Mun Heimo: Jehovan todistajat Ylen Areenassa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

almi

Mun Heimo: Jehovan todistajat Ylen Areenassa

Viesti Kirjoittaja almi »

Ylen Areenassa oli vielä eilen nähtävissä Mun Heimo -dokkari, jossa kerrottiin Jehovan todistajista. Nyt dokumentti on varsin lyhennettynä audiotallenteena Areenassa osoitteessa http://areena-beta.yle.fi/audio/437363.

Katsoin tuon alkuperäisen raidan. Kokemus oli aika hämmentävä, koska tarkastelin Jehovan todistajia yhtä aikaa sekä sisä- että ulkoryhmästä käsin. Se johtui siitä, että osan aikaa toimittaja oli äänessä, muuten taas Jt-pariskunta. Koin itse hyvänä sen, että Jehovan todistajia käsiteltiin kunnioittavasti ja ystävällisesti, ei tirkistellen. Todistajapariskunta tosin pääsi "todistamaan" tavalla, joka sai minussa aikaan närästystä. :?
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
almi

Re: Mun Heimo: Jehovan todistajat Ylen Areenassa

Viesti Kirjoittaja almi »

Nyt kuuntelen radiotaltiointia. Se taitaa olla enemmän "todistusta" kuin videotallenne. Videotallenteella mm. keskusteltiin tietokonepeleistä ja kuvattiin pariskuntaa rakennetussa "paratiisissa".
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

almi kirjoitti:Todistajapariskunta tosin pääsi "todistamaan" tavalla, joka sai minussa aikaan närästystä. :?
Juu, tuohon ei samariinikaan auttanut. :wink:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Arskavain

Viesti Kirjoittaja Arskavain »

Joo katoin itekki muutama päivä sen netistä. Ihan ennekkoluulottomasti tehty ja yhden vaimon tunsinkin, joka kävi siinä kentällä - mukava typykkä aika kivasta perheestä.

Mutta ahhh... reilu pari-kolmekymmpisiä ihmisiä, jotka ovat edistyneet järjestössä pitkälle, koska ovat olleet tyytymättömiä kaaokseen tai evät halua ymmärtää sitä. he luulevat kokeneensa jo kaiken ja sitten kun kaikesta hymyilystä ja naurahtelemisesta tulee enemmänkin tapa kuin aito tunteeilmaus ja alkaa olla selkääntaputtajia ja ikää jo yli 40 tai jopa 50 ei enää oikeastaan uskalla olla oma itsensä eikä kykenekkään, koska palkkiojärjestelmä motivoi ja alkaa tuntea itsensä superihmiseksi, jossa ei ole mitään aitoa.
Elä ja anna toisten elää
sorbet

Viesti Kirjoittaja sorbet »

Olen jäänyt hiukan koukkuun kyseiseen sarjaan, kattonut muutkin osat. Ihan laadukas sarja mielestäni.
PAHA

Samaan sanaan juuttuminen heijastelee pakko-oireisuutta

Viesti Kirjoittaja PAHA »

almi kirjoitti:Nyt kuuntelen radiotaltiointia. Se taitaa olla enemmän "todistusta" kuin videotallenne. Videotallenteella mm. keskusteltiin tietokonepeleistä ja kuvattiin pariskuntaa rakennetussa "paratiisissa".
...ja just se jumalakuva mikä siitä välittyy ... se että asennoituu tän asian puolelle ja siitä syystä just halus tulla just Jehovan Todistajaks...

...ei kukaan niinko vahingossa voi tulla Jehovan Todistajaks nii ei voi olla semmosta oloo että just niinko että hei et nyt mä käännytän ton noi että just koska se on sen ihmisen omasta valinnasta just kii...

...no sillon ku mä olin teini niin sillon mä kyllä tykkäsin käydä just tämmösissä tanssipaikoissa ja tykkäsin kovasti just tanssimisesta mutta tavallaan persoonallisuus muuttuu sen mukaan ku oppii ymmärtämään Raamatun periaatteita että Raamatussa on esimerkiks semmonen periaate että just kaikki on luvallista mut kaikki ei rakenna...

..kyllähän just meillä Jehovan Todistajilla samalla tavalla just on niinko kiinnostus just vastakkaista sukupuolta kohtaan...

...kyllä meillä sitte on siihe just niinku lukuisii mahdollisuuksii että kun seurakunnan puitteissa nii siellä on just paljon nuoria ja tai sitte just meillä on näit suurempii kokoontumisii, konventteja, niin kyllä just nuorten keskuudessa ne on aina vähä just semmosii pienii häppeningejä että nyt mennään sinne konventtii ja just pistetään nyt just viimesen päälle vaatteet päälle...

...mä luulen et se korvaa just niinku suuressa määrin just ravintolajutun.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

"kaikesta hymyilystä ja naurahtelemisesta tulee enemmänkin tapa kuin aito tunteeilmaus"

Siinähän tulee yksi kysymys värvärikaksikoille: mikä siinä asiassa nauratti ? Mille asialle nyt hymyilet ?
Vastaa Viestiin