Jehovan todistajat muistuttaa todella paljon sitä toista amerikkalaista lahkoa, jolla on vielä omituisempi nimi, The Church of Jesus Christ of Latter Day Saints, eli mormoneja. Siksi seuraava konsti vanhan tutun JT-propagandan tuputtamiseen voisi hyvinkin olla oma YouTube-kanava. Se on mukavasti "virallinen", sinne voi tuottaa mielin määrin siirappisia videoita, joissa on yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista. Ja mikä parasta - kommentoinnin voi blokata, eli lahko voi jatkaa oman totuutensa suoltamista kuuntelematta muiden mielipiteitä.
Momonikanava löytyy täältä: http://www.youtube.com/user/MormonMessages#p/p
Lahkon seuraava markkinointikanava?
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieras
Re: Lahkon seuraava markkinointikanava?
Vaikutti kiihkottomamammallta kuin JT. Jäin miettimään, minkä ensivaikutelman saa lahkosta, josta ei tiedä yhtään mitään. Mormoneista en tiedä mitään enkä tiedä, mitä paljastuisi, jos olisi vähän pidempään mukana. Aluksi ainakin voi vaikuttaa kermakakkumaiselta kuten JT:t. Tämä sivusto vaikutti myös modernimmalta kuin JT, jonka joksus olen ajatellut jämähtäneen vähän 80-luvulle.
Olen itse ollut JT-kentällä ja siellä törmännyt mormoneihin. Vanhin, joka oli kanssani kertoi saaneensa tuon mormonin kirjan ja tutustuneensa siihen. Aika yllättävää: luki kilpailevan lahkon mietelmiä.
En tiedä, onko kenelläkään sellaisella, jolla ei oleh henk. koht. / sukulaiskontaktia johonkin lahkoon ylipäätään kiinnostunut tutustumaan vieraisiin oppeihin? Ei ne lahkot niin kovin paljon kiinnosta. JT-tutkistelu on aika tehokas keino ujuttaa opit kiinnostuneen mieleen.
Uudessa mormonitemppelissä Suomessa sai silloin käydä tutustumassa ja siellä kyllä kuitenkin oli hirmuisesti kävijöitä.
Olen itse ollut JT-kentällä ja siellä törmännyt mormoneihin. Vanhin, joka oli kanssani kertoi saaneensa tuon mormonin kirjan ja tutustuneensa siihen. Aika yllättävää: luki kilpailevan lahkon mietelmiä.
En tiedä, onko kenelläkään sellaisella, jolla ei oleh henk. koht. / sukulaiskontaktia johonkin lahkoon ylipäätään kiinnostunut tutustumaan vieraisiin oppeihin? Ei ne lahkot niin kovin paljon kiinnosta. JT-tutkistelu on aika tehokas keino ujuttaa opit kiinnostuneen mieleen.
Uudessa mormonitemppelissä Suomessa sai silloin käydä tutustumassa ja siellä kyllä kuitenkin oli hirmuisesti kävijöitä.