Jollekin halukkaalle tiedossa hieno työpaikka?

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Johanneksen poika
Viesti:

Jollekin halukkaalle tiedossa hieno työpaikka?

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Päivän Helsingin Sanomat uutisoi siitä, perustetaanko maapallolle "avaruusasiamiehen" toimi. Tuossa olisi haastetta varsinkin, kun toimenkuva ei ole vielä ihan selvä. Pari otetta tuosta uutisesta:

Brittilehti: Väite avaruusolioiden yhteyshenkilöstä oli uutisankka

YK on tuskin nimeämässä lähiaikoina omaa yhteyshenkilöä, joka vastaisi maapallon ulkosuhteista avaruuteen. ...

Myöskään YK:ssa kukaan ei osannut Guardianin mukaan vahvistaa väitettä avaruusasiamiehen toimen perustamisesta. ...

Mahdollisesta avaruusolioiden kohtaamisesta syntyi keskustelua viimeksi keväällä, kun fyysikko Stephen Hawking varoitti tutkijoita etsimästä maapallon ulkopuolista elämää. Hawkingin mielestä maapallon ulkopuoliset elämänmuodot voivat olla ihmiskunnalle erittäin vaarallisia.

Täällä on Hesarin koko uutinen.

Suomen ehdokas mahdolliseen perustettavaan virkaan on luonnollisesti Martti Ahtisaari? :D

(Aikaisempi Hesarin aiheeseen liittyvä juttu)
RaM

Re: Jollekin halukkaalle tiedossa hieno työpaikka?

Viesti Kirjoittaja RaM »

Ahtisaari... höpöhöpö. MINÄ olen paras ehdokas siihen tehtävään.
Johanneksen poika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

RaM kirjoitti:Ahtisaari... höpöhöpö. MINÄ olen paras ehdokas siihen tehtävään.
Jos olet lukenut tai kuunnellut teoksen "Linnunradan käsikirja liftareille", se on tietysti jo jonkinmoinen osoitus kiinnostuksesta galaktisia asioita kohtaan. Laskettakoon se plussaksi. Jos taas et ole vielä tutustunut tuohon teokseen, kipin kapin lainaamaan kirja kirjastosta. Sen on kirjoittanut Adams. Lisätietoa täällä. Teoksen voi suorittaa myös kuuntelemalla. Lisätietoa täällä: jpoika@mbnet.fi

En tosin tiedä, onko Ahtisaarikaan tutustunut tuohon kirjaan, mutta hänellä on näyttöä rauhanhieronnasta. :lol:
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Johanneksen poika kirjoitti:En tosin tiedä, onko Ahtisaarikaan tutustunut tuohon kirjaan...
Ei se mitään, olen suosiollisella avustuksellasi perehtynyt teokseen ja tiedän sen lopputuloksen, mitä siitä seuraa, eikä se ole kovin hääppöinen, mutta lukekaa tai kuunnelkaa pois, mitä se minua liikuttaa, minähän olen vain, no tiedättehän te ja anteeksi. :(
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Huomauttaisin että minä koitin seurata jo pikkupoikana innokkaasti Matkalla avaruuteen sarjaa... sikäli kun kokouksilta se oli mahdollista. Tuo 60-luvun kulttisarja ja sitä seuranneiden Tähtien sota elokuvien tarkkaavainen katselu on valmistanut minut kohtaamaan avaruuden olioiden tuomat haasteet. Myös Kolmannen asteen yhteys ja Maailmojen sota on tullut katsotuksi ainakin kolmeen kertaan.

Katson olevani erityisen pätevä tuohon virkaan, jossa ilmeisesti palkka olisi kohtuullinen ja todelliset haasteet saattaisivat jäädä odotuskestävyyden asteelle.
Äänestäkää minua! :mrgreen:
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

RaM kirjoitti:Katson olevani erityisen pätevä tuohon virkaan, jossa ilmeisesti palkka olisi kohtuullinen ja todelliset haasteet saattaisivat jäädä odotuskestävyyden asteelle.
Jos ajatellaan aiempia Seuran tapahtumia ja Seuran kertomaa niin eiköhän tuo virka menisi yhdenvertaisesti Brooklynin Norsunluutornin hallitsijoille. Etenkin jos puhutaan historiasta ja siitä että Jehova majailee Seulasten tähdistössä. :lol:

Saat toki ääneni 8)
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
lavanpalvelija

Viesti Kirjoittaja lavanpalvelija »

Bergerac kirjoitti:
RaM kirjoitti:Katson olevani erityisen pätevä tuohon virkaan, jossa ilmeisesti palkka olisi kohtuullinen ja todelliset haasteet saattaisivat jäädä odotuskestävyyden asteelle.
Jos ajatellaan aiempia Seuran tapahtumia ja Seuran kertomaa niin eiköhän tuo virka menisi yhdenvertaisesti Brooklynin Norsunluutornin hallitsijoille. Etenkin jos puhutaan historiasta ja siitä että Jehova majailee Seulasten tähdistössä. :lol:

Saat toki ääneni 8)
Mormonit ovat ehkä pisimmälle perehtyneet ulkoavaruudessa vallitseviin lainalaisuuksiin. Jokaisella ihmisellä on mahdollisuus edetä jumalaksi ja saada oma galaxi hallittavakseen. Näkisin, että virka kuuluu Utahin profeetalle, hänellä on valmiit viestintäkanavat.
Varjo seuraa, halusit tai et.
Vastaa Viestiin