Olin eilen ostamassa uutta hametta mun lemppari kaupasta. Myyjät näytti mulle erilaisia kivoja hameita, mutta en ostanut sitä yli polvipituista hirvitystä, vaan ostin reiden puoliväliin ulottuvan kivan farkkuhameen. Sopii hyvin pikkujoulumenoihin
hametta ostamasta
Valvoja: Moderaattorit
-
laureena
hametta ostamasta
Hei!
Olin eilen ostamassa uutta hametta mun lemppari kaupasta. Myyjät näytti mulle erilaisia kivoja hameita, mutta en ostanut sitä yli polvipituista hirvitystä, vaan ostin reiden puoliväliin ulottuvan kivan farkkuhameen. Sopii hyvin pikkujoulumenoihin
tässähän alkaa ihan toipumaan vanhoista jt tavoista
eikö olekin hienoa 
Jag tror att jag kommer från Malmö.
-
Massetar
Re: hametta ostamasta
Tiedän tunteenlaureena kirjoitti:Hei!
Olin eilen ostamassa uutta hametta mun lemppari kaupasta. Myyjät näytti mulle erilaisia kivoja hameita, mutta en ostanut sitä yli polvipituista hirvitystä, vaan ostin reiden puoliväliin ulottuvan kivan farkkuhameen. Sopii hyvin pikkujoulumenoihin![]()
tässähän alkaa ihan toipumaan vanhoista jt tavoista
eikö olekin hienoa
-
sinner74
- Ylläpitäjä
En tiedä vertaantuuko tämä mitenkään teidän feminiinien hame-asiaan, mutta minulla on kravattikauhu, jonka alkusyy täytyy olla teokraattisen sodankäynnin ahtaissa palveluspukusäännöissä.
Vasta viime aikoina olen alkanut suhtautua miesten pukuun suunnilleen neutraalisti. Itse asiassa pitäisi hankkia yksi ihan viimeisen päälle puku. En kuitenkaan ajatellut reisiin päättyvää, enkä edes polvipituista.
Vasta viime aikoina olen alkanut suhtautua miesten pukuun suunnilleen neutraalisti. Itse asiassa pitäisi hankkia yksi ihan viimeisen päälle puku. En kuitenkaan ajatellut reisiin päättyvää, enkä edes polvipituista.
And Justice For All
-
laureena
Mutta voisithan sinä ostaa sellaisen kiltin, joka nähtiin jo linnanjuhlissa.
No, leikki leikkinä. Solmiokauhuun voisi ehkä sopia, että ostat jonkun hauskan solmion (vaaleanpunaisen tai vaaleansinisen) jossa on jotain kuvioita tai sitten disney tai nallepuh aiheinen solmio. Sellaisia mä en koskaan saleilla nähnyt. en tiedä sitten tilannetta nykyään.
No, leikki leikkinä. Solmiokauhuun voisi ehkä sopia, että ostat jonkun hauskan solmion (vaaleanpunaisen tai vaaleansinisen) jossa on jotain kuvioita tai sitten disney tai nallepuh aiheinen solmio. Sellaisia mä en koskaan saleilla nähnyt. en tiedä sitten tilannetta nykyään.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Kyllä kai tällainen kiltti vois ostaa kiltin kiltin...Ja tuo solmio-ajatus on aivan loistava, joskin nallepuhin tilalle vaihdan jotain omempaa, jos vaan suinkin löydän. Kiitos ideasta!laureena kirjoitti:Mutta voisithan sinä ostaa sellaisen kiltin, joka nähtiin jo linnanjuhlissa.![]()
And Justice For All
-
laureena
ja sit jos sinner 74 mietit esim solmioneulaa, niin Kalevalakorulta on tullut tosi hienoja ja nuorekkaita somioneuloja. Sellaisella haevy-pohjplan mystiikka teemalla.