Jeesus Kristus tuhoutuu.

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Jeesus Kristus tuhoutuu.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jeesus Kristus tullaan tuhoamaan maapallon suurimpien sekaannuksien aikana lähivuosina. Hän on se joka aiheuttaa ihmisille kaikkein suurimpia ongelmia näinä aikoina. Hän TEKI tämän maailman oppiakseen jumalan alaisuudessa sen, että hän ei voi nousta korkeammalle kuin opettajansa. Niinpä Saatana pantiin näyttelemään pahan osaa Jeesuksen silmille, vaikka Saatana olikin vain viaton langennut enkeli, ja näin ollen voimaton välittömästi muuhun kuin itsepuolustukseen syyttäviä hyökkäyksiä vastaan pimeydessä.

Saatana nykyään ei merkitse ihmisille muuta kuin jotakin kirosanaa tai pahuuden ilmentymää. Saatana itse oli se jolle jumala antoi vapauden kiusoitella hengessä arvottomia, ja näin ollen itse herra tuli tuomitsemaan ihmisille luomansa valtakunnan. Vaikka Jeesus oli luomassa tätä valtakuntaa, hän oli pelkkä sätkynukke iankaikkiselle.

Nykymaailmassa jossa ihmiset alkavat olla hyvin tarkkanäköisiä vilppiä kohtaan (johtunee aivojen sopeutumisesta päivittäiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen), he ovat enenevässä määrin alkaneet ymmärtää, miksi mielikuvat uskonnollisista henkiolennoista on täytynyt kehittää alun perin. Jotkut jotka seuraavat uniaan ja hallitsevat niitä nykyään, saattavat hyvinkin ymmärtää monien asioiden perustan. Univertaus on monille aika outo asia, mutta sitten kun on itsensä koulinut siihen malliin että sen voi kokea, niin sieltä se vain tulee. Ikäänkuin virtana lopulta täyttäen tynnyrin.

Nykymaailma on sellaisessa mallissa, että sille ei kovin hääppöstä loppua ole odotettavissa. Ja kun ajatellaan Jeesusta Kristusta ottamassa osaa tähän suureen loppukamppailuun, en ole itse voinut tulla muuhun tulokseen kuin että niin paljon kuin hän on pahaa aiheuttanut tekemällä kaikki nykyiset järjestelmät joita uskonnot aika pitkälle määräävät, näillä hän tulee vain tuhoamaan sen "menestymättömän valtakuntansa" joka lyö itseään kuoliaaksi asti.

Ja hänen nimensä jonka hän itselleen vahvimpana ja vanhimpana halusi, tullaan ottamaan häneltä pois. Hänestä ei paljon jäljelle jää kun hänet syöstään ikuiseen pimeyteen luomansa maailman kanssa. Ja näin ollen hänestä ei enää koskaan tulla kuulemaan.

Isältä pojalle:
"Sillä kirouksella jolla te kiroatte minut, sillä tullaan teidät kiroamaan."