VSF: Vuoden 2009 foorumilainen?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vuoden 2009 foorumilainen

Äänestys päättyi 06.10.2009 23:40

Moderaattorit / ylläpito
6
30%
Ilmoittamani nimimerkki, mikä?
10
50%
Ilmoittamani anonyymi, mikä?
0
Ei ääniä
Jotain muuta, mitä?
4
20%
Analysoinniltaan puutteellinen kysely!
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 20

Analysoija

VSF: Vuoden 2009 foorumilainen?

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Bergeracin viimevuotisten ponnistelujen jälkeen ( http://veljesseura.org/foorumi/viewtopi ... %A4#p29075 ) päätin avata vastaavan ketjun hyvissä ajoin.. äänestysaikaa on tammikuulle saakka.

Eli, vuoden 2009 foorumilainen?
Viimeksi muokannut Analysoija, 09.01.2010 17:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Analysoija

Re: VSF: Vuoden 2009 foorumilainen?

Oma ääneni menisi periaatteessa aktiivisten ponnistelujen vuoksi Aaacille ja Massettarelle. Palstalla näyttää siltä, että heidän ponnistelunsa ovat ajankohtaisia vasta nyt neljännellä kvartaalilla, mutta todellisuudessa lähtökohdat ovat vankasti jo viime vuoden lopulta.

Kuitenkin, ääneni menee Toolmanille. Parempaa iltojen piristystä ei ole tarjolla millään muulla foorumilla.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Kaikkihan ne on hyviä. Kieltämättä uuden yhdistyksen väki on ollut aktiivista.

Mutta kunnon tasa-arvoiseen neuvostotyyliin jakaisin kaikille oikein ison kasan erilaisia pyöreitä kullattuja prinikoita rinnuksillensa: :D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :cry: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :|

Ja sitten vielä yksi vihreä prinikka kaikkein suurimmalle työn sankarille: :mrgreen:
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Aaac

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Rohkeasti omat kasvonsa julkisuuteen antanut Golgata saa minun ääneni, sekä tietysti Massetar, joka on tekemässä saman tempun.
Religionsfri.
sorbet

Viesti Kirjoittaja sorbet »

Aaac kirjoitti:Rohkeasti omat kasvonsa julkisuuteen antanut Golgata saa minun ääneni, sekä tietysti Massetar, joka on tekemässä saman tempun.

Saako kysellä, että mitä on tekeillä? :D Uteliaisuus iski.
Aaac

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Lehtijuttuja.
Religionsfri.
Analysoija

Aaac kirjoitti:Rohkeasti omat kasvonsa julkisuuteen antanut Golgata saa minun ääneni, sekä tietysti Massetar, joka on tekemässä saman tempun.
Totta. Hyvistä uusista vaihtoehdoista on tänä vuonna runsaudenpulaa, Toolman superälykkäänä kirjoittajana, Golgata ja Massetar yo. syistä, sinä eli Aaac tietyistä ansioista ja esim. Vapautunut loistavasta tavasta kyseenalaistaen herätellä keskustella.

Koska tämä äänestys oli nimenomaan foorumia koskien, sijat omassa mielessä menivät:
1. Toolman
2. Aaac / Massetar / Vapautunut
Massetar

Viesti Kirjoittaja Massetar »

Mulla jostain syystä nousee tällasesta karvat pystyyn. Voiko jollain mittarilla mitata ihmisten paremmuutta? Kenen rohkeus on arvokkaampaa kuin jonkun toisen? Suurimmat pisteet antaisin niille anonyymeille jotka ovat ensimmäisiä kertoja uskaltaneet tänne lukemaan palstaa.

Muistan omat pelkoni H2O:hon menemisestä ja siitä kiinni jäämisestä. Avasin koneen, kun jäin yksin kotiin. Kone oli ikkunan ääressä, josta näin parkkipaikalle. Tärisin ja hikoilin ja vilkuilin ulos 10 sekunnin välein. Tarkkaan poistin sivuhistoriat koneelta. Varmaan puoli vuotta pelkästään luin toisten kirjoituksia, enkä edes kirjautunut sisälle, en uskaltanut. Uskon, että monet ovat juuri tällaisessa tilanteessa. Pelkoa ja toisaalta halua hypätä tänne meidän joukkoomme ja aloittaa koko elämä suuressa tuntemattomassa.

Se rohkeus, minkä olen myöhemmin saanut, ei ole enää omaa ansiotani. Helppohan se on täältä porukan keskeltä huudella. Ympärillä on ystäviä ja ihmisiä joihin voi viimeiseen asti luottaa. Oma tukiverkosto on vahva. Jotkut voivat tällaisen "naama lehteen" julkisuushakuisuuden kääntää jopa negatiiviseksi toiminnaksi, itsensä korottamiseksi. On kuitenkin totta, että yhdistys tarvitsee julkisuutta. Tällaiset ohjeet olemme saaneet UUT:n kahdelta aikaisemmalta pitkäaikaiselta puheenjohtajalta. Julkisuuden avulla pystymme paremmin vaikuttamaan päättäjiin yms. Julkisuuden kautta avuntarvitsijat löytävät meidät paremmin.

