Onko isäsi viisastunut ja tullut takaisin totuuteen

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Japi-40
Viesti:

Onko isäsi viisastunut ja tullut takaisin totuuteen

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Tämä seuraava juttu on hyvä. Eräs entinen Jehovan todistaja kaverini joka asuu nykyään ulkomailla oli kysynyt tyttäreltäni Facebookissa onko isäsi viisastunut ja tullut takaisin totuuteen. Olenhan minä viisastunut kun olen pääsyt kokonaan irti Jehovan todistajista ja koko helvetin vartiotorniseurasta. Myös 19-vuotias tyttäreni on viisastunut ja on jättänyt kokonaan Jehovan todistaja ympyrät. On kumma kun jotkut luulevat,että palaisin takaisin Jehovan todistajiin häntä koipien välissä. Erehtyvät raskaasti!
Kaarmis

Re: Onko isäsi viisastunut ja tullut takaisin totuuteen

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Japi-40 kirjoitti:Tämä seuraava juttu on hyvä. Eräs entinen Jehovan todistaja kaverini joka asuu nykyään ulkomailla oli kysynyt tyttäreltäni Facebookissa onko isäsi viisastunut ja tullut takaisin totuuteen. Olenhan minä viisastunut kun olen pääsyt kokonaan irti Jehovan todistajista ja koko helvetin vartiotorniseurasta. Myös 19-vuotias tyttäreni on viisastunut ja on jättänyt kokonaan Jehovan todistaja ympyrät. On kumma kun jotkut luulevat,että palaisin takaisin Jehovan todistajiin häntä koipien välissä. Erehtyvät raskaasti!
Äitini hokee että "eikö teidänkin kannattaisi sinne paratiisiin pyrkiä"... voevoe.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Tosi 'tosi kristityt' ovat hyvin syvällä mielenhallinnassa. Minä sain aikaa sitten tekstiviestin lähitaholta, jossa muun tekstin ohessa oli majuskelikirtsuilla "SINÄ KYLLÄ TIEDÄT MIKÄ ON TOTUUS". Joko lähetystahon ajattelutapa on Vt-harhainen taikka kyse oli huumorista, itse kallistun ensinmainitun suuntaan. Ainoastaan jonkin sortin uskonnollinen masokisti puolustaa tuolla tavalla omaa näkemystään, joka näkemys on mennen tullen osoitettu valheelliseksi jo liikkeen omalla kirjallisuudella.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Arskavain

Viesti Kirjoittaja Arskavain »

Aika karmiva esimerkki itseriittoisuudesta. "Ai sekö tekis minusta viisaamman ja paremman jos kuuluisin nimellisesti järjestöön", mutta kuten Makse sano, että mielenhallinnalla on luotaava vaikutus suhtautumisessa....."lähimmäisiin". Kuka on jehovantodistajan lähimmäinen?
Elä ja anna toisten elää
Vastaa Viestiin