Tätä samaa tänne taas purkaan, koittakaa kestää....
Tarina alkaa:
Tässä olen melkeen yksinhuoltajana elellyt, kun mieheni töissä 7-20.00. Välillä se vaan liikaa minulle ja romahdin ennen pääsiäistä totaalisesti

Soitin miehelle ja pyysin ottamaan vaikka sairaslomaa töistä. Väsymys kävi niin ylivoimaiseksi, että itkin vain hysteerisenä ja lapsi huusi myös täyttä kurkkua. Ymmärrettävästi mieheni ei päässyt kesken kaiken töistä. Mieheni soitti äidilleni ja pyysi häntä tulemaan auttamaan minua.Emme ole mieheni kanssa olleet äitini kanssa pariin kuukauteen missään tekemisissä. Siksi minulle olikin yllätys, että äidilleni meni soittamaan. No, äitini sitten tulikin melkeen heti ja pääsin nukkumaan. Herättyäni keskustelin äitini kanssa, hänen aloitteensa, kuinkas muuten. Totesi, että ei voi auttaa, kuin äärimmäisessä hädässä. Tämän tilanteen hän luokitteli hätätilanteeksi. Siinä sitten taas alkoi painostus, että takaisin pitäisi tulla vaikka ihan pikku hiljaa ja että kaikki rukoilevat tämän asian puolesta, plaah... Jossain sivulauseessa sitten totesi, että " vaikka eihän ne teidän ongelmat silti minnekkään katoa, vaikka takaisin tulisitkin" . Siinä keskellä keittiötä suu auki seisoin sanattomana

Sen enenpää äitini ei lausahdustaan kommentoinut tai selitellyt. En saanut kysyttyä, että miksi sitten tulisin takaisin, jos samat ongelmat silti vaivaisivat...olisi pitänyt kysyä.
Sain onneksi pääsiäisenä levättyä anoppilassa ja nyt on akut taas tällä mammalla täynnä energiaa lapsen kanssa touhuta