Taas uusi uhkaus

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Johanneksen poika
Viesti:

Taas uusi uhkaus

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Sain tänään taas uuden uhkauksen sähköpostin välityksellä. Aikaisemmat uhkaukset olen jättänyt "omaan arvoonsa", mutta nyt ilmoitin siitä suoraan poliisille. Joten tästä lähtien kaikki saamani uhkaukset menevät poliisin tutkittavaksi. Poliisin on helppo saada käyttäjän IP-osoite selville.

Ihmettelen vain sitä suurta vihaa, mitä jotkut tuntevat minua vastaan.
rippeli

Re: Taas uusi uhkaus

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Johanneksen poika kirjoitti:Sain tänään taas uuden uhkauksen sähköpostin välityksellä. Aikaisemmat uhkaukset olen jättänyt "omaan arvoonsa", mutta nyt ilmoitin siitä suoraan poliisille. Joten tästä lähtien kaikki saamani uhkaukset menevät poliisin tutkittavaksi. Poliisin on helppo saada käyttäjän IP-osoite selville.

Ihmettelen vain sitä suurta vihaa, mitä jotkut tuntevat minua vastaan.
Kukas nyt siuta vihais?
Minkälaisia uhkauksia olet saanut?
Let me go Master I hate you so
Johanneksen poika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

rippeli kirjoitti: Kukas nyt siuta vihais?
Minkälaisia uhkauksia olet saanut?
Ehkä joku vihaa minua nettikirjoitteluni ja kotisivujeni takia.

Vihamiehiähän minulla on paljon esim. espoolaisissa vanhimmissa ja Betelissä. Mutta en voi oikein tätä uhkausta heidän piikkiinsä laittaa. Tai mistä minä tiedän. En ota kantaa, kuka tällä kertaa on uhkauksen takana. Ehkä poliisi sen selvittää.

"Tutkinnallisista syistä" en voi tässä vaiheessa kertoa enempää uhkauksen laadusta. Mutta kyllä siinä kuolemakin mainitaan.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Johanneksen poika kirjoitti:Ihmettelen vain sitä suurta vihaa, mitä jotkut tuntevat minua vastaan.
Ja ihan syystä.

Vihan osoittaminen johtuu henkilön epäuskosta edustamaansa Jumalaa ja/tai uskonnollista järjestöä kohtaan. Jos henkilö todella uskoo edustamansa uskonnollisen järjestön Jumalaan ja siihen, että tämä jakaa oikeuttaan jokaiselle ansionsa mukaan, niin henkilöllä ei ole ainuttakaan syytä lähteä jakamaan omaa oikeuttaan ennen aikojaan.

Muutenkin on mielenkiintoista mihin monien uskontojen Jumalat tarvitsevat sitä vihaa, jota uskontojen jäsenet tuntevat ja toteuttavat niin kovin hartaasti, ja niin monella eri tavalla.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Juu. Tuo vihaaminen on tuttua ja välillä se saa huvittavia piirteitä. Baarissa saattaa tulla aktiivinen "kiinnostunut" kertomaan millainen kusipää olen, taikka sitten oma äiti yrittää tehdä perinnöttömäksi, vaikka hänkään ei ole käynyt vuosiin kokouksissa.
Mutta kun aletaan henkeä uhkaamaan, niin silloin jokaisen sivistyneen ihmisen velvollisuus on tehdä tutkintapyyntö.
Näin hieman jo ulkopuolelle päässeenä on huvittavaa seurata miten vakavasti ihmiset suhtautuvat omasta mielestäni naurettaviin asioihin.
Let me go Master I hate you so
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Panokset ovat koventuneet "teokraattisessa sodankäynnissä". Onko oikea sota alkanut, vai "luopiden vaino"?

Johanneksen poika on toiminut ainoalla oikealla tavalla: ilmoittanut laittoman uhkauksen poliisille. Toivottavasti asia selviää!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Joskus oli (H2O:lla ?) kirjoitus kirjastosta kiinninapatusta, joka yritti pihistää lahkosta ja lahkolaisuudesta kertovaa kirjallisuutta. Hän oli puhunut että kirjat ovat "saatanan kurnutusta".

Sai käsityksen että hän oli ottanut varsin konkreettisesti lahkon piirissä esitetyt puheet, jotka normaalimmat värvärikaksikot olivat ehkä enemmänkin mieltäneet "hengennostatuspuheiksi" eikä konkreettiseen toimintaan kehottaviksi. Tarkoituksena tietysti myös varoittaa lukemasta.

Lahkossahan on mielenterveysrajoitteisia ja erilaisia puhujia jotka ehkä kokevat olevansa sitä enemmän oikeassa mitä voimakkaampia sanoja käyttävät.

Olisikin toivottavaa että nyt puhuttu asia selvitettäisiin perin juurin, mahdolliset yllytykset mukaan lukien. Jos hoidon tarpeessa oleviin törmättäisiin, niin mikäs siinä sitten, hoitoon vain.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Johanneksen poika kirjoitti:
rippeli kirjoitti:Vihamiehiähän minulla on paljon esim. espoolaisissa vanhimmissa ja Betelissä. Mutta en voi oikein tätä uhkausta heidän piikkiinsä laittaa. Tai mistä minä tiedän. En ota kantaa, kuka tällä kertaa on uhkauksen takana. Ehkä poliisi sen selvittää.
Mutta tulee muistaa että sinulla (ns luopioina, kuten monet meistä täällä, ainakin Seuran mielestä tai vilpittömien Jehovan Todistajien mielestä mutta varustettuna Seuran asentaman kuvainnollisen aivopultin yksinoikoisella ajattelumallilla) voi olla juurikin eräänlainen tulevaisuus/toteama mikäli tarkastellaan asioita tm Seuran kirjallisuuden osalta. :mrgreen:, mutta meneehän siinä samalla aika iso osa maapallon populaatiota kun itse tm Jehova ryhtyy toimiin. Mutta toki tm Seura (itse tm Jehovan jatkeena) kertoo miten tästä haasteesta voi selvitä....se tosi tm totuus ala tm Jehova ala Seura. :mrgreen:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Vastaa Viestiin