Olin konventissa.
Valvoja: Moderaattorit
-
Outolintu
Olin konventissa.
Joo oli mielenkiintoinen kokemus, tottakai kaikki olivat kavereita ja paljon sain huomiota.
Vaikeuksia oli mulla pysyä sitten niiden opinkappaleiden perässä, ja selväksi tuli että todellakin yhteisö on kaikki, melkeinpä enemmän kuin Jehova itse.
Myös oli keskustelu siitä että miten vanhimmat voivat torua ja sitten erottaa tottelemattoman yhteisöstä,
ja sitten oli erotettu takaisin otettu joka totuuden oli löytänyt.
Tuo ylimaallinen totuus se jotenkin tuppaa ärsyttämään, kyllä minä näen totuutta muuallakin kuin heidän jutuissaan.
Vaikeata myös on katsella kun oli NIIN paljon kauniita naisia, vapaita kauniita naisia.
Yritin yhtä afrikan kaunotarta siinä jututtaakin mutta heti tuli joku kotka ja vei pois.
Kaikkiko tehdään JT jengissä yhdessä, ainakin se syömis tapahtuma oli yhtä aikaa, tokihan se on selvä että sitä tarvitsee seuraa mutta ovatko he kaiken aikaa yhtä tiiviissä käymisessä keskenään?
Huvitti se kala tarina, mikä kala on niin iso että siellä voi ihminen 3pv olla? Valas on tietääkseni nisäkäs ja muutenkin on selvä että k.o. tapahtuma on satu mutta monille se upposi täydestä.
No mutta kaikin puolin hauska reissu vaikka ottikin voimille.
Vaikeuksia oli mulla pysyä sitten niiden opinkappaleiden perässä, ja selväksi tuli että todellakin yhteisö on kaikki, melkeinpä enemmän kuin Jehova itse.
Myös oli keskustelu siitä että miten vanhimmat voivat torua ja sitten erottaa tottelemattoman yhteisöstä,
ja sitten oli erotettu takaisin otettu joka totuuden oli löytänyt.
Tuo ylimaallinen totuus se jotenkin tuppaa ärsyttämään, kyllä minä näen totuutta muuallakin kuin heidän jutuissaan.
Vaikeata myös on katsella kun oli NIIN paljon kauniita naisia, vapaita kauniita naisia.
Yritin yhtä afrikan kaunotarta siinä jututtaakin mutta heti tuli joku kotka ja vei pois.
Kaikkiko tehdään JT jengissä yhdessä, ainakin se syömis tapahtuma oli yhtä aikaa, tokihan se on selvä että sitä tarvitsee seuraa mutta ovatko he kaiken aikaa yhtä tiiviissä käymisessä keskenään?
Huvitti se kala tarina, mikä kala on niin iso että siellä voi ihminen 3pv olla? Valas on tietääkseni nisäkäs ja muutenkin on selvä että k.o. tapahtuma on satu mutta monille se upposi täydestä.
No mutta kaikin puolin hauska reissu vaikka ottikin voimille.
Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
- Jaakko Ahvenainen
Re: Olin konventissa.
Elämä kovaa on, veliseni - ja vaarallista. Kenenkäs sitä sanotaan jonkun ekakertaa pahuuteen vietelleen. Toki taru tämäkin, juutalainen taru. Muita vastaavia on myös.Outolintu kirjoitti:Vaikeata myös on katsella kun oli NIIN paljon kauniita naisia, vapaita kauniita naisia.
Mitä! Oliko konvassa safkaa tyrkyllä. Ennen oli kyllä ja sitten taas ei, mutta yhtäjalkaahan sitä todistajat, joskin konvat ovat hiukka eri juttu, siellä erityisesti. Kerros tästä enemmän. Onko käytäntö taas muuttunut ( se kohtuullista olisi) ja paljonko maksoi safka?Outolintu kirjoitti:Kaikkiko tehdään JT jengissä yhdessä, ainakin se syömis tapahtuma oli yhtä aikaa, tokihan se on selvä että sitä tarvitsee seuraa mutta ovatko he kaiken aikaa yhtä tiiviissä käymisessä keskenään?
Ei, kyl maar se silli ol tai sardiini. Kaikki menee läpi. Kuuluu usko(nno)n ytimeen.Outolintu kirjoitti:Huvitti se kala tarina, mikä kala on niin iso että siellä voi ihminen 3pv olla? Valas on tietääkseni nisäkäs ja muutenkin on selvä että k.o. tapahtuma on satu mutta monille se upposi täydestä.
Kiitos kivasta kokemuksen kerronnasta. Pärjäilehän.Outolintu kirjoitti:No mutta kaikin puolin hauska reissu vaikka ottikin voimille.
