bright side of life
matti

Viesti Kirjoittaja matti »

Sami kirjoitti:Following the Jehovas Witnesses is like religion..... blind faith lead by someone who promises much but don't know if he'll ever deliver
That picture says more than thousands of words
Lek

Lek = Sivustaseuraaja (L) (hemmetin palstasofta!)

Viesti Kirjoittaja Lek »

Oli pakko rekata uusiksi. Ei hyväksynyt salasanaani. Kun pyysi uutta, ei kelvannut se email, jonka tasan tiesin olevan oikea! Eikä edes käyttis kelvannut uuden salasanan pyyntiin!

No, uudelleen rekatessa yllättäen tietokanta tunnistikin sen email-osoitteen, eikä kelpuuttanut rekisteröintiä! Voi elämän kevät, luuleeko tämä softa olevansa Windows 3.11? Joku pahempi veetuilusofta kuitenkin :/

Tuskin mua nyt bannattukaan on - vai?

Että ollaan nyt sitten Lek. -tana.
Vastaa Viestiin