FIN BB 2009 le grande keskusteluketju
Valvoja: Moderaattorit
-
Massetar
Re: FIN BB 2009 le grande keskusteluketju
Nyt lähti mun mielestä ihan oikea ihminen ulos, eli Jelena. Miten voi ihmisellä olla noin kovat tupakantuskat? Tosin Jelenasta ei juuri mitään muuta näytetty koko viikolla. Eikö ollut muuta näytettävää, oliko parkuminen noin jokapäiväistä vai haluttiinko katsojia manipuloida? Suorassa lähetyksessä kuitenkin väitti itkeneensä vain kerran 
- Alueveli
- Eläkeläinen
Olen ennenkin tunnustautunut BB-faniksi ja teen sen jälleen. Suosikkejani talossa ovat Sami, Sampo ja Esa A. Eilen lähti oikea henkilö, täysin väritön hahmo paitsi häätöuhan alla alkaa turhankin näkyvä huomionhaku. Kätlin tuo naiskauneutta, mutta muuten melko seinäruusu. Ulos vain.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
-
sinner74
- Ylläpitäjä
En minä sillä, etteikö hömpänpömppää saisi ja pitäisikin olla. Jotenkin minulla on vaan sellainen tunne, että nuo BB-karuselliin päänsä pistävät ihmisenalut eivät aivan tarkkaan ymmärrä mistä on kysymys. Jotenkin minulla tulee mieleen jehovantodistajuus, brooklynin korvikkeena tuotantoyhtiö.mana kirjoitti:Ei saa pilata BBtä tollasella. Noita keskustelu- ja ajankohtaisohjelmia tulee jo ihan tarpeeks melkein joka kanavalta joka päivä. BB on upeaa ihanaa täydellistä hömpänpönppäviihdettä, jonka katsomisen ajaksi voi laittaa aivot pois päältä ja tuijottaa telkkaria zombiena ja nollata päivän stressit ja kiiret mielestä.
BB-asukkaille lisää viinaa ja omat makkarit.
Luultavasti olen väärässä, koska olen vanha, huumorintajuton ja kyyninen.
And Justice For All
- Alueveli
- Eläkeläinen
Tavallaan et ole kauhean väärässä. Onhan Big Brother saanut nimensäkin orwellin 1984 isoveljestä.sinner74 kirjoitti:En minä sillä, etteikö hömpänpömppää saisi ja pitäisikin olla. Jotenkin minulla on vaan sellainen tunne, että nuo BB-karuselliin päänsä pistävät ihmisenalut eivät aivan tarkkaan ymmärrä mistä on kysymys. Jotenkin minulla tulee mieleen jehovantodistajuus, brooklynin korvikkeena tuotantoyhtiö.
Luultavasti olen väärässä, koska olen vanha, huumorintajuton ja kyyninen.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
-
Bergerac
Nino sai lähtöpassit.
Murobbs:stä havaittua:
Tämän Ninon potkun syyt ovat vielä tietämättömiä. Spekulointia asiasta kyllä löytyy.
Nikon osalta potkut olivat selvät. Väkivaltaiset tunnepurkaukset vahingoittamistarkoituksessa.
No seurataan mitä tuotantoyhtiö seuraavaksi keksii.
Edit: Poistin omasta tekstiosuudestani muutaman sanan jotka sinänsä eivät välttämättömiä tässä yhteydessä
Murobbs:stä havaittua:
murobbs kirjoitti:Se on muuten niin, että melkein joka vuosi talosta lähtee ainakin yksi homo jonkin sääntörikkomuksien vuoksi.
No, lähtihän talosta aikoinaan opettajaneidin hiplaaja-mies ja syy tiedostettiin. Ja taisi lähteä se yksi nainenkin ja syytä ei kait tiedostettu.murobbs kirjoitti:Niinpä. Homot eivät siis kerta kaikkiaan pysty sopeutumaan yhteiskunnan sääntöihin.
Tämän Ninon potkun syyt ovat vielä tietämättömiä. Spekulointia asiasta kyllä löytyy.
Nikon osalta potkut olivat selvät. Väkivaltaiset tunnepurkaukset vahingoittamistarkoituksessa.
No seurataan mitä tuotantoyhtiö seuraavaksi keksii.
Edit: Poistin omasta tekstiosuudestani muutaman sanan jotka sinänsä eivät välttämättömiä tässä yhteydessä
Viimeksi muokannut Bergerac, 30.09.2009 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
- Alueveli
- Eläkeläinen
Kiva huomata että sinäkin murotat. Kävitkö ihan itse kirjoittamassa nuo?Bergerac kirjoitti:Murobbs:stä havaittua:
'Melkein joka vuosi' on muuten jännä ilmaisu 40 prosentista. Lähempänä olisi 'melkein joka vuosi joku poistetaan sääntörikkomusten vuoksi' (80%).