-
Vieras
"näen totuutta muuallakin kuin heidän jutuissaan" Heidän jutuissaan päinvastoin totuus on ratkaisevasti korvattu valheella.
Klikkaa esiin tuo pääsivu veljesseura.org ja tutki mitä materiaalia se tarjoaa. Linkkien osastosta löytyy juuri sinulle sopivasti, kuten Myllynkivisivut taikka Raamattu tarinoi, taikka mitä vain, ihan vesi nousee kielee kun empaattisesti ajattelee tilannettasi ja tarjolla olevaa, tekisi mieleni sanoa jehovan pöytää, mutta koska sivut ovat ylläpitäjän niin sanotaan että pöytiä löytyy eri annetuilla nimikkeillä.
Klikkaa esiin tuo pääsivu veljesseura.org ja tutki mitä materiaalia se tarjoaa. Linkkien osastosta löytyy juuri sinulle sopivasti, kuten Myllynkivisivut taikka Raamattu tarinoi, taikka mitä vain, ihan vesi nousee kielee kun empaattisesti ajattelee tilannettasi ja tarjolla olevaa, tekisi mieleni sanoa jehovan pöytää, mutta koska sivut ovat ylläpitäjän niin sanotaan että pöytiä löytyy eri annetuilla nimikkeillä.
-
Seuran todistaja
Olit vain yhden päivän, mutta me todistajat joudumme kuuntelemaan niitä kierrätyspuheita - "kiire on, loppu on taas lähellä" - kolme päivää. On siinä takapuoli kovilla ja aivojen on vaikea käynnistyä maanantaina työviikkoon oltuaan kolme vuorokautta virransäästöllä.Outolintu kirjoitti:No mutta kaikin puolin hauska reissu vaikka ottikin voimille.
Enemmän kenttäpalvelusta!
-
Vieras
jt ei voi vakavasti keskustella lahkoedustajan kanssa että mitä sitten todella tulisi tehdä jos loppu on lähellä, koska teema on manipulatiivinen, ole aherra lahkon eteen ja pelkää, jotta ahertaisit kysymättä enempiä lahkon eteen.
Mitä itse tekisit jos lääkäri puhuisi aivokasvaimen tuomasta viikon elinajan odotteesta ?
Lopun käsittäminen lopuksi merkitsisi myös konkreettista pettymystä lahkoon koska se on antanut ohjeen, jolta on puuttunut peruste ja joka on johtanut vakaviin toimiin kuulijan puolelta.
Lahko on kuin mustalaisakka povatessaan, kuulijaa pitää viihdyttää mutta kiinni ei saa jäädä ennustuksestaan myöhemminkään, se on osattava tarinoida.
Mitä itse tekisit jos lääkäri puhuisi aivokasvaimen tuomasta viikon elinajan odotteesta ?
Lopun käsittäminen lopuksi merkitsisi myös konkreettista pettymystä lahkoon koska se on antanut ohjeen, jolta on puuttunut peruste ja joka on johtanut vakaviin toimiin kuulijan puolelta.
Lahko on kuin mustalaisakka povatessaan, kuulijaa pitää viihdyttää mutta kiinni ei saa jäädä ennustuksestaan myöhemminkään, se on osattava tarinoida.
-
Outolintu
Olen pahoillani pakaroittesi puolesta, mulla ei yläpää meinaa kestää...Seuran todistaja kirjoitti:Olit vain yhden päivän, mutta me todistajat joudumme kuuntelemaan niitä kierrätyspuheita - "kiire on, loppu on taas lähellä" - kolme päivää. On siinä takapuoli kovilla ja aivojen on vaikea käynnistyä maanantaina työviikkoon oltuaan kolme vuorokautta virransäästöllä.Outolintu kirjoitti:No mutta kaikin puolin hauska reissu vaikka ottikin voimille.
Jaakko, oli eväät mukana, näin oli neuvottu. Vettä oli ilmaiseksi tarjolla.
- Jaakko Ahvenainen
Näin arvelinkin. Ennen oli kaikki paremmin: safkaa sai, eikä se mitään maksanut. Kahvia ja teetäkin oli vedestä nyt puhumattakaan. Ovat tainneet sittemmin ottaa tämän raamatullisen totuuden käytäntöön nuukuudessaan (Mt 10:42). Vaan minkäs teet: täydellä vatsalla nukut, nälkäisenä safkaa mielit, suolten kurnuttaessa. Siinä sitä kurpasta kovaa käntynpalaa hamuaa, kuten kerjäläispoika kerrassaan.Outolintu kirjoitti:Jaakko, oli eväät mukana, näin oli neuvottu. Vettä oli ilmaiseksi tarjolla.
