Ihanaa leijonat ihanaa!!markuruikkuinen kirjoitti:Pörrötä ja raasta itte vain, niinku professori tuhatkauno teki aikoinaan
Jehovan todistajat ja seksuaalivähemmistöt (poistetut viestit)
Valvoja: Moderaattorit
-
wolframium
Re: Jehovan todistajat ja seksuaalivähemmistöt
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
- Jaakko Ahvenainen
Minäpä olenkin luopiorippeli kirjoitti:No täytyy kyllä sanoa, että vaikka täällä ei saa saarnata, niin harvinaisen mukava on lueskella tekstejäsi. Makekin (768765875875865) voisi ottaa oppia siitä miten totaalinen luterilainen voi tulla toimeen ex-jepukoitten kanssa.
-
Make828
Kuuleppas Ram, asiat taitaa olla sillä tavalla, että sinulle ei kelpaa mikään. Tahtoisitko sitten kertoa minulle miksi sinut erotettiin ja miksi en pitäisi sinua katkerana. Ehkä olit niin sietämättömän rasittava, että jopa Jt ajoivat sinut pihalle hah hah:D voin vaan kuvitella kun olet sihissyt kiukusta:D Juu eipä ole kukaan koskaan sanonut minulle, että olisin niin surkea mitä sinä väität.
itse työskentelen monenelaisten ihmisten parissa kun taas sinä istut internetissä keksien taas kelle haistatella, ja nyt sait itsellesi kohteen.
Mistä sä keksit kaiken ton? sulla on varmaan joku haistattelun abc kirja kotona, ja siellä liite miten haukkua kristittyjä.
Kyllä sinä olet katkera, miksi sitten poliisille menet itkemään jos sinut erotetaan. Aika kummalllista toimintaa sinulta, jos puhut ees totta, ei JT ketään syyttä erota, osikohan näin et tuli töpättyä ja jäit kiinni ja nyt sitten haet sympatia pisteitä yhteiskunnalta.
Kerrot tarinoita pahoista uskovaisista ja oikeen netti sivulla, huh huh...
Mä suosittelen sulle Tohtori sykeröä, joka pistäis sun pään kuntoon. Se ois just sellanen samalainen satu olento ja tarinoiden kertoja kuten sinäkin, toki huomattavasti miellyttävämpi.
Toivottavasti saat elämäsi järjestykseen, Ihan muiden ihmisten tähden.
Mä vosin suositella sulle seurakuntia sieltä päin, menet johonkin rukouspiiriin, ja pyydät paikallista pastoria karkottamaan sinusta sen räyhä hengen. Sitten tunnustat syntisi, ja annat elämäsi Jeesukselle. Siitä se uus elämä alkaa Herrassa.
Kato mä tiedän monia ihmisiä pahempia riita pukareita kuin sinä ja he ovat muuttuneet.
Ei millään pahalla, mut nyt mä taisin saarnata, ups....
mä varmaan joudun siihen sun humanistiseen limboon jossa sinä istut, tammuz huppu päässä ja jaat tuomioita kaikille jotka ei usko, että jumalalla on tissit. Eipä tässä voi enempää sontaa kirjottaa. Mutta kaikki on omistettu sinulle yksinoikeudella.
Kato seura tekee kaltaiseksi, ja huono seura turmelee hyvät tavat.
Jos tahdot vielä haukkua minua, niin tee se mielummin yksityisviestein. Eikä sitten mitään hävyyttömyyksiä lähetellä, You Know
itse työskentelen monenelaisten ihmisten parissa kun taas sinä istut internetissä keksien taas kelle haistatella, ja nyt sait itsellesi kohteen.
Mistä sä keksit kaiken ton? sulla on varmaan joku haistattelun abc kirja kotona, ja siellä liite miten haukkua kristittyjä.
Kyllä sinä olet katkera, miksi sitten poliisille menet itkemään jos sinut erotetaan. Aika kummalllista toimintaa sinulta, jos puhut ees totta, ei JT ketään syyttä erota, osikohan näin et tuli töpättyä ja jäit kiinni ja nyt sitten haet sympatia pisteitä yhteiskunnalta.
Kerrot tarinoita pahoista uskovaisista ja oikeen netti sivulla, huh huh...
Mä suosittelen sulle Tohtori sykeröä, joka pistäis sun pään kuntoon. Se ois just sellanen samalainen satu olento ja tarinoiden kertoja kuten sinäkin, toki huomattavasti miellyttävämpi.
