Mielenosoitus 2007
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieras
Näin joskus naisellisen värvärikaksikon ihan herttaisen ja viattoman tuntuisen vanhan rouvan kimpussa.
Kun pääsin jutteluun ja otin puheeksi maailmanennustuksen vuodelle 1975 heidän julkaisussaan he toteisivat, itse asiassa "puhuja", toisella oli ns stereotyyppinen hymy, joka ei siis liittynyt mihinkään läsnäolevaan, siis totesi että ihminenhän on erehtyväinen,
kun taas korostin syytä aina kertoa levitystyössä että julkaisut ovat erehtyväiseltä ihmiseltä, sattui, että heidän bussinsa oli juuri lähdössä. Harmi, olisin sanonut vielä jotain muutakin.
Kun pääsin jutteluun ja otin puheeksi maailmanennustuksen vuodelle 1975 heidän julkaisussaan he toteisivat, itse asiassa "puhuja", toisella oli ns stereotyyppinen hymy, joka ei siis liittynyt mihinkään läsnäolevaan, siis totesi että ihminenhän on erehtyväinen,
kun taas korostin syytä aina kertoa levitystyössä että julkaisut ovat erehtyväiseltä ihmiseltä, sattui, että heidän bussinsa oli juuri lähdössä. Harmi, olisin sanonut vielä jotain muutakin.
-
madgyver
Loistava ja rohkaiseva kokemusAnonymous kirjoitti:Näin joskus naisellisen värvärikaksikon ihan herttaisen ja viattoman tuntuisen vanhan rouvan kimpussa.
-
Pehmoluopio
Re: Silmät laajenivat tarjottimiksi
Olen eri mieltä. Rakkauspommitus on tehonnut kerran, miksi ei toistekin.AchanBeroean kirjoitti:Hymistely ei jehoviin tehoa.
-
Vieras
Eikös vanhastaan sanota että malttinsa menettämällä menetä myös tilaisuutensa todistajan kanssa.
Nimenomaan mitataan kärsivällisyyttä kun keskustellaan todistajan kanssa.
Mutta ystävällisyydestä huolimatta tulisi olla luja asiakysymyksissä, että ei hyväksy kysymykseen vastaamatta jättämistä eikä kiertämistä.
Nimenomaan mitataan kärsivällisyyttä kun keskustellaan todistajan kanssa.
Mutta ystävällisyydestä huolimatta tulisi olla luja asiakysymyksissä, että ei hyväksy kysymykseen vastaamatta jättämistä eikä kiertämistä.
-
Markku Meilo
-
Mievaan
Re: Mielenosoitus 2007
selasin näit vanhoja ketjuja ja törmäsin tähän...ette tehneet turhaa työtä, kiitos
-
Kivikko
Minäkin muistan Helsingin edustan mielenosoitukset. Ihmettelin silloin, miksi luopiot mainostavat "veljesseuraa"
Jollain oli teksti aiheesta lasten oikeuksien toteutumattomuudesta (T-paita tai kyltti tms.), ja täytyy sanoa että sitä jäin miettimään pitkään (ja mietintä jatkuu). Luulin silloin aidosti että kaikki on JT-lapsille ok, myös minulle, vaikka tunteet sanoivatkin muuta, olinhan itse se huono "laitapuolen kulkija".
Päädyin joskus sen jälkeen sivustoille ja siitähän se tiedonhaku lähti liikkeelle. Eli minäkin voin jälkikäteen sanoa ettei ihan turhaa työtä ollut, poijjaat!
Jollain oli teksti aiheesta lasten oikeuksien toteutumattomuudesta (T-paita tai kyltti tms.), ja täytyy sanoa että sitä jäin miettimään pitkään (ja mietintä jatkuu). Luulin silloin aidosti että kaikki on JT-lapsille ok, myös minulle, vaikka tunteet sanoivatkin muuta, olinhan itse se huono "laitapuolen kulkija".
Päädyin joskus sen jälkeen sivustoille ja siitähän se tiedonhaku lähti liikkeelle. Eli minäkin voin jälkikäteen sanoa ettei ihan turhaa työtä ollut, poijjaat!
-
Kaarmis
Kiitos kiitoksista. 
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."