JT-tiedottaja: Vietämme joulua perhejuhlana

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Re: JT-tiedottaja: Vietämme joulua perhejuhlana

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Nyt mulle selvis, että Veke on ylennetty "tiedotusjohtajaksi", sillä lehdistössä on näkynyt toinen "tiedottaja".

Ottaa aivoon tuollainen kiertely ja kaartelu ja asioiden "hyvin päin" selittäminen. Onko itse paatunut, vai haittaavatko kiusalliset kysymykset?
Massetar

Viesti Kirjoittaja Massetar »

Todennäköisesti tuon kommentin väitetään olevan toimittajan moka. Todistajat eivät kovinkaan korkealle arvosta toimittajien ammattitaitoa ja johdonmukaisesti vääristellyt Leinosen valheet voivat olla myös sisäistä propagandaa ulkomaailman epäluotettavuudesta. Aina kun annat haastattelun, sanasi vääristellään. Todistajat itse tuskin uskovat Leinosen tuollaista sanoneen.
Vieras

Miten Leinosen sallittiin istua siinä komiteassa, jossa oli Suuren Babylonin edustus enemmistönä mukana? - Eettisiä sääntöjä tms.

Leinonen taisi käydä kertomassa satuja joskus TSV:lle? Ei nyt satuja, mutta ei kovaa faktaakaan JT:n rekisterikäytännöistä. Lue: puhumassa parhain päin.

Entäs ne yhden käden sormilla lasketut pedofiliatapaukset? Niitähän ei pitänyt olla yhtäkään.

Miksi Leinonen sai beteliläisenä hankkia jälkikasvua?

Tiedän, että mies harrastaa saksofoninsoittoa, joka lienee todistajalle turhaa, sitähän voi sitten Paratiisissa soitella, kunhan on ensin tehnyt nyt niitä kiireellisimpiä asioita eli kenttää.

On varmaan aika pahassa välikädessä toden ja valheen eli maailmallisten (tiedotusvälineiden) ja Seuran välissä.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Massetar kirjoitti:Todennäköisesti tuon kommentin väitetään olevan toimittajan moka. Todistajat eivät kovinkaan korkealle arvosta toimittajien ammattitaitoa ja johdonmukaisesti vääristellyt Leinosen valheet voivat olla myös sisäistä propagandaa ulkomaailman epäluotettavuudesta. Aina kun annat haastattelun, sanasi vääristellään. Todistajat itse tuskin uskovat Leinosen tuollaista sanoneen.
Mutta autenttiset videopätkät julkisessa mediassa, joissa Veke itse puhuu, ovat ihan kivaa kamaa. Outoa toki voi olla se, että jos vilpittömän Jehovan Todistajan kanssa keskustelee Veken mediaesiintymisestä (ja näyttää jos suostuu katsomaan tai kuuntelemaan) ja ottaa rinnalle Seuran kirjallisuuden tai todelliset tapahtumat Seurakunnan sisällä... 8)
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Vieras kirjoitti:Nyt mulle selvis, että Veke on ylennetty "tiedotusjohtajaksi", sillä lehdistössä on näkynyt toinen "tiedottaja".
Eiköhän se Veke kuitenkin ole ollut kautta viime vuosien numero uno FIN Jehovan Todistajien tiedotusjohtajana, vaikka muitakin ollut esillä viime aikoina. En tosin varmsti tiedä mutta otaksun edelleenkin näin.

Veke asuu ilmeisesti Betelin omistamassa kiinteistössä ja rekisteritietojen mukaisesti pyörittää samasta osoitteesta omaa kiinteistö-firmaansa. Sitä en osaa sanoa maksaako Veke henkilökohtaisesti vuokraa Betelille tai maksaako Veken kiinteistöfirma samassa osoitteessa toimiessaan vuokraa Betelille tai mitkä ovat liitännäisnäkökohdat Veken firman ja Betelin osalta (esim mahdollisten vilpittömien todistajien Seuralle osoitettujen "testamenttikiinteistöjen" edelleenmyynti jne). Jos vuokrakustannuksia ei ole, niin käsittääkseni Veken kiinteistöfirma ei voine tehdä mitään vähennyksiä "vuokrien" osalta. Tosin korostan että että minulla ei nykypäivän tarkkaa tietoa asiasta ole.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Aaac

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Massetar kirjoitti:Todennäköisesti tuon kommentin väitetään olevan toimittajan moka. Todistajat eivät kovinkaan korkealle arvosta toimittajien ammattitaitoa ja johdonmukaisesti vääristellyt Leinosen valheet voivat olla myös sisäistä propagandaa ulkomaailman epäluotettavuudesta. Aina kun annat haastattelun, sanasi vääristellään. Todistajat itse tuskin uskovat Leinosen tuollaista sanoneen.
Juuri näin. Veke ei muuten pyydä tekstiä etukäteen luettavaksi ja tarkistettavaksi, joten näin on voinut hyvinkin käydä. Eli asialla on turha elämöidä, kun varmaa tietoa ei ole. TV-lausunnot ovat asia erikseen.

En muista missä jutussa ja oliko Veke siinä ollenkaan, kun toimittaja puhui jehovantodistajien helvetinpelosta. Oli taustatyö jäänyt tekemättä, ja jehovantodistajat saattoivat leimata koko artikkelin "vääristelyksi".
Religionsfri.
Vieras

Tuosta joulusta tuli mieleen meidän Herramme syntymäpaikka ja -päivä siellä Beetlehemissä.

Kun paimenet paimensivat niitä paikallisia lammasrotuja kedolla, jotka varmasti sietivät sikäläisen yön, ovat jotkin rodut luntakin sietäviä, mutta lampaita mahdollisesti eri syistä ajettiin lampoloihinkin, ehkä susilta suojaan, ehkä karitsoiden korvamerkintää varten ennen emon vieroitusta. On kuitenkin vaikea uskoa että lampola olisi ollut erityisesti edes lämpimäksi tehty.

Meikko Leinonen kertonut tästä ?
Vastaa Viestiin