Syrjintää konventissa? Pasilan poliisi tutkii asiaa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Lehtiveli
Eläkeläinen
Viesti:

Re: Syrjintää konventissa? Pasilan poliisi tutkii asiaa

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Alueveli kirjoitti:
Johanneksen poika kirjoitti: Sen verran on tietoja kantautunut korviini, että karttamisessa on tapahtunut taas pieni hyppäys jyrkempään suuntaan. Eräs henkilö, joka itse oli konventissa, kertoi, että nyt on kehotettu "ottamaan etäisyyttä" myös toimettomiin ja hiipuviin. He eivät ole hyvää seuraa.
Mun mielestä tota on harrastettu aina. Ainakin muistan monta varoitusta siitä että huonoa seuraa löytyy myös seurakunnan sisäpuolelta. Tulisi vetäytyä seurakunnan aktiiviporukan seuraan jne.
En tiedä onko kyseisessä seikassa menty viimevuosien aikana tiukempaan suuntaan, mutta jo vuosia sitten kun minut erotettiin, yhteydenpito seurakuntalaisten taholta loppui vuotta aikaisemmin täysin. Tämä välien katkaiseminen tapahtui noin kaksi-kolme viikkoa sen jälkeen kun minua ei kokouksissa näkynyt ja viidakkorumpu alkoi paukahdella.
YksinäinenSusi

Re: Syrjintää konventissa? Pasilan poliisi tutkii asiaa

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Entä jos on niin vaikeasti ujo , ettei voi olla kovin toimelias , kartetaanko semmoisenkin seuraa nykyään.

Niin , ja miten usko voi yleensä kaatua , onko se tosiaan niin heppoisin perustein valettu , ettei se kestä yhtään kriittistä arvostelua.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Vastaa Viestiin