Witless kirjoitti:Nyt en kyllä yhtään ymmärrä mitä yrität sanoa. Onko "Virallinen palaute" -osastolla ollut jotain puhetta lääkityksestä? Itse en sellaista huomannut. Häh?
Sori, minulla meni ketjut,vitjat ja lainat ristiin. Yllämainittu kirjoitukseni oli tarkoitus mennä tänne:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Hyvä jos on auttanut, itselleni tuo ei loppujen lopuksi tehnyt yhtään mitään, siksi se vaihdettiin nyt Fluvosoliin (50 mg). Viikkojen päästä nähdään, josko olo olisi edes vähän rauhallisempi.
Itsekin pelkäsin kovasti ettei tuo auttaisi, mutta nyt parin kuukauden käytön jälkeen olo on tasaisehko ja synkassa elämäntilanteen kanssa. Kun ajattelun sumentavat tuskatilat ovat poissa, pystynen keskittymään mm. jehovantodistajuudesta aiheutuneiden vammojen hoitamiseen.
Sinulle onnea uuden lääkkeen kanssa.
Kiitos!
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Totta että pitkäaikaisen lääkkeidenkäytön lopettaminen ei ole aivokemialle helppo juttu. Mutta minulla on varsinainen masennuslääkitys ja psykoosilääkitys lopetettu sairaalassa jo noin kaksi vuotta sitten. Nyt on ollut ongelmana vain yksityislääkärin omasta pyynnöstäni määräämät rauhoittavat ja unilääkkeet joiden lopettamista suunniteltiin yhdessä lääkärin kanssa jo viime syksyllä mutta silloin oli niin vaikea elämäntilanne etten pystynyt vielä silloin lopettamaan. Rauhoittavia tai unilääkkeitä ei yleensäkään suositella kovin pitkäaikaiseen käyttöön koska hyödyt häviävät ja haitat pahenevat mitä pitempään niitä käyttää. Lääkkeiden vaikutukseen elimistössä tottuu niin että lopulta niitä saattaa syödä vain riippuvuuden vuoksi vaikka lääkeaineesta ei enää mitään hyötyä olisikaan.
Eikä ole lääkäreidenkään viisauteen aina luottamista. Sain silloin pari vuotta sitten lääkemyrkytyksen kun kiltisti söin itselleni liian suurta annosta lääkettä joka oli lääkärin mielestä ihan "normaali" mutta minulla aiheutti vakavia sivuvaikutuksia joita ei otettu tosissaan ennen kuin tila paheni niin vaaralliseksi että tuli lopulta jo maksan ja munuaisten ja sydämen toimintahäiriöitä. Ihmisiä pahimmillaan kuolee lääkkeiden haittavaikutuksiin koska lääkärit eivät ota potilaiden outoja oireita tosissaan ja luulevat niitä jopa hoidettavan sairauden oireiksi. Epäsopiva psyykelääkitys taas on paras tapa saada päänsä kunnolla sekaisin ihan lääkärin määräyksellä.