Iloista vappua!
Valvoja: Moderaattorit
-
rippeli
Iloista vappua!
Vappu tulee ja ainakin minulla alkaa vapaatkin sopivasti. Tiedossa on mukavaa mökkeilyä iloisessa maailmallisessa seurassa.
Miten aiotte viettää vappua, vai menee ohi kokonaan? Itse olen joskus ajatellut, että olisi kiva osallistua edes kerran elämässä jonkin sortin vappumarssille, mutta taitaa jäädä tälläkin kertaa väliin. Nakkeja menee kuitenkin suuhun, ja mahdollisesti myös silmille.
Iloista vappua kaikille säästä piittaamatta!
Miten aiotte viettää vappua, vai menee ohi kokonaan? Itse olen joskus ajatellut, että olisi kiva osallistua edes kerran elämässä jonkin sortin vappumarssille, mutta taitaa jäädä tälläkin kertaa väliin. Nakkeja menee kuitenkin suuhun, ja mahdollisesti myös silmille.
Iloista vappua kaikille säästä piittaamatta!
Let me go Master I hate you so
-
Markku Meilo
Re: Iloista vappua!
Niin ylevään ja rakentavaan menoon osallistuminen edellyttää jo vankkaa uskoa vapun jälkeiseen elämään.rippeli kirjoitti:Itse olen joskus ajatellut, että olisi kiva osallistua edes kerran elämässä jonkin sortin vappumarssille, mutta taitaa jäädä tälläkin kertaa väliin.
Kaikesta huolimatta ankkuroikaamme nyt jo katseemme 2012 maailmanloppuvuoteen, jolloin saamme vapusta irti tämänvuotistakin enemmän ravitsevaa vapaa-aikaa. Vuonna 2012 voi tosi vappu-uskova aloittaa hartauskeskittymisen jo edeltävänä perjantaina, vapun aatto kun osuu maanantaille.
Vappua sinne itärajan tuntumaankin.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
äänilaiteveli
Tyttöystävän kanssa pääkaupunkiseudulle juhlistamaan vappua alkoholin ja loistavan musiikin parissa. 
Hauskaa ja iloista vappua myös kaikille palstalaisille.
Hauskaa ja iloista vappua myös kaikille palstalaisille.
"Ole siis valpas, ehkä sinussa oleva valo on pimeyttä." Luuk 11:35
- Jaakko Ahvenainen
-
Aaac
Vappu on alun perin kevään, sittemmin ylioppilaiden ja tuoreimpana työläisten juhla.
Hyvää vappua kaikille!
Hyvää vappua kaikille!
Religionsfri.
-
Markku Meilo
Josta voimme jehovantodistajapohjalta päätellä, että kevät, ylioppilaat ja työnteko ovat pakanallisia.Aaac kirjoitti:Vappu on alun perin kevään, sittemmin ylioppilaiden ja tuoreimpana työläisten juhla.
Kaikesta pakanallisuudesta huolimatta.Hyvää vappua kaikille!
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
- Tony
Glada vappen vaan kaikille ja pidetään se keittokäsi (edes jonkinlaisessa) kontrollissa. 
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
toolman
-
ex palv.valvoja
Iloista vappua myös minultakin.
Vaimo meni just lämmitteleen saunaa joten mitekäs täs voiskaan iloisempi ollakkaan.
Vaimo meni just lämmitteleen saunaa joten mitekäs täs voiskaan iloisempi ollakkaan.
-
Bergerac
Vappu tuli, oli ja meni ja jatkui 
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
sorbet
.....ja olis saanut jatkua kaemminkin....ensi vappua odotellessa