Toivottavasti saat elämäsi järjestykseen, Ihan muiden ihmisten tähden.
Mä vosin suositella sulle seurakuntia sieltä päin, menet johonkin rukouspiiriin, ja pyydät paikallista pastoria karkottamaan sinusta sen räyhä hengen. Sitten tunnustat syntisi, ja annat elämäsi Jeesukselle. Siitä se uus elämä alkaa Herrassa.
Kato mä tiedän monia ihmisiä pahempia riita pukareita kuin sinä ja he ovat muuttuneet.
Ei millään pahalla, mut nyt mä taisin saarnata, ups....
mä varmaan joudun siihen sun humanistiseen limboon jossa sinä istut, tammuz huppu päässä ja jaat tuomioita kaikille jotka ei usko, että jumalalla on tissit. Eipä tässä voi enempää sontaa kirjottaa. Mutta kaikki on omistettu sinulle yksinoikeudella.
Kato seura tekee kaltaiseksi, ja huono seura turmelee hyvät tavat.
Jos tahdot vielä haukkua minua, niin tee se mielummin yksityisviestein. Eikä sitten mitään hävyyttömyyksiä lähetellä, You Know
-
Markku Meilo
Jos jollain on vielä jotain aiheen otsikon alle, niin sanokaa ihmeessä. Ellei niin....
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
markuruikkuinen
Äääh tossa meinasin sanoa kun tämä sivusto oli ihan mykkä, että toivottavasti hukkaseni löydät marakattisi joka on syönyt useita sammakoita omaan vatsaansa eikä muiden.wolframium kirjoitti:Ihanaa leijonat ihanaa!!markuruikkuinen kirjoitti:Pörrötä ja raasta itte vain, niinku professori tuhatkauno teki aikoinaan
-
markuruikkuinen
Vois ollakki sanottavaa. Kuin esim. miksi jehovan todistajat todella tuomitsevat homot, koska he eivät voi ymmärtää heitä? Ja miksi jehovan todistajat yleensä tuomitsevat seksuaaliset suuntautumiset raamatun perusteella koska he eivät voi sitä ymmärtää? Miksi KRISTITYT tekevät suuren numeron siitä mitä maailmassa tapahtuu kaikessa seksuaalisessa mielessä? Miksi siitä raportoidaan? Miksi se on niin suuri uutinen maailmalle, että Jeesuksen oikaisema mies saa uuden kotinsa maailmasta.Markku Meilo kirjoitti:Jos jollain on vielä jotain aiheen otsikon alle, niin sanokaa ihmeessä. Ellei niin....
Jeesus oli aikanaan se mikä oli. Jämerä tyyppi tavallaan. Mutta jos voi ajatella pidemmälle kuin hän, voi nousta myös korkeammalle kuin hän. Hän on ollut yksi tuulen häivähdys ihmiskunnan historiassa, ja totisesti häntä ei tule moni unohtamaan, vaikka useimmat tekevät niin jo nykyään. Tämä sana painaa, ja sillä on paljon enemmän arvoa kuin yhdelläkään raamatun lauseella. Maailman ja siinä elävien ihmisten sana painaa NIIN paljon, että edes jumalan poika ei pysty tätä taakkaa kantamaan. Niin suuri on pakanoiden virta joka jatkuu ja jatkuu ja jatkuu aina ajan hämärään asti, tavalla tai toisella.
Uskovaiset eivät ole siinä suhteessa yhtään sen kummempia kuin maailmallisetkaan, he saastuttavat minun rakastamaani maapalloa yhtälailla kuin me uskomattomatkin. Katso mitä sä näet, on kehotukseni aina kun näet lintujen lentävän taivaalla, ja pane merkille minkälaisia liikkeitä he tekevät. Pane merkille mikä on heidän muuttopäivänsä lähtöpaikka. Kun linnut lentävät etelään, toivotaan myös monia toivomuksia. Niihin kuuluu ehdottomasti mielenrauhan löytäminen rakastetun kumppanin seurassa.
Kaikessa ihmeellisyydessä me ihmiset teemme mitä ihmeellisimpiä asioita, ja nautimme niistä mitä suurimmin mitoin. Ihminen on nautintoja varten, älä vain epäile sitä.
