Mitä kiinostavampi elämä sen lyhyempi. Mielipiteitä?
Ok Elvis. Koki kai kaiken. Äiti Teresa? Elämä tuskaa ja ymmärtämistä. Tavis= tasapaino kaikessa = perhe, työ, isovanhemmuus, eläke, vanhuus, kuolema =BINGO!
Teoria elämän laadusta
Valvoja: Moderaattorit
-
Arskavain
Teoria elämän laadusta
Elä ja anna toisten elää
-
Markku Meilo
Re: Teoria elämän laadusta
Ars longa vita brevis.Arskavain kirjoitti:Mitä kiinostavampi elämä sen lyhyempi.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
rippeli
Elämä on kokemista varten. Mitä enemmän kokee, sitä kokeneempana kuolee. Ikä ei liene olennainen asia.
Let me go Master I hate you so
-
wolframium
Hym hym juu hymmmmm....
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
nasiiri
Tavis= tasapaino kaikessa = perhe, työ, isovanhemmuus, eläke, vanhuus, kuolema =BINGO![/quote]
Näinhän se menee oppikirjojen mukaan
Näinhän se menee oppikirjojen mukaan
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Mikä on sinun teoriasi elämän laadusta?
Luulen että laadukkainta on elämä, jossa itse on kuljettajan paikalla. Ja siinä samalla ehkä yrittää neuvoa mukaan siunaantuneita apukuskeja. Parhaansa mukaan yrittää välttää törmäystä muihin kuljettajiin, ja erityisesti viattomiin sivustakatsojiin.
Luulen että laadukkainta on elämä, jossa itse on kuljettajan paikalla. Ja siinä samalla ehkä yrittää neuvoa mukaan siunaantuneita apukuskeja. Parhaansa mukaan yrittää välttää törmäystä muihin kuljettajiin, ja erityisesti viattomiin sivustakatsojiin.
And Justice For All