Jäi näemmä vahingossa pois. (tulihan tuotakin toisaalta hivottua hivenen ylempänä)Käärmis kirjoitti:Miksei ensin heterosisarukset?
homoseksuaalisuus
Valvoja: Moderaattorit
-
Re: homoseksuaalisuus
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Mieluummin sanoisin että toimia demokraattisesti ja siltä osin myös lakien asettajana.Pehmoluopio kirjoitti:Bergerac, millä oikeudella sinusta yhteiskunnan pitää toimia yleisenä moraalin vartijana?
Neidille vastaisin: Pidän nykyistä (FIN) yhteiskuntajärjestelmää parempana kuin anarkiaa/anarkismia. (juu kyllä tiedän, anarkismi/anarkia jakaantuu moneen moneen eri muotoon jne)
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
-
Melkoisen rajoittunutta vihaahan tämä tuntuu olevan, vielä ei ole närkästelty esimerkiksi oman vanhemman ja lapsensa välistä avioliittoa (valinnaisesti homo/hetero) taikka yhden tai useamman sukupolven ylittävää vastaavaa. Itse huolestuisin (ainoastaan kohdallani) em. asioista vasta jos niistä demokraattisesti päätetyillä säädöksillä tehtäisiin pakollisia.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
Sinulla on täysi oikeus omanlaiseesi yhteiskuntaan, kuten myös minulla, mutta minä en näe mitään oikeutusta sille, että tämä yhteiskunta on täällä. Niitä oikeuksia voi etsiä Pitkänsillan luodinrei'istä. Tämä yhteiskunta nojaa siis väkivaltaan, me emme ole omasta tahdostamme täällä, me emme ole valinneet tätä valtiota. Muualla on muut valtiot, joiden oikeutukset ovat yhtä heikot, joten muuttaminen muualle ei auta.Bergerac kirjoitti:Mieluummin sanoisin että toimia demokraattisesti ja siltä osin myös lakien asettajana.Pehmoluopio kirjoitti:Bergerac, millä oikeudella sinusta yhteiskunnan pitää toimia yleisenä moraalin vartijana?
Neidille vastaisin: Pidän nykyistä (FIN) yhteiskuntajärjestelmää parempana kuin anarkiaa/anarkismia. (juu kyllä tiedän, anarkismi/anarkia jakaantuu moneen moneen eri muotoon jne)
Homoseksuaalisuudessa valtio on vähän niin kuin kolmas osapuoli, jota kukaan ei ole kutsunut, vähän niin kuin kerrostalokyttääjä. Samalla tavoin en tiedä ketään, joka olisi itse moraalisia pohdintoja tehtyään halunnut liittyä Jehovan todistajiin, kyllä se on mennyt niin, että Jehovan todistajat ovat tulleet kutsumatta tyrkyttämään omia sääntöjään ihmisille. Oikeasti Jehovan todistajat toimivat sikäli demokraattisemmin kuin väkivaltio, että jokaisen on täytynyt tehdä tahdonilmaus kasteelle menemisestä, vaikkakin useat kastetut ovat olleet alle äänestysikärajan. Suomen valtioon minut liittää saksalaisten jääkäreiden ja niiden suomalaisten liittolaisten sotaretki Venäjän vallankumouksellisia ja niiden suomalaisia liittolaisia vastaan joskus mykkäelokuvien aikakaudella.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
Markku Meilo kirjoitti:Melkoisen rajoittunutta vihaahan tämä tuntuu olevan, vielä ei ole närkästelty esimerkiksi oman vanhemman ja lapsensa välistä avioliittoa (valinnaisesti homo/hetero) taikka yhden tai useamman sukupolven ylittävää vastaavaa. Itse huolestuisin (ainoastaan kohdallani) em. asioista vasta jos niistä demokraattisesti päätetyillä säädöksillä tehtäisiin pakollisia.
Aivan. Sitten, kun asia liittyy omaan elämääni ja omiin valintoihini, saattaa se vasta häiritä minua. Ei minua häiritse tippaakaan sellainen, mitä joku on jos siitä ei ole kenellekkään oikeasti haittaa.
Elä ja anna toisten elää
-
Ei syytä huoleen tällä hetkellä ainakaan Suomessa.Markku Meilo kirjoitti:Itse huolestuisin (ainoastaan kohdallani) em. asioista vasta jos niistä demokraattisesti päätetyillä säädöksillä tehtäisiin pakollisia.
Itse kyllä myös huolestuisin mikäli laki käskisi orjallisesti sisaruksien/vanhempien-lapsien menemään naimisiin (ja ehkä lisääntymään).
-
- Ylläpitäjä
Nii-in. Toisaalta taas tällaisen pienen väkivaltion pitäisi pyrkiä hakemaan niitä "menestystekijöitä" joskus vähän yllättävästäkin suunnasta, vähän valtavirtaa vastaan.Bergerac kirjoitti: Itse kyllä myös huolestuisin mikäli laki käskisi orjallisesti sisaruksien/vanhempien-lapsien menemään naimisiin (ja ehkä lisääntymään).
Mielestäni olisi aika jämäkkä yritys heterogenisoitua näillä homogeenisillä nykymarkkinoilla, jos säädettäisiin laki että kaikki seksuaalisuus pitäisi olla joko sukurutsaista tai homosellaista.
Mitä voisimme muka hävitä? Maahanmuuttajien aalto sotkee geeniperimämme joka tapauksessa, joten turvataan skandinaavisen suomalaisen puhtaan geeniperimän jatko tällä, kieltämättä hieman poikkeuksellisella, tavalla.
And Justice For All
Sinulla on varsin hatarat tiedot siitä, mitä todella tapahtui. 3.3.1918 Venäjän bolsevikkihallitus ja Saksa tekivät rauhan, jossa Lenin iski tikarilla Suomen punaisia selkään. Lenin lupasi saksalaisille, että hän vetäisi venäläisjoukot pois Suomesta (artikla 6.) ja lupasi saksalaisille, ettei Suomen rannikkolinnakkeita luovuteta Suomen punaisille, jotka olisivat voineet tulittaa niistä maihinnousevia saksalaisia.Pehmoluopio kirjoitti:Suomen valtioon minut liittää saksalaisten jääkäreiden ja niiden suomalaisten liittolaisten sotaretki Venäjän vallankumouksellisia ja niiden suomalaisia liittolaisia vastaan joskus mykkäelokuvien aikakaudella.
Punajohtaja Oskari Tokoi kuullessaan asiasta kääntyi 16.3.1918 Englannin sotilasasiamiehen puoleen Pietarissa ja esitti yhteistyötä Englantilaisille. Siis petturi Lenin, saksalaiset ja suomen valkoiset olivat "liitossa" ja uhrit Suomen punaiset taistelivat yksin.
6.4.1918 Lenin ilmoitti, ettei hän salli Suomen punaisten jatkavan taistelua venäjältä käsin. Tätä ennen 5.4.1918 venäjän laivasto ja rannikkotykistö tekivät sopimuksen saksalaisten kanssa, etteivät he estä millään tavalla saksalaisten toimia suomen punaisia vastaan. Kyseinen 10-kohtainen sopimus on julkaistu ainakin saksalaisen komentajan, amiraali Kiepin teoksessa Saksan laivaston toiminta Suomen vapaussodassa keväällä 1918.
Oletko koskaan miettinyt, miksi punakomentaja Oskari Tokoi ja joukko vihaisia Suomen punaisia, yhdessä Brittien kanssa perustivat Muurmannin legioonan kesällä 1918? Leninin petos oli tullut ilmi. Lännessä oli Brittien vihollisen Saksan liittolaiset valko-suomalaiset ja etelässä olivat vastassa Brittien vihollisen Saksan liittolainen ja rauhankumppani Bolsevikki-venäjä.
Saksa antautui loppuvuodesta 1918 ja Muurmannin legioona menetti merkityksensä. Suomen hallitus ja Britanian hallitus tekivät sopimuksen, jossa entiset punasotilaat saavat armahdukset ja voivat palata Suomeen. Sopimus helpotti myös Suomessa vangittuja punakaartilaisia, koska nyt oli vaikea perustella sitä miksi taistelua jatkanut punikki saa armahduksen, mutta Suomessa antautunut ei. Oskari Tokoi muutti Kanadaan ja myöhemmin Yhdysvaltoihin ja joutui leninille uskollisten suomalaiskommunistien maalitauluksi ns. brittiagenttina.
Eipä muuta, kiinnitin vain huomiota siihen, millä perustelit Suomen valtioon liittämistä. Se ei kestä historiallista tarkastelua.
Historianharrastaja Kovanyrkki.
-
Kiitos, Kovanyrkki! Lenin antoi sittenkin Suomelle itsenäisyyden, vaan ei sillä tavalla kuin mitä olin ajatellut.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
Sain tästä sellaisen kuvan, ettet ollut todistajaperheen lapsi. Miten vanhempasi ja sukulaisesi suhtautuivat todistajuuteen, entä homouteesi? Kysyit, että mitä mieltä olemme täällä. Minun mielipiteeni on täysin neutraali. En luokittele ihmisiä seksuaalisuuden perusteella. Saatan kysyä uudelta hetero tuttavalta, että onko tällä poika- tai tyttöystävää, ilman, että ymmärrän kysymyksessäni olevan mitään kummallista.ex-tienraivaaja kirjoitti:Minun tarinani löytyy otsikolla "ojasta allikkoon ja allikosta ylös"
Tuosta löytyy todellakin se minun kertomukseni...
Olen homosuksuaali, olen sitä aina ollut. Kun tulin mukaan kyseisen seurakunnan toimintaan, tuomitsin sen itsekin vaikka tiesin sitä olevani. Kun kokouksissa puhuttiin homoseksualisuudesta, niin punastuin aina. En voinut sille mitään koska ajattelin olevani kovin väärä ihminen.
Puhuin homoseksuaalisuutta vastaan kokouksissa ja kun pääsin avustavaksi palvelijaksi niin vain intoni yltyi...
-
Toimillaan hallintoelin itseasiassa ilmaisi ettei se aikuisten oikeasti usko pyhän hengen toimintaan nimitysasioissa. Pietari tulkitsi unensa niin, että kansojen ihmisetkin voivat pelastua. Samaa tapaillen hallintoelin olisi voinut tulkita mr Chapmanin valinnan tarkoittavan sitä, että heidän suhtautumisensa homoseksuaalisuuteen pitää muuttua. Mutta ei! Sen sijaan he päättelivät, että pyhä henki erehtyi tässä asiassa ja pitivät itseään oikeutettuina tekemään korjausnimitykset.Markku Meilo kirjoitti:Jos olen oikein käsittänyt, niin PH/ph hoitaa valinnat aina maanpalvelijan tasolle jolloin AP ei ole mitään esimerkiksi Kanadan maanpalvelijan (1937-1959) rinnalla. Kun homoseksuaaliksi jo valintaansa ennen tunnistettu mr Chapman sitten oli liian avoimesti mitä oli, niin Knorr ei enää asiaa sietänyt ja antoi miehelle kaksi mahdollisuutta; erottaminen tai naisen kanssa avioituminen. Tiedä sitten kumpi pahempi, mutta homoseksuaali Percy Chapman valitsi avioliiton naisen kanssa ja sai jäädä Vt-seuraan, mutta konttorihommiin.ex-tienraivaaja kirjoitti:Millainen on todella tämä pyhän hengen ohjaus josta puhutaan kun homoseksuaali pääsee seurakunnan arvoasteikossa näin pitkälle?
Vt-seuran mukaan Jeesus valitsee hallintoelimen jäsenet ja Jeesus valitsi Percyn pitkäaikaisen poikakaverin Leo Greenleesin hallintoelimeen. Jeesukselle Leon meriitit eivät jääneet aivan vähäisiksi, Leo mm. ahdisteli suomensukuista lasta, Mark Paloa. Ilmeisesti Jeesus ajatteli, että Leolla olisi hyvä olla seuraa hallintoelimessä ja niinpä Jeesus valitsi hallintoelimeen toisenkin homoseksuaalin, Ewart Chittyn. Jostain syystä pääkonttorissa ei oikein luotettu Jeesuksen valintoihin ja Leo siirrettiin erikoistienraivaajaksi USA:n Georgiaan ja Ewart laitettiin konttorihommiin.
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.