-
Markku Meilo
Eikun Vartiotorniseura opettaa kyseisenlaista tuomitsevaa lähimmäisenrakkautta.markuruikkuinen kirjoitti:... miksi jehovan todistajat todella tuomitsevat homot, koska he eivät voi ymmärtää heitä?
Jehovantodistajat eivät tee juuri mitään Raamatun perusteella, vaan ennemmin Vartiotorniseuran tekstien perusteella. Homoseksuaalinen suuntautuminen on hyvä esimerkki mainitusta. Kun minä olin jehovantodistaja, niin homoseksuaalisesti suuntautuneen tuli päästä irti suuntautuneisuudestaan ja sen jälkeen hän vasta pystyi täyttämään Vartiotorniseuran jehovantodistajille asettamat silloiset vaatimukset. Nykyään homoseksuaalisesti suuntautuneen on helpompi täyttää Vartiotorniseuran jehovantodistajille asettamat nykyiset vaatimukset. Henkilö voi myöntää olevansa homoseksuaalisesti suuntautunut, mutta riittää kun hän esittää pidättyvänsä käytännön harjoituksista.Ja miksi jehovan todistajat yleensä tuomitsevat seksuaaliset suuntautumiset raamatun perusteella koska he eivät voi sitä ymmärtää?
Tämä edellä oleva on siis teoriaa, aktiivisia homoseksuaaleja on jehovantodistajissa ollut kautta aikain ja on edelleen. Etenkin homoseksuaalisesti suuntautuneiden naisten on ollut helppo hoitaa homma kotiin.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
RaM
Kuuleppas Make. Sinä olet poikkeuksellisen tyhmä ja yksinkertainen nuorimies. Korviesi välissä ei tunnu liikkuvan mikään eikä sinne näytä pääsevän sisällekään mikään (tohtorilla olisi siellä paljon töitä).Make828 kirjoitti:Kuuleppas Ram, asiat taitaa olla sillä tavalla, että sinulle ei kelpaa mikään. Tahtoisitko sitten kertoa minulle miksi sinut erotettiin ja miksi en pitäisi sinua katkerana. Ehkä olit niin sietämättömän rasittava, että jopa Jt ajoivat sinut pihalle hah hah:D voin vaan kuvitella kun olet sihissyt kiukusta:D Juu eipä ole kukaan koskaan sanonut minulle, että olisin niin surkea mitä sinä väität.
<snipattu loppu älyvapaa sonta>
Kirjoitan tämän sinulle nyt oikein hitaasti, jotta voisit tavata sen rauhassa ja KENTIES jo viimein tajuta asian sisällön.
M i n u a E I o l e e r o t e t t u. Pyynnöistäni huolimatta.
Olet täydellisen idioottimainen ihminen, kun kirjoittelet vähämielisiä typeryyksiäsi asiasta, josta et mitään tiedä.
Kun tulla tupsahtaa takki auki tällaiselle palstalle jonka taustoista ja ihmisistä ei tiedä mitään, niin vain täydellinen ääliö käyttäytyy kuten sinä. Mutta eihän siinä toki mitään kovin ihmeellistä ole, sillä sinähän oletkin lahkolainen. Edustat juuri sitä kaikkein tyypillisintä osaa lahkolaisista eli ihmistyyppiä, joka elää yksinkertaisuuden suomassa hurmassa ilman, että päässä olisi mitään muuta toimivaa osaa kuin suu.
Jos sinulta leikkaisi kielen ja katkoisi sormet, niin kenties joku luulisi sinuakin silloin normaaliksi.
Sananlaskut:
17:28 Hullukin käy viisaasta, jos vaiti on;
PS: EIKÖ TUOLLAISIA MIELISAIRAITA IHMISIÄ, JOILLA EI OLE EDES JT-TAUSTAA, VOISI JO VIIMEIN RYHTYÄ PISTELEMÄÄN SUORAAN PIHALLE? Ei tänne kaivata minkäänlaisia Oman Totuuden julistajia eikä älyvammaisuutta pystytä täällä hoitamaan.
-
Pehmoluopio
Nyt kun ajattelee, koko Raamattu meni sekaisin naisista.RaM kirjoitti: Onko kukaan toinen muuten koskaan lahkolaisaikana ihmetellyt sitä, kun enkeleidenkin pitäisi olla sukupuolettomia mutta silti ne alkoivat himoitsemaan naisia Nooan aikana? On teillä naisilla sitten merkillisen voimakas vetovoima. Johan tuossa gravitaatiokin jää hopealla.