-
Bergerac
Vilkuilen myös Muro-aluetta mutta voin todeta että en ole kirjoittanut yllämainittuja.Alueveli kirjoitti: Kiva huomata että sinäkin murotat. Kävitkö ihan itse kirjoittamassa nuo?
Niin, otin vain lainauksen muro-alueelta.Alueveli kirjoitti:'Melkein joka vuosi' on muuten jännä ilmaisu 40 prosentista. Lähempänä olisi 'melkein joka vuosi joku poistetaan sääntörikkomusten vuoksi' (80%).
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
-
Bergerac
Tuotantoyhtiön, tai oikeastaan pääohjaajan, näkemys Ninon poistosta:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... ig_brother
Seurataan.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... ig_brother
syy Ninon poistamiseen pääohjaajan ilmoituksen mukaan kirjoitti:Ninon käyttäytyminen Sampoa kohtaan. Nino loukkasi maanantaisissa juhlissa Sampon yksityisyyttä käytöksellään ja teoillaan.
Ehkä oli aiheellinen poisto. Katsotaan mitä Nino julkisuuteen kertoo kun talossa kertoi jos jonkinlaisia asioita ja viimeiseksi teki jotain. Vaitiolovelvollisuudet tuotantoyhtiötä kohtaan toki purevat sanktioiden kera (vt-seura tuli mieleen).mtv kertoo tuossa linkissä kirjoitti:Sainio tunnusti, että syynä poistoon oli Ninon käyttäytyminen Sampoa kohtaan. Nino loukkasi maanantaisissa juhlissa Sampon yksityisyyttä käytöksellään ja teoillaan.
Seurataan.
- Alueveli
- Eläkeläinen
Nino on itsekin sitä mieltä, että talosta poistaminen oli oikeutettua.
http://bigbrother.fi/uutinen.shtml?966513
Olen samaa mieltä, että nino meni läheisyyden kaipuussaan liian pitkälle. Mieheltä on kuitenkin suoraselkäistä myöntää asia.
Tavallaan on aavistuksen verran pelottavaakin katsoa, millaisia puolia bb-talo saa esiin ihmisistä.
http://bigbrother.fi/uutinen.shtml?966513
Olen samaa mieltä, että nino meni läheisyyden kaipuussaan liian pitkälle. Mieheltä on kuitenkin suoraselkäistä myöntää asia.
Tavallaan on aavistuksen verran pelottavaakin katsoa, millaisia puolia bb-talo saa esiin ihmisistä.
-
wolframium
Sanopa muuta, kun kahelia pukkaa jo siitäkin, jos sulkee ihmisen valtakunnansalille pari-kolme kertaa viikossa muutamaksi tunniksi kerrallaan.Alueveli kirjoitti:Tavallaan on aavistuksen verran pelottavaakin katsoa, millaisia puolia bb-talo saa esiin ihmisistä.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
Bergerac
Esa J sai sitten potkut talosta äänestäjien toimesta.
Itse en omaa BB2009 24/7 ominaisuutta mutta tässä vielä selvennyksenä mitä Subbari mainostaa sivustollaan:
Ymmärsinkö oikein että tämän päivän suorassa lähetyksessä näytettiin enemmän kuin 24/7 palvelussa ? Jos näin niin aika erikoinen tilanne.
En pitäisi mahdottomana sitäkään että 24/7 tilaajat omalla toiminnallaan "mielenosoituksena" ovat pyrkineet Esa J:n poistamiseen talosta. Tosin toisaalta jos näin, ovat saattaneet tehdä karhunpalveluksen tuotannolle ; eiköhän Minna sieltä seuraavaksi bongaa "jonkun". Kiinnostus saattaa lisääntyä ja sopii tuotantoyhtiölle. Mutta toisaalta, miksi maksaa lupauksista huolimatta BB 24/7:lle kaikesta vaikka sitä ei sitten näe ?
Ainakin yksi tuotantoyhtiön henkilö saanut loparit näistä tavallaan "lupauksien täyttämisistä".
No seurataan mitä spektaakkelia tuotantoyhtiö seuraavaksi keksii vai jatkaako slummi paratiisi asettelua.
Ja seuratkoon ne joilla 24/7 (näet kaiken mitä talossa tapahtui) mitä sitten tapahtuu tulevaisuudessa sensuroinnin alla tai ilman sitä
Itse en omaa BB2009 24/7 ominaisuutta mutta tässä vielä selvennyksenä mitä Subbari mainostaa sivustollaan:
Ymmärrykseni mukaan 24/7 kanava ei lunastanut noita lupauksiaan. Kamera kohti kattoa ja ja kuvaus muualle jne.Sub kanava kotisvuillaan kirjoitti:BB 24/7 netissä ,,, kaikki livenä ja enemmän mitä muualta et näe,,,BB24/7 -palvelun avulla näet kaiken mitä talossa tapahtuu
Ymmärsinkö oikein että tämän päivän suorassa lähetyksessä näytettiin enemmän kuin 24/7 palvelussa ? Jos näin niin aika erikoinen tilanne.
