Haeskelin tuossa vanhaa ketjua eikä googlekaan auttanut.
Testasin ottamalla sivulta "jehovan todistajat" yhdestä viestistä copypastaamalla muutamia peräkkäisiä sanoja googleen ja hakutulos ei sisältänyt sitä kyseistä viestiä.
veljesseura googlen diskriminoima
Valvoja: Moderaattorit
- Tony
Re: veljesseura googlen diskriminoima
Jotain tällaista olen itsekin jollain tasolla huomannut. Hätä ei ole kuitenkaan tämän näköinen. Sivun oma haku toimii moitteettomasti. Sitä käyttääkseen joutuu toki kirjautumaan... 
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Alueveli
- Eläkeläinen
Höp höp. Google indeksoi fooruminkin viestit, mutta siinä on jonkin verran viivettä. Pikaisesti testailin, niin alle viikon takaiset viestit alkavat löytymään googlellakin.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
-
Vieras
Sehän on mukava kuulla että toimii. Pitkään ei tainnut tosiaan tullut odotetuksi.
Muuten tuolla pääsivun FAQ:ssa on yhtenä otsakkeena "kuuluisia jehovantodistajia" ja mainitaan urpo martikainen MTV 3:n uutistenlukijana. kuka hän on ? On seurattu uutisia eikä siellä mitään urpo martikaisia ole.
Muuten tuolla pääsivun FAQ:ssa on yhtenä otsakkeena "kuuluisia jehovantodistajia" ja mainitaan urpo martikainen MTV 3:n uutistenlukijana. kuka hän on ? On seurattu uutisia eikä siellä mitään urpo martikaisia ole.
- Tony
Vieras kirjoitti:Muuten tuolla pääsivun FAQ:ssa on yhtenä otsakkeena "kuuluisia jehovantodistajia" ja mainitaan urpo martikainen MTV 3:n uutistenlukijana. kuka hän on ? On seurattu uutisia eikä siellä mitään urpo martikaisia ole.
http://www.mtv3.fi/uutiset/verot.shtml/ ... /11/984906
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Alueveli
- Eläkeläinen
Pitänee korjata muotoon "entinen".
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
-
Bergerac
"entinen Jehovan Todistaja" , sehän olisi jokseenkin miellyttävä mutta näillä näkymin tuskin toteutuva uutinen.Alueveli kirjoitti:Pitänee korjata muotoon "entinen".
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.