Siis ootkos sä tullu uskoon?!RaM kirjoitti:Paitsi että minun uskonteoriani mukaan alkuaineet ovat ikuisia. Hähää... todistakaapa muuten etteivät ole!
![]()
![]()
Onko täällä ketään, joka tuntee kemiaa?
Valvoja: Moderaattorit
-
nuppu
Re: Onko täällä ketään, joka tuntee kemiaa?
-
RaM
Maa on kaiketikin muodostunut aikoinaan kaasuista ja avaruuspölystä jotka ovat lähtöisin Auringon synnystä ja supernovien maailmankaikkeuteen räjähtäessään syytämästä sotkusta. En tiedä tarkemmin joten kaipaamme viisaiden miesten johdatusta tiedon lähteille. Paitsi että edelleenkään en usko heihin asiassa. Taustasäteily johtuu vain maailmankaikkeudessa olevasta aineesta. Ikuisesta ikuisuuteen olevasta. Galaksien tämänhetkinen liikekin on suhteellista ja loittoneminen kosminen silmäräpäys kaikkeuden sykkeestä.
Älkääkä takertuko ikuisuus-sanaan, sillä se vain kuvaa olemassa olon jatkuvuutta.
Älkääkä takertuko ikuisuus-sanaan, sillä se vain kuvaa olemassa olon jatkuvuutta.
-
RaM
Minähän olen syntynyt uskovaiseksi.nuppu kirjoitti:Siis ootkos sä tullu uskoon?!RaM kirjoitti:Paitsi että minun uskonteoriani mukaan alkuaineet ovat ikuisia. Hähää... todistakaapa muuten etteivät ole!
![]()
![]()
RAMRAM... joko kaikki toivo on menetetty maan päältä....
-
nuppu
RaM kirjoitti:Taustasäteily johtuu vain maailmankaikkeudessa olevasta aineesta. Ikuisesta ikuisuuteen olevasta. Galaksien tämänhetkinen liikekin on suhteellista ja loittoneminen kosminen silmäräpäys kaikkeuden sykkeestä.
-
RaM
Kerrassaan loistava päätelmä. Taidanpa lisätä sen dogmeihini. 
-
wolframium
Vaikuttaa siltä, että foorumilaiset ovat olleet jeppulakokouksessa silloin, kun normaalit ihmiset ovat opiskelleet kemiaa 
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.