Jäähyväiset aseille
Valvoja: Moderaattorit
- Jaakko Ahvenainen
Jäähyväiset aseille
Olen kirjoittanut Veljesseuraan kuta kuinkin sen perustamisesta alkaen. Tuolloin eli vielä pikkuruinen epäilys, ettei tämä foorumi jaksaisi nostaa itseään silloisten keskustelupalstojen joukkoon. Lupauduin tukemaan Veljesseuraa kirjoituksillani.
Toisin on käynyt. Kolmessa vuodessa Veljesseura.org on kasvanut Suomen johtavimmaksi jehovantodistajuuteen liittyväksi keskustelufoorumiksi. Eräs tähän johtaneista merkittävimmistä syistä lankeaa paitsi ylläpitäjien, myös moderaattoreiden osalle. Palsta on pysynyt varsin asiallisena siitäkin huolimatta, että moderaattoreita on toisinaan kohtuuttoman rankasti moitittu.
Veljesseura.org:n jakama tieto on pääsääntöisesti ollut hyvin asiallista ja monipuolistakin. Tavallaan jokainen kirjoittaja on paneutunut omaan erikoisosaamiseensa, mistä palstaa seuraavien ja palstalle tulokkaiden on ollut hyvä seurata keskusteluja, mutta enemmänkin: saada lukea jehovantodistajuuden vaietuista puolista tietoa, jota vasten ei käy kiistäminen, ei edes Tikkurilan haaratoimiston.
Erityisen vahvoina kirjoittajina nousevat esille Markku Meilo, Aaac, Ariadna, RaM, Tony Syrjänen ja monet, monet muut Exegeettiä unohtamatta. Tämän kunnioittamani valkohapsisen älykön tekstejä on minun ollut mieluisaa lukea ja kuunnella, joten myös Johanneksen Poika nöyränä totuuden esilletuojana tulee tässä yhteydessä mainita.
Tätä voidaan pitää jäähyväiskirjoituksena. Nimimerkki Jaakko Ahvenainen katsoo asialliseksi siirtyä kirjoittajana takavasemmalle ja näin vähitellen poistua näyttämöltä. Tehtäväni Veljesseura.org:ssa on tullut suoritettua. Minua ei enää tarvita, Veljesseura pyörii jo omillaan vallan mainiosti. Haluan ainoastaan kiittää niistä monen monista hienoista keskusteluista, joita olen saanut käydä Veljesseurassa. 1975 on kohdallani täyttynyt. Ovi sulkeutuu nyt.
Toisin on käynyt. Kolmessa vuodessa Veljesseura.org on kasvanut Suomen johtavimmaksi jehovantodistajuuteen liittyväksi keskustelufoorumiksi. Eräs tähän johtaneista merkittävimmistä syistä lankeaa paitsi ylläpitäjien, myös moderaattoreiden osalle. Palsta on pysynyt varsin asiallisena siitäkin huolimatta, että moderaattoreita on toisinaan kohtuuttoman rankasti moitittu.
Veljesseura.org:n jakama tieto on pääsääntöisesti ollut hyvin asiallista ja monipuolistakin. Tavallaan jokainen kirjoittaja on paneutunut omaan erikoisosaamiseensa, mistä palstaa seuraavien ja palstalle tulokkaiden on ollut hyvä seurata keskusteluja, mutta enemmänkin: saada lukea jehovantodistajuuden vaietuista puolista tietoa, jota vasten ei käy kiistäminen, ei edes Tikkurilan haaratoimiston.
Erityisen vahvoina kirjoittajina nousevat esille Markku Meilo, Aaac, Ariadna, RaM, Tony Syrjänen ja monet, monet muut Exegeettiä unohtamatta. Tämän kunnioittamani valkohapsisen älykön tekstejä on minun ollut mieluisaa lukea ja kuunnella, joten myös Johanneksen Poika nöyränä totuuden esilletuojana tulee tässä yhteydessä mainita.
Tätä voidaan pitää jäähyväiskirjoituksena. Nimimerkki Jaakko Ahvenainen katsoo asialliseksi siirtyä kirjoittajana takavasemmalle ja näin vähitellen poistua näyttämöltä. Tehtäväni Veljesseura.org:ssa on tullut suoritettua. Minua ei enää tarvita, Veljesseura pyörii jo omillaan vallan mainiosti. Haluan ainoastaan kiittää niistä monen monista hienoista keskusteluista, joita olen saanut käydä Veljesseurassa. 1975 on kohdallani täyttynyt. Ovi sulkeutuu nyt.
-
Aaac
Re: Jäähyväiset aseille
Kiitos Jaakko kirjoituksistasi, ja käyhän kuitenkin välillä piipahtamassa!
Religionsfri.
-
toolman
Avaa meille Dooris. door = ovi. Tähtilampun alla siinä sängyn laidalla... ja muuta vastaavaa.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Ovi sulkeutuu nyt.
tool ja öl on elämää.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Kuiteskin palaat, kun alkaa kommentihammasta kolottaa. Pitäisköhän provoilla jotain soppelia, hampaat kireällä luettavaa...?Jaakko Ahvenainen kirjoitti: Tätä voidaan pitää jäähyväiskirjoituksena. Nimimerkki Jaakko Ahvenainen katsoo asialliseksi siirtyä kirjoittajana takavasemmalle ja näin vähitellen poistua näyttämöltä. Tehtäväni Veljesseura.org:ssa on tullut suoritettua. Minua ei enää tarvita
Kiitos sinulle monista hienoista kirjoituksista.
And Justice For All
-
laureena
Kiitos och tack!
Me kaikki siirrymme jossain vaiheessa eteenpäin. Minä edelleen syljeskelen valtakunnansalin portaisiin jos kuljen ohi ja kukaan ei näe.
Me kaikki siirrymme jossain vaiheessa eteenpäin. Minä edelleen syljeskelen valtakunnansalin portaisiin jos kuljen ohi ja kukaan ei näe.
Jag tror att jag kommer från Malmö.
-
Bergerac
Tänne mahtuu edelleenkin sekaan. Nyt ja myöhemminkin.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Tätä voidaan pitää jäähyväiskirjoituksena. Nimimerkki Jaakko Ahvenainen katsoo asialliseksi siirtyä kirjoittajana takavasemmalle ja näin vähitellen poistua näyttämöltä.
Ja onhan noi sun muut yhteystiedot onneksi tallessa.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Pehmoluopio
Kiitos, Jaakko! Juttujasi oli ilo seurata!
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
rippeli
Älähän Jaakko kuitenkaan kokonaan palstaa hylkää. Olet ollut se hyvä neutraali ja rehellinen kanava tässä lahkon riepottamassa massassa. Olisi surku jos kokonaan jäisit pois. Tuetaan tätä palstaa mahdollisuuksien mukaan mutta ilman paineita.
Erityisesti kaipaan noita hienoja kirjoituksiasi raamatun historialliskriittisestä tulkinnasta.
Erityisesti kaipaan noita hienoja kirjoituksiasi raamatun historialliskriittisestä tulkinnasta.
Let me go Master I hate you so