Windows 7
Valvoja: Moderaattorit
-
Jakke
Windows 7
Onkos kukaan vielä testannut Windows seiskaa? Latasin tuossa (ihan laillisen) RC-version ja meinasin asentaa tähän wanhan ja erittäin vakaan XP:n rinnalle.
Netistä lukemani mukaan seiska toimii jopa hyvinkin vanhalla raudalla ja muutenkin pitäisi Vistaan verrattuna olla jopa järkevähkön oloinen uutuus.
Netistä lukemani mukaan seiska toimii jopa hyvinkin vanhalla raudalla ja muutenkin pitäisi Vistaan verrattuna olla jopa järkevähkön oloinen uutuus.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Witless
Re: Windows 7
Olisi kiva vastata että olen. Mutta kun en ole. Hyvää olen kyllä kuullut seiskasta, hankkikaa seiska!Jakke kirjoitti:Onkos kukaan vielä testannut Windows seiskaa? Latasin tuossa (ihan laillisen) RC-version ja meinasin asentaa tähän wanhan ja erittäin vakaan XP:n rinnalle.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
- Richard Feynman
- Jaakko Ahvenainen
Mun XP on ollut kaatumatta ja kasassa jo 4 vuotta yhteen menoon, joten en ole Win 7:aan tutustunut. Vistaa olen vieraalta koneelta käyttänyt, ei hyvä. Otaksuttavasti toi seiskakin on taattua Windows-laatua: vuotaa kuin wanha seula, kuten kaikki aiemmatkin. Tää mun XP-asennusromppu on sellanen päivitysversio, jossa on ainoastaan SR-1. Se se vasta vekkulia onkin asentaa tämä puhtaalle kiintolevylle. Pitää varsin vuorokausi, pari varata kaikkine päivittelyineen, muu softapuoli on sitten helpompaa.
-
almi
En kokeile. Vaihdoin koneeseeni Vistan tilalle Linuxin. (Miksiköhän.) Linux pysyy.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
-
Bergerac
Ei ole Win7:sta kokemuksia.
Nyt näyttäisi siltä että Visva toimii ihan kivasti eikä ole ollut ongelmia.
Aika sitten tulevaisuudessa näyttäköön onko Visva, Win7 vaiko Linux tai "jotain ihan muuta mitä se sitten olisikaan".
Nyt näyttäisi siltä että Visva toimii ihan kivasti eikä ole ollut ongelmia.
Aika sitten tulevaisuudessa näyttäköön onko Visva, Win7 vaiko Linux tai "jotain ihan muuta mitä se sitten olisikaan".
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
OJA
täällä ollut Windows 7 jo jonkin aikaa..
Joskus aijemmin kokeilin jotan väliversiota ja se ei pelittänyt, mutta tämä RC (7100) toimii hyvin.
Asennettuna siis läppärille jossa kaikki toimii ja rauta on suht tehokas,
Sekä pojan koneelle joka vanhempi ja jostain syystä verkkokortin ajureita ei suostunut käyttämään..
685Mt vie näköjään muistia, päällä ainoastaan windows ja f-secure.

Joskus aijemmin kokeilin jotan väliversiota ja se ei pelittänyt, mutta tämä RC (7100) toimii hyvin.
Asennettuna siis läppärille jossa kaikki toimii ja rauta on suht tehokas,
Sekä pojan koneelle joka vanhempi ja jostain syystä verkkokortin ajureita ei suostunut käyttämään..
685Mt vie näköjään muistia, päällä ainoastaan windows ja f-secure.

Uskonnolla tai ilman sitä, meillä olisi hyvä ihmisiä tekemässä hyviä asioita ja pahoja ihmisiä tekemässä pahoja asioita. Mutta jotta hyvät ihmiset tekevät pahoja asioita, siihen tarvitaan uskontoa.
- Steven Weinberg -
- Steven Weinberg -
-
gloo
Löytyy, kiva on.
Ite taian siirtya Ubuntusta tuohon!
Ite taian siirtya Ubuntusta tuohon!
"Suppose we've chosen the wrong god. Every time we go to church we're just making him madder and madder"
-Homer Simpson
-Homer Simpson
-
liabiliteetti
Vasta olen käyttänyt Vistaa alle vuoden Server 2008 Standardin muodossa (Microsoft DreamSpark <3
), olispa mulla seiskankin asennuslevy imagena koneella jos jaksais kokeilla... enpä ole jaksanut.