Ensin Jahve halusi vain Aadamin, mutta sitten tuli Eeva ja sitä myöten syntiinlankeemus. Pian myös enkelit halusivat seksiä naisten kanssa ja lopulta myös Jehova itse.
Ennen vedenpaisumusta naiset eivät saaneet lainkaan käyskennellä rauhassa, kun tuli jo enkeli ahdistelemaan.
Sodoman miehet olivat niin kostonhaluisia vedenpaisumuksen jälkeen, että halusivat mennä itse raiskaamaan moiset naisrauhan uhkaajat, saisivat maistaa omaa lääkettään.
Missä sanotaan, että Maria olisi suostunut osaansa vapaaehtoisesti? Olihan hän kerinnyt mennä jo Joosefin kanssa kihloihinkin. Niin epäilyttävä oli Jeesus-nefiilin syntytarina, että pyhän hengen pilkka vei VIP-kortilla suoraan jonon ohi Gehennaan.Make828 kirjoitti: Eikä Pyhä Henki ole ketään raiskannut. Tahallista pilkkaa mitä puhut. etkä todellakaan kunnioita minun uskomuksia, olenko minä täällä sanonut sinulle yhtä häijysti kuin sinä minulle.
En minä voi kunnioittaa uskoa kun olen lukenut Raamattua. Miten minä voin kunnioittaa ihmistä, joka uskoo pedofiliaan niin kuin 4. Mooseksen kirjan 31.luvussa on tai auringon ja kuun näennäisen liikkeen pysähtymiseen niin kuin on Joosuan 10:13:ssa tai sitten korvaa nämä tarinat seliselillä tai science-fiktionilla? Mikset usko koko Raamattuasi loppuun asti, siellä on varattu tulijärvi valehtelijoille?
Miltäs näyttää auringon ja kuun näennäisen liikkeen pysähtyminen? Oliko kysymys massahypnoosista vai niin kuin Jehovan todistajat viimeksi selittivät, haloilmiöstä? Ikään kuin Joosua, joka oli 120 vuotta katsellut auringon nousua ja laskua antaisi haloilmiön huijata itseään? On huomattavaa, että nämä ovat pohdintoja ja tulkintaa ja seliseliä Raamatun suoraan ja selkeään sanaan. Suurin osa Jehovan todistajien kirjallisuudesta ja osa kristillisestä kirjallisuudesta keskittyy sen tosiseikan hämärtämiseen ettei kukaan järjissään oleva voi uskoa Raamatun tarinoita kirjaimellisesti.Vieras kirjoitti: Jos kriitikko sanoo vaikka että Raamatun mukaan aurinko kiertää maata, niin pelastustarpeessa oleva sanoo, että rehellisestihän se on kirjoitettu, sillä siltähän se on silloin näyttänyt, kun on omin silmin katsonut.
On tosin ryhmä katolilaisia, jotka uskovat litteään maahan ja pitävät puhetta pyöreästä maasta jonkinlaisena salaliittona. Katolilaiset uskovat myös, että Jumala on luonut niin kehnot aistit, että miljoonat katolilaiset vuosisatojen ajan maistavat täysin väärin Jeesuksen ruumiin leipänä ja Jeesuksen veren viininä. Kaikkien aikojen käytännöllinen pila.
Eivät olleet jenkkejä. Jenkkejä on vain pohjoisvaltioiden asukkaat.Vieras kirjoitti:No niin tulihan se sieltä kun kaiveli... Meinannu muistaa sen leffan nimeä. Eli "Brokeback Mountain" (2005). Ihan menettelevä pätkä jenkkihomoista.
Rupeat pääsemään asiaan, tosin näen tuon yrityksenä paikkailla asemiasi sen suhteen että sinut poistettaisiin tältä palstalta.Make828 kirjoitti: Monet ex JT vihaavat raamattua, mutta puolustavat silti henkeen ja vereen vanhan seurakuntansa oppia, ja osaavat perustella miten muu kristikunta on luopioitunut ym.
Onko siis lähtökohta kritiikkiin vilpitön, minusta ei. Eikö tälläinen ihminen olisi edelleen JT seurakunnan jäsen jos häntä ei olisi erotettu.
Viha tulee siis erotuksen takia, ei siitä mitä seura opettaa, vaan siitä, että se on kaltoinkohdellut jäsentään.
