Veljesseuran kirjoittelijoiden "reviirit"

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Veljesseuran keskustelijoiden asuinpaikat

Uusimaa & Itä-Uusimaa
31
41%
Varsinais-Suomi & Satakunta
6
8%
Kanta-Häme & Päijät-Häme
4
5%
Pirkanmaa
9
12%
Kymenlaakso & Etelä-Karjala
5
7%
Etelä-Savo & Pohjois-Savo
6
8%
Keski-Suomi
5
7%
Pohjois-Karjala & Kainuu
1
1%
Etelä-Pohjanmaa & Pohjanmaa & Keski-Pohjanmaa
4
5%
Pohjois-Pohjanmaa & Lappi
5
7%

Ääniä yhteensä: 76

Analysoija

Re: Veljesseuran kirjoittelijoiden "reviirit"

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Elvytetäänpäs tämä epäsäännöllinen äänestys.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Arskavain

Viesti Kirjoittaja Arskavain »

Lappi yllättävän hyvin edustettuna vaikka vajaa 200 000 asukasta - Vaikka Tornio meneekin Pohjois Pohjanmaan kastiin on se silti jonkinmoinen portti lappiin, koska täältä se Junnu Vainiokin otti sen taksikuskin.
Elä ja anna toisten elää
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Arskavain kirjoitti:Lappi yllättävän hyvin edustettuna vaikka vajaa 200 000 asukasta - Vaikka Tornio meneekin Pohjois Pohjanmaan kastiin on se silti jonkinmoinen portti lappiin, koska täältä se Junnu Vainiokin otti sen taksikuskin.
Täh? Kyllä kai Tornio virallisesti on osa Lapin lääniä, joskin ehkä maisemallisesti puhutaan Peräpohjolasta tai Pohjois-Pohjanmaasta? Itse olen aina laskenut Tornion Lappiin kuuluvaksi...
And Justice For All
Arskavain

sinner74 kirjoitti: Täh? Kyllä kai Tornio virallisesti on osa Lapin lääniä, joskin ehkä maisemallisesti puhutaan Peräpohjolasta tai Pohjois-Pohjanmaasta? Itse olen aina laskenut Tornion Lappiin kuuluvaksi...
Oikeiden lappalaisten (saamelaisten?) mielestä Lappi alkaa vasta Sodankylän tuoltapuolen. Tosin Lapin lääni alkaa hieman ennen Simoa E4:sta ajettaessa, mutta Lappi ja lapin lääni on kaksi eri asiaa.
Elä ja anna toisten elää
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Arskavain kirjoitti:
sinner74 kirjoitti: Täh? Kyllä kai Tornio virallisesti on osa Lapin lääniä, joskin ehkä maisemallisesti puhutaan Peräpohjolasta tai Pohjois-Pohjanmaasta? Itse olen aina laskenut Tornion Lappiin kuuluvaksi...
Oikeiden lappalaisten (saamelaisten?) mielestä Lappi alkaa vasta Sodankylän tuoltapuolen. Tosin Lapin lääni alkaa hieman ennen Simoa E4:sta ajettaessa, mutta Lappi ja lapin lääni on kaksi eri asiaa.
Jos lähdetään mielikuvaleikkiin ja unohdetaan maailman-, ja hallinnollisen kartan esittämät pikkumaisuudet, itse mielelläni lukeutuisin Eurooppalaiseksi. Miksi se ei ollut vaihtoehtona?
And Justice For All
Arskavain

itse mielelläni lukeutuisin Eurooppalaiseksi
Olemme maailman kansalaisia :)
Elä ja anna toisten elää
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Arskavain kirjoitti: Oikeiden lappalaisten (saamelaisten?) mielestä Lappi alkaa vasta Sodankylän tuoltapuolen. Tosin Lapin lääni alkaa hieman ennen Simoa E4:sta ajettaessa, mutta Lappi ja lapin lääni on kaksi eri asiaa.
Olen kuullut pohjoisessa matkanneilta, että Lappi alkaa heti Kehä III jälkeen. :mrgreen:
Leviathan

Viesti Kirjoittaja Leviathan »

Turun seudulta muutin kolme vuotta Pohjois-Satakuntaan, eli JT-aikanani olin tuolla etelässä.
Omilla aivoilla ajattelun tärkeys saattaa joskus unohtua, mutta kun totuus alkaa sinua kuristaa ja pääset sen ikeestä, muistat miten sinulle on suotu vapaa tahto.
Vastaa Viestiin