Keihästä
Valvoja: Moderaattorit
-
wolframium
Keihästä
Neljä suomalaista vuoden 2009 MM-finaalissa. Hieno homma!
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
rippeli
Re: Keihästä
12 parasta ja neljä niistä suomalaisia. Kyllä se on hienoa olla suomalainen. Itse olen heittänyt keihästä kerran elämässä ja tulos oli jossain 10m paikkeilla
Let me go Master I hate you so
-
Jakke
Minä olen ottanut keihään kiinni silmäkulmallani. Kolmen sentin päässä ettei näkö (ties vaikka henki) lähteny. Arpi silmän vieressä muistuttaa tästä jalosta urheilulajistarippeli kirjoitti:12 parasta ja neljä niistä suomalaisia. Kyllä se on hienoa olla suomalainen. Itse olen heittänyt keihästä kerran elämässä ja tulos oli jossain 10m paikkeilla
Toivottavasti saisivat Seppo Rädyn kommentaattoriks kisaa selostamaan!
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Bergerac
4 oli finaalissa ja olihan sekin hieno homma. 
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
- Jaakko Ahvenainen
Niin minustakin. Tietenkin mitalit ovat mukavia, mutta jo se, että ylipäätään pääsee arvokisoihin ja niissä finaaliin, on ihan kunnioitettava saavutus.Bergerac kirjoitti:4 oli finaalissa ja olihan sekin hieno homma.
-
am-ha·’a’rets
Jos hei ollaan realistisia niin kyllä se pitkämäki olisi terveenä ollut kahden parhaan joukossa. Mutta jos edellisenä päivänä on ollut 39 astetta kuumetta niin hyvä jos allekirjoittanut tietää missä maassa ollaan! 
"Life is what You make of it."
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Ehkä näin, mutta Pitkämäen kohdalla huolestuttava on kehityskäyrä. Tämänvuotinen arvokisa ehkä meni kuumeen piikkiin, mutta fakta on että Tero ei ole pariin vuoteen heittänyt 90-metristä. Muutama vuosi sitten 90-metrinen oli Terolle pelkkä välivaihe kohti maailmanennätystä. Mitä tässä välillä on tapahtunut? Valmennus perseellään tai motivaatio perseellään ovat ainoat vaihtoehdot. Ottaen huomioon Suomen kaikkien keihäänheittäjien kisasuorituksen, veikkaisin että valmennus on perseellään.am-ha·’a’rets kirjoitti:Jos hei ollaan realistisia niin kyllä se pitkämäki olisi terveenä ollut kahden parhaan joukossa. Mutta jos edellisenä päivänä on ollut 39 astetta kuumetta niin hyvä jos allekirjoittanut tietää missä maassa ollaan!
And Justice For All