Minä olin ulkomaalaisen kanssa naimisissa ja se oli ihan oma helvettinsä, joskin oli siinä puolensakin.
Jepun ei pitäisi valittaa, mutta hän valitti Suomen alhaisesta elintasosta. Tosin kun vein hänet maalle kentälle, niin sen jälkeen kaupungissa oli hänestä ihan miellyttävää asua.
Minä asuin sitten Amerikan Yhdysvalloissa hänen kanssaan eikä se elintaso siellä ollut myöskään kaksinen ainakaan tienraivaajalla.
Hän ei tykännyt tuon ajan järeistä pakkasista. Ehkä hän ihaili minua sen takia, että pystyin selviämään ilmastossa, joka oli brutaali, mutta sitten hän huomasi, että hän pystyi selviämään siellä kanssa. Lopulta hänen mielestään täällä oli parempi ilmasto kuin aavikolla.
Kun menee ulkomaalaisen kanssa naimisiin niin viranomaisesta tulee osa perhettä. Se on nyt nähty kahdessa maassa. Ne lähettävät kapulakielisiä lausuntojaan, joita edes kieltä äidinkielenään puhuva pysty ymmärtämään. Usein virkailijat eivät itsekään tunne pykäliä.
Minä tunnen JT-parin, jossa mies oli valkoihoinen ja vaimo musta. Asui Kaustisilla.
Jt:t nuorena naimisiin!
Valvoja: Moderaattorit
-
Pehmoluopio
Re: Jt:t nuorena naimisiin!
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan