Onks sillä edes merkitystä? Jotkut täällä kirjottelee et usko edes johonkin ja niin mä uskonkin ,meinaan Itteeni! Ja itteensäkkin on vaikee välillä uskoa.
-Ku oli vähän vaikee lapsuus niin meinaa loppua usko itteensäkkin välillä! Mut PAKKO USKOO muuten täst elämäst ei tuu mitään!
-No nyt aiheeseen... Raamattua en oo pitkään aikaan avannu ,mut kattelin tos yhen elokuvan 'black.death. No se sivus vähän tätä aihetta ,kuinka paljon helpommalla ihmiset ois päässy historiassakin jos ei mitään jumalia ois keksitty. -Kyllä se kristin uskokin on osannu pahaa tehdä ,siinä missä Jehovantodistajatkin osaavat ,Jehovantodistajat käyttää enimmäkseen henkistä väkivaltaa.
Mut esim jos ei kristin uskoa ois olemassa niin minkähän laisia lakeja sit olis? Niin kun ei voi tietää.
Koska kristin usko on nyt aika vapaa ja inhimmillinen verraten monii muihin uskontoihin.
-Miten tää sit liittyy Jehovantodistajiin ,noh kyllähän Jehovantodistajatkin tekee kokoajan myönnytyksiä esim. tohon veri asiaan sitä on höllennetty et jotain veren osii saa ottaa tai jotain sinnepäin ,ku en oo ihan ajan tasalla ku ei nyt nää asiat niin paljo kiinnosta.
Osa syy on varmaan siinä et veri sääntöä on höllennetty ,koska valtiot on varmaan nostanu kovii syytöksiä Jehovantodistajia vastaan.
Eteenpäin yritän ,joskus auttaa joitakin Jehovan todistajia ulos niinku moni täällä on sanonu et pitää yrittää. -No aika heikoin tuloksin ,mut eihän sillä oo väliä mitkä ne tulokset on eihän Luopioiden tarvi tänne raportoida et 'nyt sain yhen ulos'. se on pitkä prosessi et joku pääsee ulos Jehovantodistajista ,jokainen tietää sen. Ja niinku Jehovan todistajat itte sanoo 'Joku ihmine voi kuitenkin jäädä miettimään'- et puhuuks noi jepet nyt ihan omia stooreja'
-Mun kirjotukset on aika sponttaaneja ja virheitäkin tulee ku ei tää niin kuoleman vakavaa oo. Ja toisekseen en pysty seuraa tota Jehovantodistajien ajantasaista menoo ku ei moista hölynpölyä pysty lukee ja raamattua en pysty kans lukee ,ku mulle se on vaan liikaa et tulkitsisin jotain tarkkaa raamatun kohtaa. Joten nää mun kirjotukset ei tuu ikinä olee tarkkoja tulkintoja. Se sopii joillekkin se tarkka spekulointi noist vanhoist jutuist ,mut ei rötökoskelle:)
-Ja nyt taas vähän aikaa taukoo tälle...