ESITTELY
Ensimmäiset muistikuvani Jehovan todistajista on vuodelta 1971 jolloin kävin tätini kanssa salilla Helsingissä vanhalla Harjutorin valtakunnansalilla.Muutaessani Raisioon 1979 joka on lähellä Turkua tutkin pari kolme vuotta Jehovan todistajien kanssa,mutta lopetin sen kun enään jaksanut.Vuonna 1982 muutin takaisin Helsingiin.1986 aloin jälleen tutkimaan Jehovan todistajien kanssa ja minut myös myöhemmin kastettiin.Vuodet vierivät ja aloin päästä pois vartiotorniseuran otteesta ja erosin 1997 Jehovan todistajista. Olin siis 11-vuotta Jehovan todistaja.
Tuohon 11.ista vuoteen mahtuu paljon.Aluksi olin malli Jehovan todistaja,tein kaiken niin kuin piti.mutta noin 6-7 vuoden jälkeen epäilykset alkoivat kalvata mieltäni.Tein pitkään työtä sen eteen,että pystyin eroamaan Jehovan todistajista.Minun piti ikään kuin sulattaa vartiotorniseuran oppi pois päästäni,kaiken vaikeinta asiassa oli se,että oli opittava ajattelemaan asioita eri tavalla kuin ennen ja ymmärrettävä se,että mitä oli ennen pitänyt totena ei sitä ollutkaan.
Nykyään elämäni on paljon parempaa.Olen mukana mm. politiikassa.Olen vasemmistolainen.Myös työväenliike on aina ollut lähellä sydäntäni.[/b]
Hyvää vointia kaikille t.Japi-40. ( Nyt 41 vuotias.)
IRTI VARTIOTORNISEURASTA !