Kesäfiiliksiä
Valvoja: Moderaattorit
-
rippeli
Kesäfiiliksiä
Mites kesä on mennyt palstalaisilla?
Miulla loma alko viime torstaina joten tässä vasta totutellaan vapauteen. Uimassa on silti tullut käytyä paljon ja jätskiä syötyä ja olutta juotua. Vielä kun pääsis käymään joillakin festareilla niin kivaa olis.
Miulla loma alko viime torstaina joten tässä vasta totutellaan vapauteen. Uimassa on silti tullut käytyä paljon ja jätskiä syötyä ja olutta juotua. Vielä kun pääsis käymään joillakin festareilla niin kivaa olis.
Let me go Master I hate you so
-
Selma
Re: Kesäfiiliksiä
Mulla alkaa olla kesä jo ohi
Oon ehtinyt tekemään jos jonkinlaista huippua juttua - Provinssi, Ruisrock ja Morrisseyn keikka takana, Pori Jazzit myös.. Uimaan en oo kyllä ehtinyt vielä lainkaan. Edessä vielä Karmarock nyt perjantaina, jos sen jälkeen rauhoittuisi vain kotoilemaan ja odottelemaan syksyä 
i will die with both of my hands untied
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Halki Suomen autolla ajelua, häät, lastenhoitoa kumppanin ollessa jo ansiotyössä...äkkiä se kuukausi menee "vanhalla miehellä".
Tänään vasta kävin eka kertaa terassilla!!
Nyt on viimeinen (viides) viikko lomasta. Viikonloppuna loman päättäjäisenä ja kohokohtana Sonisphere ja Metallica.
Tänään vasta kävin eka kertaa terassilla!!
Nyt on viimeinen (viides) viikko lomasta. Viikonloppuna loman päättäjäisenä ja kohokohtana Sonisphere ja Metallica.
And Justice For All
-
sorbet
Tänä kesänä mun lomailut jää väliin. Ukko ehtii tossa 2vko pitämään, mutta mä painan duunia.
Ollaan grillailtu tuossa pihalla iltaisin parin siiderin voimin ja käyty katsastamasa kesäinen Porvoo+Virvikin uimaranta sekä Tykkimäessä.
Ensi kesänä minäkin pidän sitten kunnon lomat
Ollaan grillailtu tuossa pihalla iltaisin parin siiderin voimin ja käyty katsastamasa kesäinen Porvoo+Virvikin uimaranta sekä Tykkimäessä.
Ensi kesänä minäkin pidän sitten kunnon lomat
-
äänilaiteveli
Joo ihan mukavasti on menny. lähinnä töissä ollu, mutta välillä myös muistanu rentoutua: olutta tullu juotua, bileissä käytyä ja mökillä saunomassa ja uimassa.
Mutta kohtahan se on ohi taas... huoh...
Mutta kohtahan se on ohi taas... huoh...
"Ole siis valpas, ehkä sinussa oleva valo on pimeyttä." Luuk 11:35
-
Arskavain
Toiseksi viimeinen lomapäivä. Kesälomarahat meni laskuihin ja pienimuotoiseen remontointiin. Oikeastaan mukava loma, kun on vaan kotosalla.
Elä ja anna toisten elää
-
hihhuli
Mun kesä on menny töiden merkeissä tähän asti. Enää on kolme työvuoroo ja sit alkaa loma.
Loma suunnitelmina on tehdä rästiin jääneet koulutyöt. Taidampa aloittaa loman käymällä hämyfestareilla.
Kylläpä mun loma kuulostaa tylsältä
.
Loma suunnitelmina on tehdä rästiin jääneet koulutyöt. Taidampa aloittaa loman käymällä hämyfestareilla.
Kylläpä mun loma kuulostaa tylsältä