.
Valvoja: Moderaattorit
-
Erotettu veli
-
Viljo
Re: Joko kävit äänestämässä?
En vielä, taitaa jäädä perjantaille.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
-
Wonderman
en ole vielä käynyt, pitää vielä miettiä ehdokasta, mutta joku sellainen joka suhtautuu kriittisesti eu:n, vaalikoneet tuntuvat tarjoavan vain perussuomalaisia tai itsenäisyyspuoluetta mutta kummatkaan ei ole mieleeni..Erotettu veli kirjoitti:Itse kävin.
" Lupaan lukea raamatun ja raitistuu
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä"
- Jenni Vartiainen - en halua kuolla tänä yönä
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä"
- Jenni Vartiainen - en halua kuolla tänä yönä
-
Pehmoluopio
-
Witless
Käy nyt, hei! Come on! Tulee vaan paha mieli kaikille tollasesta!Pehmoluopio kirjoitti:En käy.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
- Richard Feynman
-
Pehmoluopio
Minusta koko yhteiskuntajärjestelmä on uskonlahko ja äänestäminen ja muu osallistuminen on vain lahkosuorite, jolla pönkitetään sairaan järjestelmän väkivaltaa ihmisiä kohtaan.Witless kirjoitti:Käy nyt, hei! Come on! Tulee vaan paha mieli kaikille tollasesta!Pehmoluopio kirjoitti:En käy.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Ei kehdannut jättää äänestämättä, kun kauppareissulla äkkäsin ennakkoäänestyspaikan. Pelkkä henkilöllisyystodistus riitti äänioikeuden tositteeksi jotta pääsi äänestämään. Koko homma vei n 2min ylimääräistä aikaa...
And Justice For All
- Alueveli
- Eläkeläinen
Eilen tuli pyörähdettyä. Vaalikoneet tulee jostain syystä katsottua läpi, vaikka melko puppua ovatkin. Hesari suositteli pääosin oikeistoa ylen tyytyessä vasemmalle.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
-
Jakke
Jep. Näin on. Muista myös kieltäytyä kaikista yhteiskunnan tarjoamista tukijärjestelmistä ja palveluista.Pehmoluopio kirjoitti:Minusta koko yhteiskuntajärjestelmä on uskonlahko ja äänestäminen ja muu osallistuminen on vain lahkosuorite, jolla pönkitetään sairaan järjestelmän väkivaltaa ihmisiä kohtaan.
Itse olen YLEn vaalikoneen testannut ja löytänyt ehdokkaan jolle ääneni käyn antamassa kunhan nyt ehdin.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Gothic Angel
Mä kokeilin vaalikonetta ja se suositteli mulle kristillisdemokraatteja!
Mä taidan ottaa mieluummin aurinkoa terassilla, äänestäkää te muut.
Mä taidan ottaa mieluummin aurinkoa terassilla, äänestäkää te muut.
-
almi
Jos et äänestä, saattavat kristillisdemarit voittaa.Gothic Angel kirjoitti:Mä kokeilin vaalikonetta ja se suositteli mulle kristillisdemokraatteja!
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
-
Gothic Angel
No ei se haittaa.almi kirjoitti: Jos et äänestä, saattavat kristillisdemarit voittaa.![]()
-
wolframium
Missäs se suomalainen piraattipuolue oikein luuhaa? Ärsyttää kun ruotsalaisten pitää olla aina joka asiassa fiksumpia ja meitä edellä.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
wolframium
Saksalaiset kristillisdemokraatit ovat pitäneet useita vuosikymmeniä huolen siitä, että EUroopassa alkaa kohtapuoliin "muslimidemokraattien" valtakausi. Tervetuloa Turkki!almi kirjoitti:Jos et äänestä, saattavat kristillisdemarit voittaa.
Toivottavasti Taivasten Valtakunta koittaa ennen sitä. Jaa mutta samaan paikkaanhan sitä ollaan menossa.. Mooses, Jeesus ja Muhammed, piinkovia ehdokkaita Taivashallitukseen heistä jokainen!!
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Ei kai niistä äänestetä enää? Siellähän piti olla ne 144000 jotka on äänestetty...jehovan toimesta? Tarkemmin ajateltuna v****taa nuin laaja äänioikeus yhdellä mielikuvitusolennolla. Vielä tarkemmin ajateltuna on se hyvä että eduskunnassa/europarlamentissa on paljon vähemmän pellejä ylläpidettävänä.wolframium kirjoitti:Toivottavasti Taivasten Valtakunta koittaa ennen sitä. Jaa mutta samaan paikkaanhan sitä ollaan menossa.. Mooses, Jeesus ja Muhammed, piinkovia ehdokkaita Taivashallitukseen heistä jokainen!!
And Justice For All