Minä avoimesti myönnän, että Jehovan todistajilla on Raamatun totuus, tietyllä toleranssilla. Se rauhoittaa Jehovan todistajia, ikään kuin luu rauhoittaa haukkuvan koiran. IMO, se, että Jehovan todistajissa on ikäviä ilmiöitä eikä uskonto ylipäätään toimi ei joitakin poikkeuksia lukuunottamatta johdu niinkään Jehovan todistajien tulkinnan virheellisyydestä tai siitä, ettei joukko Jehovan todistajia olisi vilpittömiä, kuin siitä, ettei Raamattu toimi ylipäätään. Ennen kaikkea Raamattua ei muuteta toimimattomasta toimivaksi lisäämällä kolminaisuus, sielun kuolemattomuus, helvetintuli ja unohtamalla vuosiluvut.
Raamattu toimii vain yleishumaaneissa kirkoissa ja se johtuu vain siitä, että Raamattu unohdetaan siellä kokonaan ja ajatellaan lähinnä humaanisti ja ennen kaikkea unohdetaan q-lähde ja puheet koko ulkopuolisen maailman saatanallisuudesta.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
rippeli
wolframium kirjoitti:En kiellä enkä myönnä, enkä myöskään ryhdy kinaamaan/vääntämään tästä sinänsä erittäin tärkeästä asiastarippeli kirjoitti:Susipojalle sen verran, että minusta Lada on sinänsä ihan ok auto, paitsi että se on ihan paska
Minulla on joskus ollut sellainen viha-rakkaus-suhde Lada 2105:een, ja mahdollisesti on vieläkin, kun en tiedä olenko päässyt siitä asiasta vieläkään yli.
Mutta vaikka Lada 2105 alkaakin olla Suomen luonnossa lähes yhtä harvinainen kuin karhu konsanaan, niin enpä ole aivan varma kannattaneeko moista kapistusta alkaa suojelemaan.
Tämä siis osittain OT ja osittain huumorilla.
Enemmän siellä siun luonnossa näkyy kyllä Latukoita kuin karhuja.
Tämäkin on osittain huumoria.
Let me go Master I hate you so
- Jaakko Ahvenainen
Heh, - Passaisinkos minä vapaaehtoiseksi! Rauhoitu RaM hyvä, muuten voitte uida samassa sopassa kumpikin -tarkoitan tätä tyhmyyden lientä, en palstalta potkimista. Se on toisten juttu se.RaM kirjoitti:PS: EIKÖ TUOLLAISIA MIELISAIRAITA IHMISIÄ, JOILLA EI OLE EDES JT-TAUSTAA, VOISI JO VIIMEIN RYHTYÄ PISTELEMÄÄN SUORAAN PIHALLE? Ei tänne kaivata minkäänlaisia Oman Totuuden julistajia eikä älyvammaisuutta pystytä täällä hoitamaan.
-
markuruikkuinen
Eivät olleet jenkkejä. Jenkkejä on vain pohjoisvaltioiden asukkaat.[/quote]markuruikkuinen kirjoitti:No niin tulihan se sieltä kun kaiveli... Meinannu muistaa sen leffan nimeä. Eli "Brokeback Mountain" (2005). Ihan menettelevä pätkä jenkkihomoista.
Olkoon ihan niinku sanot. Mutta mä pidän Jenkkeinä kaikkia Amerikkalaisia. Mäpäs oonki tyhmä, lällälläääää!!
-
RaM
Miksi ihmeessä kuvittelet, etten olisi rauhallinen. Jos nuo versaalikirjaimet antavat sinulle sellaisen aistiharhan, niin ne ei ole tarkoitettu huudoksi vaan niiden funktio on pelkästään erottaa kohde, jolla tuo viesti on tarkoitettu. Se ei ole tuolle älyvammaiselle kohdistattu viesti. (Tätä lopputulemaa muuten tarkoitin kun heti alkuun varoittelin tästä uudesta jeesusteliasta.)Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Heh, - Passaisinkos minä vapaaehtoiseksi! Rauhoitu RaM hyvä, muuten voitte uida samassa sopassa kumpikin -tarkoitan tätä tyhmyyden lientä, en palstalta potkimista. Se on toisten juttu se.RaM kirjoitti:PS: EIKÖ TUOLLAISIA MIELISAIRAITA IHMISIÄ, JOILLA EI OLE EDES JT-TAUSTAA, VOISI JO VIIMEIN RYHTYÄ PISTELEMÄÄN SUORAAN PIHALLE? Ei tänne kaivata minkäänlaisia Oman Totuuden julistajia eikä älyvammaisuutta pystytä täällä hoitamaan.
