2009 ja uudet suunnitelmat
Valvoja: Moderaattorit
-
Viljo
Re: 2009 ja uudet suunnitelmat
Olen lähettänyt hakemuksen Helsingin ja Turun yliopistoihin, ja jos ei tänä vuonna natsaa, niin syksyllä avoimeen yliopistoon syventämään osaamista ensi vuoden koitosta varten.
Viimeksi muokannut Viljo, 22.02.2009 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Pieni viilaus
Syy: Pieni viilaus
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
-
almi
Minäkin aion hakea opiskelemaan (taas!), jos tällä kertaa Kela kustantaisi sen kuntoutusrahalla.
Olen itsekin mukana SPR:n vapaaehtoistyössä. Puuhaan nuorten kanssa. Se on kivaa, ja haluaisin tehdä sitä enemmän.
En voi luovuttaa verta, sillä minulla on elinikäinen verenluovutuskielto oman turvallisuuteni vuoksi. 
Olen itsekin mukana SPR:n vapaaehtoistyössä. Puuhaan nuorten kanssa. Se on kivaa, ja haluaisin tehdä sitä enemmän.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
-
Kirsieveliina
Onpas hienoa kuulla tuollaisista koitoksistaViljo kirjoitti:Olen lähettänyt hakemuksen Helsingin ja Turun yliopistoihin, ja jos ei tänän vuonna natsaa, niin syksyllä avoimeen yliopistoon syventämään osaamista ensi vuoden koitosta varten.
-
Kirsieveliina
Tänä vuonna kirjoittelen tutkielmaa. Tarkoitus on tietysti tehdä siitä mahdollisimman hyvä. Sen lisäksi nautiskelen parin pakollisen kurssin lisäksi mielenkiintoisimmista kursseista joita löydän. 
-
Viljo
Kiitos, kiitos, parhaani teen ja katson mihin se riittää. Kemian laitokselle lähetin bittejä.Kirsieveliina kirjoitti:Onpas hienoa kuulla tuollaisista koitoksistaSaakos udella alaa, noin suurpiirteisesti? Joka tapauksessa tsemppiä lukuihin ja kokeisiin!
Vaikka olen joskus Vartiotorniseuran vaikutusta koulutukseeni väheksynyt ja kieltänytkin, niin on myönnettävä että VTS:n korkeakoulutuskielteisyys esti minua pääasiallisesti hakeutumasta lukioon ja sieltä eteenpäin. Olihan uusi maailma koittamassa ihan juuri.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
-
Kaarmis
So niitä on sellaisiakin kieltoja? Sen tiesin ettei aloe 50-kiloiset ja homoseksiä harrastaneet saw verta luovuttaa...almi kirjoitti:Minäkin aion hakea opiskelemaan (taas!), jos tällä kertaa Kela kustantaisi sen kuntoutusrahalla.
Olen itsekin mukana SPR:n vapaaehtoistyössä. Puuhaan nuorten kanssa. Se on kivaa, ja haluaisin tehdä sitä enemmän.En voi luovuttaa verta, sillä minulla on elinikäinen verenluovutuskielto oman turvallisuuteni vuoksi.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
almi
^ Luovutuskielto voi tosiaan tulla myös siksi, että luovuttajan oma terveys olisi uhattuna. Asia oli minullekin yllätys.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
-
Bergerac
Nyt voisin todeta että alle 5-litraiset ovat surkeita mopoja.Bergerac kirjoitti:Tähtäimessä olisi uusi auto-projekti (jos likviditeetti sallii) ; alle x.x-litraiset ovat surkeita mopoja![]()
Tuo tähtäin voi toki jäädä haaveeksi.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Jaakob
Alle 5-litraiset ovat ruohonleikkureita.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
-
RaM
Öööh... tuossa yllä puhuttiin veren luovuttamisesta... ja 5 litraisista... hmm... olisikohan tuohon 5 litran kerhoon pääsyn rajana sellainen 100 kg massa eli mahtaakohan teiltä pojilta tuo kuutiotilavuus löytyä... ettei vaan olisi poikien juttuja... 
-
Bergerac
No tiedä sitten tuosta sekamelskasta, mutta ainakin leveää ja tukevaa hartiakantokykyä löytyy veli Jaakobilta ja minulta.RaM kirjoitti:Öööh... tuossa yllä puhuttiin veren luovuttamisesta... ja 5 litraisista... hmm... olisikohan tuohon 5 litran kerhoon pääsyn rajana sellainen 100 kg massa eli mahtaakohan teiltä pojilta tuo kuutiotilavuus löytyä... ettei vaan olisi poikien juttuja...

Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.