No otapa tästä alkuunsa: http://freedomainradio.com/board/blogs/ ... usion.aspx ja tule sitten kysymään kun tarvitset lisää.Masennus kirjoitti:Puhun nyt masennuksen välittömästi ja pysyvästi poistavan keinon parhaasta toteutustavasta.
Rakasta kuolemaa, lakkaa uskomasta illuusioihin.
Siksi, koska loppu tulee joka tapauksessa, mutta muista elää sitä ennen. Katsos, jos elämä on ikuista, niin kukaan ei ponnistele elääkseen. Vain kuoleminen tekee elämästä mielekästä. Elä siis niin kuin viimeistä päivää sinne syyskuuhun asti, niin sitten huomaat, että haluat elää enemmän. Jos et, niin sinun aikasi todellakin on kuolla. Tämän takia sanoinkin "rakasta kuolemaa".Masennus kirjoitti:
Olen nyt päätökseni tehnyt, loppu tulee syyskuun alkupuolella. Miksi juuri silloin? No miksi ei?
Voit tulla vaikka hulluksi elämällä kuin viimeistä päivää, ei sillä ole mitään väliä, koska kuolet joka tapauksessa. Harvasta kuolleesta muistellaan että tämä oli hullu eläessään ja jos on vanha niin hulluus kuuluu vähän niin kuin ikään.
Minulla on ollut kurja elämä, mutta olen rakastanut sitä kurjuutta enemmän kuin monet omaa ylellisyyttään, paitsi nyt ei ole edes sanottavammin kurjaa. Minä olen kuin jumalatar, teen ihmeellisiä asioita -verrattuna lapsuuteeni saati esivanhempiini, siksi on helppo kuvitella, että pystyn tekemään loputkin. Ihmisestä on tullut jumala jumalan paikalle ja hän on silti onneton ja kuitenkin sata vuotta sitten omat sukulaiset kuolivat ennen kuin pääsivät konttaamasta seisaalleen. Olet kuitenkin sama ihminen. Kuolema on ainoa mikä sinulle on taattu, sitä ei ota kukaan pois. Miksi kiirehtiä sen kanssa, sitä ennen voit kuitenkin elää.
Olen sitä paitsi pessimisti. Jos täältä pääsisi pois kuolemalla oman käden kautta, ei tämä olisi tällainen helvetti lainkaan. Helvetin luonteeseen kuuluu se, ettei sieltä pääse pois. Mitäpä jos ratkaisisit tämän helvetin? Ratkaiset tai et, lopputulos on kuitenkin kuolema.
Minä olen myös utelias. Se johtuu siitä, että olen lakannut pelkäämästä. Kun olen utelias, saan paljon tietoa ja minun uteliaisuuteni vain kasvaa. Siksikään en haluaisi kuolla pois, on vielä selvittämättä asioita.