Kirjallisuutta..
Valvoja: Moderaattorit
-
furp
Kirjallisuutta..
Mitä olette tehneet omistamallenne jt-kirjallisuudelle? Itselläni on pari matkalaukullista vuosikymmenien ajalta ja en ihan kirjahyllyynkään ole laittamista.. ideoita?
-
äänilaiteveli
Re: Kirjallisuutta..
Muutaman "helmen" voi säilyttää, muut paperinkeräykseen..
"Ole siis valpas, ehkä sinussa oleva valo on pimeyttä." Luuk 11:35
- Jaakko Ahvenainen
-
Markku Meilo
Hiemankaan vanhoja kirjoja ei ainakaan kannata hävittää, niille on kysyntää nimenomaan sen takia, että niistä saa irti suomenkielissen sanamuodon erilaisista "totuuksista". Aika ajoin kun joku närkästelee englanninkieltä, joko joko vilpittömästi tai sitten vaan purkaakseen hampaattomuuttaan asian suhteen. Alkuperäisversioistahan on suuri määrä ollut netissä pdf-tiedostoina, joten olen harkinnut vanhempien suomenkielisten kirjojenkin skannaamista.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
Arskavain
Suureksi helpotukseksi sain tilaa kirjahyllyyni, kun kasasin kaikki pusseihin ja vein kaatopaikalle - tosin kierrätyssellaiselle. Osan olen säilyttänyt ja ehkä olisi pitänyt muutama muukin säilyttää ihan "todistukseksi". On outoa, että joskus on miltei taikauskoisella tavalla suhtautunut ja säilyttänyt valtavaa kasaa seuran kirjoja.
Elä ja anna toisten elää
-
Pehmoluopio
Vartiotornin romppu ja vastaavat tekevät runsaasti tilaa kirjahyllyyn.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
toolman
Eräs tyyppi kerää Vt-seuran kirjallisuutta. Hän tietää kirjallisuuden olevan valhetta.
Mutta tyyppi ei näyttäisi haluavan mennä ojentamaan kirjallisuuden tekijää. Pyörii vain "toreilla" ja kuvittelee
muiden kannustukset mitättömiksi.
Mutta tyyppi ei näyttäisi haluavan mennä ojentamaan kirjallisuuden tekijää. Pyörii vain "toreilla" ja kuvittelee
tool ja öl on elämää.
- Jaakko Ahvenainen
Minä olen eräs "tyyppi". Harrastuksia pitää olla, mieli elää vanhanakin virkeänä. Tähtoolman kirjoitti:Eräs tyyppi kerää Vt-seuran kirjallisuutta. Hän tietää kirjallisuuden olevan valhetta.
-
toolman
Mutta olet tavallisesti ottanut huomioon muutkin. Yhteys ei liittynyt tähän.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Minä olen eräs "tyyppi". Harrastuksia pitää olla, mieli elää vanhanakin virkeänä. Tähtoolman kirjoitti:Eräs tyyppi kerää Vt-seuran kirjallisuutta. Hän tietää kirjallisuuden olevan valhetta.
tool ja öl on elämää.
- Jaakko Ahvenainen
Ei, honasin. Tämä ei estä sitä, että jotenkin pidän viestityksestäsi.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Ehkä ojentamishaluja laimentaa se, että ojentaja tietää ojennettavien tietävän, että luikuria tuli laskettua jo monta dekadia peräkkäin, ja samaa käytöshäiriötä on tarkoitus jatkaa maailmanloputtomaan tulevaisuuteen saakka. Miten semmoista ojennetaan?toolman kirjoitti:Eräs tyyppi kerää Vt-seuran kirjallisuutta. Hän tietää kirjallisuuden olevan valhetta.
Vanhemmillani on kattava kirjasto ainakin vuodesta -74, ja muutamia helmiä sitä edeltävältä ajalta. Vanhin muistaakseni 30-luvulta, kohokuvioenkeli kellertävässä kannessa. Toimitan jos joku tarvitsee, itse en vielä tässä toipumisen alkuvaiheessa ilkeä lukea eka sivua pitemmälle.
And Justice For All
-
Vieras
Kannoin kaikki JT-kirjat vanhimman ovelle. Sinne, mistä olivat tulleetkin. Manipuloivaa ääripropagandaa.
-
Vieras
Itse heitin kaiken jt-moskan pois kesällä, ironisesti juuri Berliinin kansainvälisen konvan jälkeen. Helpotti.
P.S. Viimeistä päivää kastamaton julistaja, huomenna ilmoitetaan. Kippis sille, ja vuoden vaihtumiselle.
P.S. Viimeistä päivää kastamaton julistaja, huomenna ilmoitetaan. Kippis sille, ja vuoden vaihtumiselle.