Edit: Vettä ja leipää, sepä somaa uskollisen ja ymmärtäväisen orjan orjalle, orjalle jolle uskollinen jakaa leipänsä oikean aikaan. Ei tainnut edes taivaan mannaa ollut nähtävillä. Yksi hyvä syy olla konviin menemättä. Sopisi purtavaa olla, vaikka rahaa vastaan, mutta se minuuttiaikataulu.
Viimeksi muokannut Jaakko Ahvenainen, 18.06.2010 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
RaM
HUI HUI.... onko se konventti nyt jo ennen juhannusta!?!?!? Sen lopun täytyy olla kyllä nyt tällä kertaa aivan erityisen lähellä. Voisiko joku konventissa kävijä ystävällisesti kysyä siellä puolestani, että kauanko se lahko laskee väärän uskonnon häviämisessä kaikestaan aikaa menevän... sen kun pitäisi ehtiä tapahtua vielä tässä lopun välissä. 
- Jaakko Ahvenainen
Totta helkkarissa, jos sitä vedellä pitää olla. Hyvin on loppu lähellä... about 2 viikkoa. Jaa, no meikäläisen ihroilla 4-6. Nyt tuli nälkä. Lisäys: Eikös se väärä uskonto mennyt nurin vuosien 2007 / 2008 vaihteessa!RaM kirjoitti:Sen lopun täytyy olla kyllä nyt tällä kertaa aivan erityisen lähellä.
-
Vieras
Onko ollut puhetta tuon eväspuolen muutoksesta, että perustuuko uuteen, kirkkaampaan valoon joka vielä kirkastuu kunnes saavuttaa keskipäivän tason (jonka jälkeisestä tilanteesta ei sitten juurikaan puhuta) vai onko kysymys entistäkin rakkauvellisemmast järjestelyyst jehooovan pöyräs ?
- Jaakko Ahvenainen
Äh. Mihinkään perustu. Niukat on Firmalla eväät. Vettä ja omaa leivänkyrsää hamaan tappiin asti. Tässä ei fyrkat(kaan) auta. Noon Jehoovan pöyrät ny niukimman jälkke. Ei tää heit varmaans koske ja sää tierät keit.
-
toolman
Konventtiin menijöille: Ei laitan rintamainoskortti koska raamatussa ei sanota niin.
Hän on kapinallinen.
Hän on kapinallinen.
tool ja öl on elämää.
-
Markku Meilo
Tuollaista en muista, mutta sen olen lukenut, että kaikkien uskontojen kuperkeikan piti tulla 1874-1914 -välillä ja sitten 1915 ja sitten 1918. 1925-maailmanlopun lisäksi tietysti ennen 1930- ja 1940-lukujen maailmanloppuja, 1951/1954, 1975, 1984, 1989, 1994 ja 2000 maailmanloppuja unohtamatta. Kaiken tuon jälkeen on melkoinen sekamelska kun 1950-luvun alussa Vt-seurakin tunnustautui uskonnoksi.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Lisäys: Eikös se väärä uskonto mennyt nurin vuosien 2007 / 2008 vaihteessa! :mrgreen:
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
- Jaakko Ahvenainen
Aivan oikein. Se liippasi vain läheltä. Valtakunnan uutisissahan (kn37-Fi) vuodelta 2006 tämä ilmoitetaan: "Väärän uskonnon loppu on lähellä". Kas väärä uskonto sekaantuu politiikkaan, levittää vääriä oppeja, sallii moraalittomat sukupuolisuhteet, minkä lisäksi suosii uskonnollisia johtajia, jotka käyttävät lapsia seksualisesti hyväksi. Tämän kaiken ja muun lisäksi harjoittaa spiritismiä, mitä oikea uskonto ei missään tapauksessa tee, sillä se edistää rakkautta, luottaa jumalan sanaan, lujittaa perheitä ja pitää yllä korkeita moraaliperiaatteita.Markku Meilo kirjoitti:Tuollaista en muista...
Ei sovi unohtaa, että suosii omia pedofiilejaan, tappaa verikiellollaan ihmisiä, suosii spiritismin harjoittajia, kuten Westcott'ia ja Hortia, jotka kumpikin olivat tämän harrastajia. http://www.chick.com/reading/books/158/158_44.asp . Ja tietenkin hajottaa perheitä, missäs se mainostettu rakkaus luuraakaan: "punaisissa huoneissako"!
Kiitos oikaisusta, Make.
Edit: Ja tietenkin etc...
-
Outolintu
No tämä konventtihan kestää viikonlopun ja juhannusviikonloppuna on uusi konventti, eli pelastusta olisi tarjolla, ja orjanpaikkoja vapaana.