Salivalvoja

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
laureena

Salivalvoja

Viesti Kirjoittaja laureena »

Hei!

Sain viime viikon aikana toimia avustavana salivalvojana :D
Ei siis mitään JT touhua, vaan ihan perus leikkaussali toimintaa. Siellä salivalvoja(t) hakevat instrumentteja, sammuttavat/sytyttävät valoja, vastaavat lääkärin puhelimeen jne... Niin ja jopa raapivat lääkärin nenää (ei sisältä, vaan ulkoa) :D Aika hassu juttu vaan..
Jag tror att jag kommer från Malmö.
Bergerac

Re: Salivalvoja

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Salivalvoja eli "Salivahti"

Näin lakkojen aikana mielleyhtymänä juolahti "Lakkovahti".

Odotan innolla sitä päivää, jolloin vilpittömät Jehovan Todistajat ryhtyvät lakkoon kuvainnollista työnantajaansa (Seura) vastaan.
Lakkovahdit päivystävät salilla ja esimiesvoimin (vanhimmat+jotkut valitut) pyritään järjestämään kokoukset, tutkistelut ym. Lakkovahdit voisivat sanallisesti pyrkiä estämään rikkureiden (jt:t, kiinostuneet, ei kastetut) käynti salilla. :lol:

Voi olla että joudun odottamaan kauan. Johtuen siitä että itse tm Jehova on Seuran kautta yksipuolisesti ilmoittanut vilpittömille Jehovan Todistajille yksipuolisen työsopimuksen ehdot ja niistä ei voi valittaa eikä muuttaa eikä kritisoida mikäli liittoon on liitytty (kastettu). Eikun anteeksi, siis voi muuttaa mutta vain Seuran toimesta jolloin ollaankin vilkkuvassa valossa. :lol:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

laureena kirjoitti: Sain viime viikon aikana toimia avustavana salivalvojana :D
Onneksi olkoon vaan, kuulostaa vastuulliselta, mutta kun itse asian noin esitit niin myös hauskalta. Lääkärin nenän rapsuttaminen...:)

Tässä joku viikko sitten olin torstai-iltana menossa (normaaliin tapaan) salille, ja mainitsin siitä puhelimessa eräälle ex-jehovantodistajalle. Sitä rupesi naurattamaan!?! Sitten rupesin itsekin miettimään, miten elämäntapani ovatkaan muotoutuneet siten, että käyn kuntosalilla pääsääntöisesti sunnuntaisin, tiistaisin ja torstaisin. Juuri samoina päivinä kuin kokoukset olivat silloin ennen...friikkiä!!
And Justice For All
paula

Viesti Kirjoittaja paula »

Onnea vaan valvojalle, jatkossa tulee varmaan lisää vastuutehtäviä.

Kun työpisteessäni jaetaan tehtäväkohteita ja sanotaan että meet kentälle, niin kyllähän se vieläkin lähes 20v. toimettomuuden jälkeen vähän säväyttää :( enhän mä....
Töissä se kylläkin tarkoittaa että käyn kotihoidossa "ovelta ovelle" vanhusten luona. On muuten tosi mukavaa täällä maalla. :D

hyvää jatkoa urallesi
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

paula kirjoitti:Kun työpisteessäni jaetaan tehtäväkohteita ja sanotaan että meet kentälle, niin kyllähän se vieläkin lähes 20v. toimettomuuden jälkeen vähän säväyttää :( enhän mä....
Kieltämättä huvitti minuakin tuossa viime viikolla, kun pomoni totesi minulle kehityskeskustelua pitäessään, että nykyisissä työtehtävissäni "sun on turha kuvitellakaan, että ehdit juuri kentällä olemaan" :lol:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Vastaa Viestiin