hametta ostamasta

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
laureena

hametta ostamasta

Viesti Kirjoittaja laureena »

Hei!
Olin eilen ostamassa uutta hametta mun lemppari kaupasta. Myyjät näytti mulle erilaisia kivoja hameita, mutta en ostanut sitä yli polvipituista hirvitystä, vaan ostin reiden puoliväliin ulottuvan kivan farkkuhameen. Sopii hyvin pikkujoulumenoihin :D :D tässähän alkaa ihan toipumaan vanhoista jt tavoista :) eikö olekin hienoa :)
Jag tror att jag kommer från Malmö.
Massetar

Re: hametta ostamasta

Viesti Kirjoittaja Massetar »

laureena kirjoitti:Hei!
Olin eilen ostamassa uutta hametta mun lemppari kaupasta. Myyjät näytti mulle erilaisia kivoja hameita, mutta en ostanut sitä yli polvipituista hirvitystä, vaan ostin reiden puoliväliin ulottuvan kivan farkkuhameen. Sopii hyvin pikkujoulumenoihin :D :D tässähän alkaa ihan toipumaan vanhoista jt tavoista :) eikö olekin hienoa :)
Tiedän tunteen :)
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

En tiedä vertaantuuko tämä mitenkään teidän feminiinien hame-asiaan, mutta minulla on kravattikauhu, jonka alkusyy täytyy olla teokraattisen sodankäynnin ahtaissa palveluspukusäännöissä.

Vasta viime aikoina olen alkanut suhtautua miesten pukuun suunnilleen neutraalisti. Itse asiassa pitäisi hankkia yksi ihan viimeisen päälle puku. En kuitenkaan ajatellut reisiin päättyvää, enkä edes polvipituista.
And Justice For All
laureena

Mutta voisithan sinä ostaa sellaisen kiltin, joka nähtiin jo linnanjuhlissa. :D
No, leikki leikkinä. Solmiokauhuun voisi ehkä sopia, että ostat jonkun hauskan solmion (vaaleanpunaisen tai vaaleansinisen) jossa on jotain kuvioita tai sitten disney tai nallepuh aiheinen solmio. Sellaisia mä en koskaan saleilla nähnyt. en tiedä sitten tilannetta nykyään.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

laureena kirjoitti:Mutta voisithan sinä ostaa sellaisen kiltin, joka nähtiin jo linnanjuhlissa. :D
No, leikki leikkinä. Solmiokauhuun voisi ehkä sopia, että ostat jonkun hauskan solmion (vaaleanpunaisen tai vaaleansinisen) jossa on jotain kuvioita tai sitten disney tai nallepuh aiheinen solmio. Sellaisia mä en koskaan saleilla nähnyt. en tiedä sitten tilannetta nykyään.
Kyllä kai tällainen kiltti vois ostaa kiltin kiltin...Ja tuo solmio-ajatus on aivan loistava, joskin nallepuhin tilalle vaihdan jotain omempaa, jos vaan suinkin löydän. Kiitos ideasta!
And Justice For All
laureena

ja sit jos sinner 74 mietit esim solmioneulaa, niin Kalevalakorulta on tullut tosi hienoja ja nuorekkaita somioneuloja. Sellaisella haevy-pohjplan mystiikka teemalla. :)
Vastaa Viestiin