Veljesseuran kirjoittelijoiden "reviirit"
Valvoja: Moderaattorit
-
Analysoija
Re: Veljesseuran kirjoittelijoiden "reviirit"
Elvytetäänpäs tämä epäsäännöllinen äänestys.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
-
Arskavain
Lappi yllättävän hyvin edustettuna vaikka vajaa 200 000 asukasta - Vaikka Tornio meneekin Pohjois Pohjanmaan kastiin on se silti jonkinmoinen portti lappiin, koska täältä se Junnu Vainiokin otti sen taksikuskin.
Elä ja anna toisten elää
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Täh? Kyllä kai Tornio virallisesti on osa Lapin lääniä, joskin ehkä maisemallisesti puhutaan Peräpohjolasta tai Pohjois-Pohjanmaasta? Itse olen aina laskenut Tornion Lappiin kuuluvaksi...Arskavain kirjoitti:Lappi yllättävän hyvin edustettuna vaikka vajaa 200 000 asukasta - Vaikka Tornio meneekin Pohjois Pohjanmaan kastiin on se silti jonkinmoinen portti lappiin, koska täältä se Junnu Vainiokin otti sen taksikuskin.
And Justice For All
-
Arskavain
Oikeiden lappalaisten (saamelaisten?) mielestä Lappi alkaa vasta Sodankylän tuoltapuolen. Tosin Lapin lääni alkaa hieman ennen Simoa E4:sta ajettaessa, mutta Lappi ja lapin lääni on kaksi eri asiaa.sinner74 kirjoitti: Täh? Kyllä kai Tornio virallisesti on osa Lapin lääniä, joskin ehkä maisemallisesti puhutaan Peräpohjolasta tai Pohjois-Pohjanmaasta? Itse olen aina laskenut Tornion Lappiin kuuluvaksi...
Elä ja anna toisten elää
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Jos lähdetään mielikuvaleikkiin ja unohdetaan maailman-, ja hallinnollisen kartan esittämät pikkumaisuudet, itse mielelläni lukeutuisin Eurooppalaiseksi. Miksi se ei ollut vaihtoehtona?Arskavain kirjoitti:Oikeiden lappalaisten (saamelaisten?) mielestä Lappi alkaa vasta Sodankylän tuoltapuolen. Tosin Lapin lääni alkaa hieman ennen Simoa E4:sta ajettaessa, mutta Lappi ja lapin lääni on kaksi eri asiaa.sinner74 kirjoitti: Täh? Kyllä kai Tornio virallisesti on osa Lapin lääniä, joskin ehkä maisemallisesti puhutaan Peräpohjolasta tai Pohjois-Pohjanmaasta? Itse olen aina laskenut Tornion Lappiin kuuluvaksi...
And Justice For All
-
Arskavain
Olemme maailman kansalaisiaitse mielelläni lukeutuisin Eurooppalaiseksi
Elä ja anna toisten elää
-
Vieras
Olen kuullut pohjoisessa matkanneilta, että Lappi alkaa heti Kehä III jälkeen.Arskavain kirjoitti: Oikeiden lappalaisten (saamelaisten?) mielestä Lappi alkaa vasta Sodankylän tuoltapuolen. Tosin Lapin lääni alkaa hieman ennen Simoa E4:sta ajettaessa, mutta Lappi ja lapin lääni on kaksi eri asiaa.
-
Leviathan
Turun seudulta muutin kolme vuotta Pohjois-Satakuntaan, eli JT-aikanani olin tuolla etelässä.
Omilla aivoilla ajattelun tärkeys saattaa joskus unohtua, mutta kun totuus alkaa sinua kuristaa ja pääset sen ikeestä, muistat miten sinulle on suotu vapaa tahto.