Matti Liljeqvist luennoi Jehovan todistajista
Valvoja: Moderaattorit
-
ShangDi
Matti Liljeqvist luennoi Jehovan todistajista
Tunnettu suomalainen lahkotutkija, TL Matti Liljeqvist (mm. Torni ja temppeli-kirjan tekijä) luennoi Jehovan todistajista ja mormoneista Suomen teologisessa instituutissa ke 22.9. klo 16. Luentosarjassa Harhaopit ennen ja nyt.
Osoite: Kaisaniemenk. 13 A 4. krs
00100 Helsinki
http://www.teolinst.fi/j/index.php?opti ... &Itemid=53
Tervetuloa!
Osoite: Kaisaniemenk. 13 A 4. krs
00100 Helsinki
http://www.teolinst.fi/j/index.php?opti ... &Itemid=53
Tervetuloa!
"Beware of 'organization' It is wholly unnecessary." (Watchtower Reprints, September 15, 1895, p. 1866)
-
Aaac
Re: Matti Liljeqvist luennoi Jehovan todistajista
Varmasti mielenkiintoinen luento. Voiko luennolle mennnä, vaikkei olisikaan opiskelija?
Religionsfri.
-
Vieras
Ainakin ennen pääsi, ei siellä henkkareita katsota. Nauhoitus ehkä vaatisi luvan, voisihan sitä halutessaan kysyä.
-
Kletos
Kiitos vinkistä. Täytyypä yrittää päästä luennolle, kun satun menemään sinä päivänä muutenkin yliopiston suuntaan. 
-
Kletos
Heips,
Muistuttelisin tästä luennosta.
t. Kletos
Muistuttelisin tästä luennosta.
t. Kletos
-
Vieras
Tässä minua kiinnostaa kuulla se, miten luennoitsija käsittelee tai määrittelee "harhaopin". JT-oppi on "ainoa oikea totuus", mutta millaisia piirteitä harhaoppisuudesta siihen liittyy? Miten opit ovat historiassa vaihdelleet kiinnostaa myös. Tulen mielelläni, jos vain pääsen.
-
Aaac
-
Kletos
Olin paikalla. 
Ihan en kaikkea siellä sanottua kyllä itse allekirjoita, mutta en ole todistajien oppia tarkastellut niin pitkään kuin M.L.
Ihan en kaikkea siellä sanottua kyllä itse allekirjoita, mutta en ole todistajien oppia tarkastellut niin pitkään kuin M.L.