Kiitos!!!

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vapautunut ja onnellinen

Kiitos!!!

Viesti Kirjoittaja Vapautunut ja onnellinen »

Sydämellinen kiitos Teille, jotka järjestitte varjokonventin Helsingissä vuonna 2007. Lakana jossa luki veljesseura.org oli juuri sitä "hengellistä ravintoa" jota tarvitsin.
Uteliaisuus sai menemään sivustolle (suoraan sanoen kyllä pelkäsin mitä kauheuksia sivuilta lävähtää esille) ja asiallinen tieto auttoi minua oppimaan totuuden totuudesta, epäilyksiä toki oli ollut, mutta tuntui että olin aivan yksissn ajatusteni kanssa.

Toivottavasti jaksatte jatkaa arvokasta JT sivistys-työtänne, oma rohkeus ei vielä mielenosoituksiin riitä, mutta ehkäpä ensi vuonna...
RaM

Re: Kiitos!!!

Viesti Kirjoittaja RaM »

Pitäisiköhän tuo lakana jälleen ripustaa sinne nähtäväksi.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Ollos hyvä vaan :)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Se on yksi askel kun lueskelee tästä veljesseurasta ja kirjastön tarjoamat Turuset ja muut ovat mukavia luettavia paperimuodon tarjoamine vapauksineen, selailuineen ja tyynyn alla sekä taskussa pitämisineen

Sitten kun aika tuntuu kypsältä niin on mukava tunne kun tuntee olevansa valmis kohtaamaan kanssaihmisiään hylätystä lahkosta silmästä silmään

Lopuksi monet ovat myös pyrkineet auttamaan lahkoon vielä jääneitä erilaisin informoinnein ja muine sitten keksittyine keinoineen
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Vapautunut ja onnellinen kirjoitti:Sydämellinen kiitos Teille, jotka järjestitte varjokonventin Helsingissä vuonna 2007. Lakana jossa luki veljesseura.org oli juuri sitä "hengellistä ravintoa" jota tarvitsin.
Uteliaisuus sai menemään sivustolle (suoraan sanoen kyllä pelkäsin mitä kauheuksia sivuilta lävähtää esille) ja asiallinen tieto auttoi minua oppimaan totuuden totuudesta, epäilyksiä toki oli ollut, mutta tuntui että olin aivan yksissn ajatusteni kanssa.

Toivottavasti jaksatte jatkaa arvokasta JT sivistys-työtänne, oma rohkeus ei vielä mielenosoituksiin riitä, mutta ehkäpä ensi vuonna...
Ollos hyvä vaan... :)

Tänä vuonna olen estynyt olemaan mukana järjestämässä varjokonventtia. Jos joku muu haluaa järjestää moisen, vuoden 2007 "lakana" ja muut kyltit ovat vissiin Viljon varastossa, lisäksi tarvitaan noin 30m rimaa, saha, ruuvinväänin ja ruuveja, ja pikkuisen nikkarointitaitoja kolmiotukien virittämiseen että lakana pysyy pystyssä. Ja roudarinteippiä teltan pystyttämiseen. Lisäksi poliisille pitää käydä tekemässä mielenosoitusilmoitus.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin