Olen tilanteeseen täysin tyytyväinen. Näin elämän pitää mennäkin eteenpäin. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
PS. Tähän liittyen otan myös loparit moderaattorin hommista (jos nyt sellaisen mulle antavat

Valvoja: Moderaattorit
Massetar kirjoitti:Onnittelut toipumisprosessin loppuun saattamisesta. Tämä on hyvä lopputulosKiitokset yhteisestä taipaleesta ja käyhän jatkossakin joskus meitä moikkaamassa.
Hyvin olet modena ollut, kun et oo yhteenkään viestiin puttunut. Ymmärän väsymyksesi tai mitä se nyt onkin - aikansa kutakin ja eri syistä!Joo enhän minä mihinkään katoa.Se syy, miksi enää tälläkään palstalla käyn on vaan muuttunut toiseksi, eikä tarvetta tai intoa jokapäiväiseen tai edes jokaviikkoiseen vierailuun tällä hetkellä ole.
Arskavain kirjoitti: Hyvin olet modena ollut, kun et oo yhteenkään viestiin puttunut. Ymmärän väsymyksesi tai mitä se nyt onkin - aikansa kutakin ja eri syistä!
Sinänsä harmi mutta kuitenkin päätös jokaisen oma ja tätä pitää kunnioittaa. Ja esittää kiitokset hyvästä panoksesta ylläpidon toimen osalta.Jakke kirjoitti: PS. Tähän liittyen otan myös loparit moderaattorin hommista (jos nyt sellaisen mulle antavat)
On. Minua huolettaa enemmän se, että koko länsimainen sivistys on lahko eikä siitä sallita erota.Jakke kirjoitti: Olen tilanteeseen täysin tyytyväinen. Näin elämän pitää mennäkin eteenpäin. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Mutta minne sitten menisit?Pehmoluopio kirjoitti:Minua huolettaa enemmän se, että koko länsimainen sivistys on lahko eikä siitä sallita erota.
Vaihtona itämainen barbaari kulttuuri.Pehmoluopio kirjoitti:länsimainen sivistys
Siinäpä se, ei ole Impivaaroja. Totalitaariseen luonteeseen kuuluu ettei vaihtoehtoja sallita. Jehovan todistajatkin hävittävät tehokkaasti kiinnostuksen hengellisiin asioihin.Tony Syrjänen kirjoitti:Mutta minne sitten menisit?Pehmoluopio kirjoitti:Minua huolettaa enemmän se, että koko länsimainen sivistys on lahko eikä siitä sallita erota.
Off-topiccia reilusti, mutta kun asian tähän käänsitte, niin kuka sinua kieltää muuttamasta jonnekin kuusen juurelle asumaan ja elättämään itsesi marjoja ja sieniä popsimalla? Suomessakin on sen verran lääniä, että kauan saisit korvessa asustella, ennen ku kukaan löytäisi.Pehmoluopio kirjoitti:On. Minua huolettaa enemmän se, että koko länsimainen sivistys on lahko eikä siitä sallita erota.Jakke kirjoitti: Olen tilanteeseen täysin tyytyväinen. Näin elämän pitää mennäkin eteenpäin. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Mutta hei, onhan täällä vielä se Lutin-veljesten tasavalta ihan karttaan piirrettynä Patvinsuon laidalla, vaan kuuluneeko jo itse puistoon? Sieltä tasavallastaan luontaiselinkeinoa harjoittivat ja tarvittaessa häiriköijät karkoittivat huitsin nevadaan. Nyttemmin vallan tyhjillään on.Pehmoluopio kirjoitti:Siinäpä se, ei ole Impivaaroja.