En pitäisi mahdottomana sitäkään että 24/7 tilaajat omalla toiminnallaan "mielenosoituksena" ovat pyrkineet Esa J:n poistamiseen talosta. Tosin toisaalta jos näin, ovat saattaneet tehdä karhunpalveluksen tuotannolle ; eiköhän Minna sieltä seuraavaksi bongaa "jonkun". Kiinnostus saattaa lisääntyä ja sopii tuotantoyhtiölle. Mutta toisaalta, miksi maksaa lupauksista huolimatta BB 24/7:lle kaikesta vaikka sitä ei sitten näe ?
Ainakin yksi tuotantoyhtiön henkilö saanut loparit näistä tavallaan "lupauksien täyttämisistä".
No seurataan mitä spektaakkelia tuotantoyhtiö seuraavaksi keksii vai jatkaako slummi paratiisi asettelua.
Ja seuratkoon ne joilla 24/7 (näet kaiken mitä talossa tapahtui) mitä sitten tapahtuu tulevaisuudessa sensuroinnin alla tai ilman sitä
-
Bergerac
Justiina sitten lähti, vaikka ihan sama kumpi noista olisi lähtenyt.
Vai uusia asukkaita taloon. Olisin jokseenkin hämmästänyt jos kaikki tulevat uudet asukkaat olisivat miespuoleisia. Tekisi mieleni syödä hattuni jos uudet asukkaat ovat vain miespuoleisia, mutta tätä en lupaa. Onhan tässä vielä päiviä jäljellä ja tuotanto kerkiää tekemään mitä tahansa.
Tuotannon suorassa lähetyksessä ilmoittamat prosentit ja kuvat ovat myös mielenkiintoisia. Justiina lähetyksen alkutilanteesta kirinyt 5%, eikun 10%, eikun 14% jne. Ja Vappuhan mainosti (toki varmaan tuotannon ohjeiden mukaisesti) jatkuvasti miten Justiinaa (sinähän päätät itse) saadaan pysymään talossa. Ja lopulliset prosentit olivatkin aika erikoisia.
Sinänsä tuotanto tai Vappu ei mitenkään varsinaisesti valehdellut äänestysprosenteista, mutta hauskana mielleyhtymänä tuli mieleeni se, että Seurakin mielellään lainaa "asiantuntijoiden" lausuntoja valikoivasti unohtaen ko lähdelainauksen ympärillä olevat lausumat. Etenkin silloin kun se on Seuralle hyödyllistä.
Vai uusia asukkaita taloon. Olisin jokseenkin hämmästänyt jos kaikki tulevat uudet asukkaat olisivat miespuoleisia. Tekisi mieleni syödä hattuni jos uudet asukkaat ovat vain miespuoleisia, mutta tätä en lupaa. Onhan tässä vielä päiviä jäljellä ja tuotanto kerkiää tekemään mitä tahansa.
Tuotannon suorassa lähetyksessä ilmoittamat prosentit ja kuvat ovat myös mielenkiintoisia. Justiina lähetyksen alkutilanteesta kirinyt 5%, eikun 10%, eikun 14% jne. Ja Vappuhan mainosti (toki varmaan tuotannon ohjeiden mukaisesti) jatkuvasti miten Justiinaa (sinähän päätät itse) saadaan pysymään talossa. Ja lopulliset prosentit olivatkin aika erikoisia.
Sinänsä tuotanto tai Vappu ei mitenkään varsinaisesti valehdellut äänestysprosenteista, mutta hauskana mielleyhtymänä tuli mieleeni se, että Seurakin mielellään lainaa "asiantuntijoiden" lausuntoja valikoivasti unohtaen ko lähdelainauksen ympärillä olevat lausumat. Etenkin silloin kun se on Seuralle hyödyllistä.
-
Massetar
En jäänyt Justiinaa kaipaamaan minäkään. Mua ihmetyttää kuitenkin Markon suosio. Tai sitten kolikko vaan pitää kääntää nurinpäin ja ajetella, että toinen häädettävistä on aina ärsyttänyt enemmän. Marko ei vaikuta ihmiseltä, joka saisi suuremman yleisön suosion.
-
Analysoija
Jälkimmäinen pointtisi lienee oikea.Massetar kirjoitti:En jäänyt Justiinaa kaipaamaan minäkään. Mua ihmetyttää kuitenkin Markon suosio. Tai sitten kolikko vaan pitää kääntää nurinpäin ja ajetella, että toinen häädettävistä on aina ärsyttänyt enemmän. Marko ei vaikuta ihmiseltä, joka saisi suuremman yleisön suosion.
Kolmikko joka viihdyttäisi loppujen lopuksi eniten viimeisissä vaiheissa itseäni olisi Mensa, Sami ja Kätlin.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
-
toolman
Eipä niin. Vastahan tuo oli kaulimen kanssa täällä heilumassa.Massetar kirjoitti:En jäänyt Justiinaa kaipaamaan minäkään.
tool ja öl on elämää.