-
Make828
Luuk.1:38 Silloin Maria sanoi: "Katso, minä olen Herran palvelijatar; tapahtukoon minulle sinun sanasi mukaan".
Ja enkeli lähti hänen tyköänsä.
Luk 1:46-48.
Ja Maria sanoi: "Minun sieluni suuresti ylistää Herraa,
ja minun henkeni riemuitsee Jumalasta, vapahtajastani;
sillä hän on katsonut palvelijattarensa alhaisuuteen. Katso, tästedes kaikki sukupolvet ylistävät minua autuaaksi.
KR38.
Tästäkö voimme tulkita, että kyseessä olisi raiskaus. Onhan Mariaa ennenkin haukuttu ja pilkattu.
Mä en todellakaan Lähde mukaan enään varsinkaan "Ram" vouhotuksiin, ryvetköön itsesäälissä vaan. Helvetti se on sinuakin varten.
Sinun humanistinen ihmisrakkaus on näyttänyt kyntensä ja suusi on puhunut sydämmen kyllyydestä.
Voit nyt nautiskellä ja myhäillä ihan rauhassa ja näyttää kaikille miten tyhmiä kristityt ovat, sitä hän sinä halusit.
Tahdoit saada vaan minut suuttumaan ja tulemaan surulliseksi.
Rukoilen puolestasi.
Ja enkeli lähti hänen tyköänsä.
Luk 1:46-48.
Ja Maria sanoi: "Minun sieluni suuresti ylistää Herraa,
ja minun henkeni riemuitsee Jumalasta, vapahtajastani;
sillä hän on katsonut palvelijattarensa alhaisuuteen. Katso, tästedes kaikki sukupolvet ylistävät minua autuaaksi.
KR38.
Tästäkö voimme tulkita, että kyseessä olisi raiskaus. Onhan Mariaa ennenkin haukuttu ja pilkattu.
Mä en todellakaan Lähde mukaan enään varsinkaan "Ram" vouhotuksiin, ryvetköön itsesäälissä vaan. Helvetti se on sinuakin varten.
Sinun humanistinen ihmisrakkaus on näyttänyt kyntensä ja suusi on puhunut sydämmen kyllyydestä.
Voit nyt nautiskellä ja myhäillä ihan rauhassa ja näyttää kaikille miten tyhmiä kristityt ovat, sitä hän sinä halusit.
Tahdoit saada vaan minut suuttumaan ja tulemaan surulliseksi.
Rukoilen puolestasi.
-
rippeli
Voihan hyvät hyssykät miten ihminen voi olla tekopyhä!Make828 kirjoitti: Tahdoit saada vaan minut suuttumaan ja tulemaan surulliseksi.
Rukoilen puolestasi.
Minäkin rukoilen puolestasi. Rukoilen vaikkapa Saatanaa ja pyydän että hän ottaisi sinut nopeasti tykönsä, sillä sinne lämpimäänhän sinä olet menossa. En pysty tällä koulutuksella mitenkään ymmärtämään miksi todennäköisesti täysi-ikäinen mies voi suoltaa suustaan noin loputtomasti tekopyhää paskaa. Minäkin alan nyt ystäväksesi ja annan neuvon: Etsi lähin koivu ja ala hakata päätäsi siihen. Sitten kun ei enää satu niin voit lopettaa. Mieluummin hakkaat sitä päätäsi koivuun taikka petäjään, kuin raatelet itseäsi väärin ymmärrettynä marttyyri-kusipäänä netissä.
Vielä toinen ystävän neuvo: Me lahkon jättäneet emme oikeastaan vihaa mitään muuta niin paljon kuin tekopyhyyttä. Käperry siihen pikkumaiseen sieluusi ja ala miettiä mitä Jeesus oikeasti opetti. Silloin huomaat itsekin kuinka totaalinen öykkäri ja paskiainen olet ollut ja opit ottamaan suunnan kohti parempaa, avarakatseista elämää.
Ystäväsi rippeli
Se verran piti korjata, että rukoilen puolestasi, onnea matkaan...
Let me go Master I hate you so