Olen erittäin kiitollinen saamastani tuesta. Tottakai kenen tahansa mieltä lämmittää kuulla kiitosta. En kuitenkaan haluaisi tänne meidän keskuuteemme minkäänlaista kilpailuhenkeä. Toivoisin, ettei uusille lukijoille tule sellaista kuvaa, että olemme joku seurakunta ja että täällä pitäisi pyrkiä jotenkin "etenemään".

Vertaistuen tarkoitus on auttaa ihmistä saamaan kiinni normaalista elämästä. Perimmäinen pyrkimys on saada ihmiset ajankuluessa jopa pois tältä palstalta (paitsi ne jotka jäävät auttamaan perässään tulevia). Kun ihminen on siinä tilanteessa, että hän harvemmin enää edes ajattelee taustaansa ja täysipainoisesti elää nykyisyyttään tässä hetkessä ja tulevaisuuttaan suunnitellen, on hän todellinen toipuja. Emme halua kenenkään jäävän loppuelämäkseen "luopioksi". Mutta, tämäkään ei ole mikään kilpailu. Sekään ei ole "paremmuutta" tai "huonommuutta", kuka toipuu nopeammin ja kuka hitaammin. Toipuminen on ihmisyyttä ja itseensä tutustumista ja erittäin tärkeää aikaa tulevaisuutta ajatellen.

Uskon, että tämä kilpailu pantiin pystyyn ihan leikkimielellä. Toiset, samanlaiset tosikot kuin minä, saattavat kuitenkin ottaa tämän turhankin vakavasti :) Onneksi meillä on täysi vapaus olla eri mieltä asioista. "Isoveli" ei ole valvomassa sitä, että ajatuksemme tulisivat olla yhdenmukaiset ja veljellisesti saman henkiset.
Analysoija

Massetar kirjoitti:
Uskon, että tämä kilpailu pantiin pystyyn ihan leikkimielellä. Toiset, samanlaiset tosikot kuin minä, saattavat kuitenkin ottaa tämän turhankin vakavasti :) Onneksi meillä on täysi vapaus olla eri mieltä asioista. "Isoveli" ei ole valvomassa sitä, että ajatuksemme tulisivat olla yhdenmukaiset ja veljellisesti saman henkiset.
Tämä sai alkunsa viimevuotisesta - itse kysymys on huumorillakin höystetty - varsinaisena ajatuksena hyvä keskustelu ja kiitoksen antaminen.
Alueveli
Eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Analysoija kirjoitti:Tämä sai alkunsa viimevuotisesta - itse kysymys on huumorillakin höystetty - varsinaisena ajatuksena hyvä keskustelu ja kiitoksen antaminen.
Taisi skaboja olla jo H2O:n puolellakin.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Analysoija

Alueveli kirjoitti:
Analysoija kirjoitti:Tämä sai alkunsa viimevuotisesta - itse kysymys on huumorillakin höystetty - varsinaisena ajatuksena hyvä keskustelu ja kiitoksen antaminen.
Taisi skaboja olla jo H2O:n puolellakin.
Tarkoitin siis lähinnä nyt tuota otsikkoa tarkemmin selaillen viime vuoden ketjua.
Massetar

Viesti Kirjoittaja Massetar »

Okei, okei. Yritän löysätä pipoa päässäni :)
Mun äänet tosiaankin menee tän palstan uusille lukijoille.
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Olisi ehdottoman tärkeää luoda nyt jonkinlainen toimiva hierarkinen systeemi ja sitä kautta saada jokin roti tänne rönsyilevälle foorumille, vaikkapa tämän äänestyksen avulla.

Samalla voisimme silittää eniten tykkäämämme karvaisen nisäkäslajitoverimme turkkia ja löytää sieltä mahdollisesti jotain herkullista suuhun pantavaa.

Äänestän itseni vuoden hölmöimmäksi foorumilaiseksi. Kuinkahan mones vuosi lienee jo peräkkäin? Samalla äänestetään vuoden eniten foorumilla roikkunut persoona, joka ei ole saanut vuoden aikana elämässään mitään muuta järkevää aikaiseksi. Voittaisin senkin.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Ennen piti olla Black&Decker joka lähtöön, nyt rulettaa yksi Toolman.
And Justice For All
Arskavain

Viesti Kirjoittaja Arskavain »

Ilmanmuuta minä Arskavain olen paras kirjoittelija foorumilla, koska mulla on parhaat jutut ja mielipiteet, joita kyllä muutama pölkkypää kyselee perään, mutta antaa kysellä,
Elä ja anna toisten elää
Vastaa Viestiin